Attached: 1555112149942.jpg (937x1123, 113.46K)
Sverigetråden - Libbeupplagan
Sebastian Jenkins
Jackson Flores
Jag väljer fällpv
Angel Miller
De första hundratals trådarna hade inga nummer så det borde vara typ 3099 istället.
Isaiah Jackson
Skön dag
Eli Flores
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Austin Mitchell
NEEEJ SLUTA TESTA
Brody Bailey
bokstavligen ingen misstänker att jag är en sub om de känner mig ivl. jag är rolig, karismatisk, ganska tuff och vältränad, till och med slagits en del som yngre, är verkligen ingen mes. sexuella saker ligger utanför, jag kan inte rå för vad jag går igång på
jag tänker bli peggad men nej jag går inte igång på cuckskit, det är helt frånkopplat femdom, fattar inte att ni blandar ihop det... det är mer en bögfetisch. + min kuk är jävligt stor
Henry Perry
Det finns ingen plan.
Eli Hernandez
SYSTEMKOLLAPS
Aiden Rodriguez
baserat
Colton Gray
Okej dags för Tegnell folder snälla breva Tegnell jagjag
Parker Cook
8000 smittade och 300 döda i Spanien snart.
John Sanders
Baserad, samma som jag. Är lång och muskulös, min fv liten och blyg.
Hon brukar spotta mig i munnen och örfila mig och kalla mig patetisk medan jag runkar av mig själv
William Wood
>rasblandning är dåli-
Mamma: Japanskt och Iranskt påbrå
Pappa: Svensk
Grayson Turner
Tegnell är det roligaste på länge favä
Xavier Turner
GÖR ER PLIKT
LYSSNA PÅ MARKUS OCH MALCOM OM CORONAVIRUSET
soundcloud.com
Luke Howard
S
Gabriel Phillips
90% Oj!
Camden Gomez
Var ser jag svenskheten?
Brandon Hernandez
hej pojkar
Oliver Stewart
Inte ens söt favä
Jose Miller
hon är fan inte snygg
Cooper Morgan
Så de får full lön och sitta hemma och softa? Vad är problemet
Bentley Parker
hur blev ni så här? Dålig självkänsla? Dålig barndom? Mobbade?
Ärligt nyfiken har aldrig förstått hela SnM grejen
Josiah Allen
f1h1, är du seriös? det är bokstavligen min dröm. har hon gjort något mer?
Isaac Cook
>Är lång och muskulös, min fv liten och blyg.
>Hon brukar spotta mig i munnen och örfila mig och kalla mig patetisk medan jag runkar av mig själv
Måste se gulligt ut! :-)
Brayden Wood
Det är inget problem så länge bolaget går under
Henry Sanders
Bakgrunden är rätt svenskt.
Chase Powell
youtu.be
Nu börjar det.
Elijah Lewis
D-du är söt
Gavin Morgan
vill ha en tsuntsun asuka fv
Lucas Thomas
75 miljoner kronor till utbildning
>TACK LÖFVEN
David Robinson
tror det var för att jag var liten och svag som liten. min första fv när jag var 13 var redan långt in i puberteten medan jag var förpubertal, hon brukade lyfta upp mig, ha mig i knät medan vi hånglade osv. det satte sina spår även fast jag växte mig stor efteråt.. men helt ärligt vet jag inte
Joshua Mitchell
>jo munflåsare brukar låta en del
Kayden Evans
påminner om den här sötpajen
>pappa iranie, mamma Japan
Juan Cook
Dålig barndom och självkänsla finns definitivt, men vet inte om det är relaterat favä.
Gillar att dominera tillbaka också men hon tycker inte om att bli dominerad/förnedrad/smärta. Så vi gör inte det
Christopher Watson
Grayson Butler
Att hon har vit hud och europeiska drag.
Emilia, 26, 3 aborter...
Henry Turner
neeej utbilda inte om smittan neeej
Joseph Gray
Caleb Allen
Mason Sanders
368 döda i Italien bara idag.
Justin Perez
>För att undvika att livskraftiga företag slås ut till följd av coronavirusets spridning har Riksbankens direktion fattat beslut om att låna ut upp till 500 miljarder kronor till företagen via bankerna.
Kommer fan bli massinflation
Xavier James
>jag är snygg, smart, tuff, vältränad, har ett elakt sinne för humor och jag gillar att bli knullad i röven, men det gör mig inte mindre manlig
>H-HAR DU PROBLEM M-MED DET?
Samuel Reyes
Ingen bryr sig åk hem Mohammed
Ethan Hill
Khaddi Sagnia!
Thomas Baker
>hon brukade lyfta upp mig, ha mig i knät medan vi hånglade osv. det satte sina spår
ahaaa intressant
att dominera tjejen till viss grad kan jag förstå, lätt strypning, smisk osv men att själv få det förstår jag ej och skulle inte vilja skada på riktigt eller pissa, spotta osv
Michael Price
Det är väl bra?
Carter Hernandez
ser apig ut
Ayden Mitchell
Vi började utforska det här bara för två veckor sen men vi båda gillar det som fan. Inte hunnit göra så mycket mer men hon har suttit på mitt ansikte så jag inte fått luft, tvingat mig att ha hennes smutsiga trosor i munnen. En gång åt hon banan, tuggade den till mos och tvingade mig att öppna munnen, så spottade hon in det i min mun och tvingade mig att svälja. Det var fett hett favä.
Vi överväger om hon ska pissa på mig kek, är bara orolig för att hon ska säga det till sina tjejkompisar
Justin Stewart
Xavier Richardson
söt
Jeremiah Gonzalez
>368 döda i Italien bara idag.
va i he?!!!!!
Hudson Allen
Så att alla pengar man har sparat blir värdelösa? Nej, det är fan inte bra.
David Hall
har sovit på corona för länge
hur förbereder man sig för det absolut värsta
Christopher Garcia
Jordan Sullivan
>är bara orolig för att hon ska säga det till sina tjejkompisar
De vet redan garanterat
Jack Perez
>hur förbereder man sig för det absolut värsta
det är för sent
Brandon Parker
Andrew Young
men för helvete RANNSAKA
Levi Jackson
Tur vi inte bor likat tätbefolkat som Italien då eller går och hånglar upp vår mormor
Noah Anderson
varför är är dödstalen typ 90% i italien men 0.0001% i resten av världen?
Jayden Bailey
>En gång åt hon banan, tuggade den till mos och tvingade mig att öppna munnen, så spottade hon in det i min mun och tvingade mig att svälja
>Vi överväger om hon ska pissa på mig
MEN VAD FAN ÄR DET HÄR FÖR NÅTT? HUR HAMNADE VI (mänskligheten) HÄR?!
Landon Taylor
Trodde inte heller jag skulle gilla det förrän vi provade och jag gick igång på det som fan. Vet inte varför riktigt, det bara är så
Elijah Taylor
Jo det är bra, hoppas hela system faller samman totalt.
Gavin Morales
Mitt CSN-lån kommer ju förångas dock :^)
Dylan Peterson
för Kina rapporterar inte
Eli Parker
Många gamlingar i graven.
Mason Taylor
Jag väljer fv för ingen vill ha gridspv
Landon Torres
för de är 30x mer smittade än bekräftat
Connor Torres
Utveckla, vad är problemet?
James Baker
Italien är bara före på kurvan. Andra länder som Spanien börjar komma ikapp nu.
Se youtu.be
Liam Butler
>Vi överväger om hon ska pissa på mig
f1h1 lyssna inte på incelsen i tråden
Gabriel Morgan
Vissa länder har sämre statistik.
Chase Bailey
DET FUCKING HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNDER
Alexander Perez
För att Italiens befolking är urgammal. Varenda hörn, café och balkong packad med folk över 70.
Det är dessa som trillar av pinn nu.
Easton Carter
allt kommer bli bra
Matthew Sanchez
>dkn inga vänner
det här är den värsta känslan
är helt isolerad
Matthew Ross
Ja om du sparat dem i madrassen som en idiot. Har du dem i fonder (som ej fokuserar på bara Sverige) så kvittar det hur mycket Svenska kronan är värd
Lincoln Nguyen
det är som att förklara varför du går igång på att se bröst eller en fin röv, det bara är så. när jag blir kontrollerad och förnedrad av en tjej så blir jag kåt, enkelt som. och det är inte bara en vanlig kåthet, det är mycket djupare än vanligt sex. kan runka 5 gånger i rad åt att jag får ett meddelande där hon kallar mig sin slyna
f1 jävla h1
var dock försiktig, hon kan lätt tappa respekten för dig och det drar förhållandet åt helvete. krävs en viss typ av tjejer som är helt bekväma med att vara 100% dominanta och hon låter inte riktigt som typen. hört att man ska försöka skilja på fv och bdsm, låt det komma utifrån istället så behåller din fv respekten för dig också
Jack Ramirez
Bli nazbol :3
Nolan Wood
Svårt att betala skatt eftersom jag är arbetslös
Min farsa är världens beta och har inte legat med min morsa på över två år enligt han själv, skiter i vad han skulle tycka
Sebastian Bennett
Prova att onanera med hennes bajs, f1 förnedrande och h1
Nathaniel Walker
>bara orolig för att hon ska säga det till sina tjejkompisar
De kommer att veta och de kommer vara glada att hon har en sådan bra pv.
John Jenkins
At ni är vidriga
Adam Green
grabbar, corona kommer lösa "åldrande befolkning" problemet
nu behöver vi inte längre invandring!! win win
Robert Sanders
Japp, pensionärer dör.
Den stora boomerdöden är här.
Stackars mormor.
Kayden Robinson
MÅSTE KNULLA INNAN CORONAN TAR MIG
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Isaiah Collins
Har allt i banken, en del på fonder men det mesta på kontot.
Dylan Myers
>Farsan är en tönt
>Sonen är en tönt som vill bli dominerad
Som klockverk
Brayden Powell
>byta ut våra gamla med niggers
Ethan Bailey
>han har fortfarande fonder
Åh nej nej nej, någon berätta för han, haha.
Joseph Turner
fortfarande ingenting, ring mig när vi har 100 döda
Dylan Turner
>De kommer att veta och de kommer vara glada att hon har en sådan bra pv.
haha aa
Lincoln Rogers
Mina bästa vänner är förmodligen min familj
Ian Russell
Bara 98 kvar.
Jayden Allen
Finns det fortfarande idioter i tråden som tror att Kina gav oss riktiga siffror och att utbrottet är över där?
Zachary Barnes
Hur menar du utanför? Vi skiljer väldigt mycket på när vi har sex och när vi bara umgås, har mycket "after care" etc.
Jag brukar ofta skojbrotta ner henne, lyfta henne och hålla fast henne, så jag tror båda gillar när vi "switchar" och hon har total kontroll även fast jag kan dominera henne fysiskt med ena armen bakbunden
Chase Morgan
nordfront.se
Ganska bra aktivitet ändå favä. En scoutkår för vuxna är något som saknas i landet.
Nathaniel Price
Er det virkelig sant at dere venter til side 10 før dere lager ny tråd?
Zachary Allen
Svenska pensionärer är bland de ensammaste människorna i världen, ingen risk att de blir smittade så kommer inte bli så många dödsfall.
Jackson Lewis
El goblino arabico obeso
Luke James
Var sjuk hela veckan med feber och hoosta.
Mår bra nu men blir en vecka karantän minst
Lincoln Myers
S
Camden Jackson
Bara så ni vet gör regeringen helt ""rätt"" i att tona ned allvaret av och underdimensionera responsen mot Coronaviruset.
För att kunna förstå regeringens rationella beteende måste man förstå förstå den ekonomiska situation vi befinner oss i. Det finns tre kritiska punkter angående detta.
>1. Globaliserad ekonomi. Störningar kan enkelt fortplanta sig mycket fort och störningar som sker på ett ställe påverkar HELA världen.
>2. Skuld, skuld, skuld! Ekonomin idag är så pass skuldbelagd att det nästan inte finns någon säkerhetsbuffert alls. Mängden "pengar" som "finns" i form av skuld överstiget ekonomins värde så himla mycket att saker fort kan bryta ihop vid en allvarlig nog lågkonjunktur. Detta kan lösas till viss del genom att skjuta in mer likvida medel (trycka mer pengar), men mycket hög inflation är en stor störning av sig självt.
>3. Just in time logistik. Om störningar väl sker tar saker och ting slut jävligt fort för att det finns nästan inga täckningslager alls, och maximalkapaciteten överskrider inte totalkapacitet avsevärt.
På grund av dessa tre kritiska punkter är ekonomin extremt jävla sårbar och kan krascha hur lätt som helst. Därför är det värt det att riskera folkhälsan och låta viruset spridas än att ta till åtgärder som kan orsaka störningar i ekonomin då dessa störningar mest troligt skulle orsaka mer skada än själva viruset. Om det verkligen var en pandemi som är både väldigt smittsam OCH väldigt dödlig hade hela skiten kollapsat. Men folk kommer att dö, och regeringen kommer att låta det ske.
Lucas Price
Kan leva med det favä
Andrew Perez
Garanterat över 100 000 smittade i Italien och 1700 döda. Är bara 1,7% så lugna ner er fö he
Jeremiah Williams
låt oss undersöka de misstänksamma likheter som finns mellan coronabögar och stormbögar
>besöker pol regelbundet
check
>tror blint på allting de läser på pol
check
>är besatta av axel
check
>tror att alla som inte håller med dem är kommunister/"liberals"
check
>spammar infographics när konfronterade
check
>stormbögsbreven har helt upphört sedan coronaspammet började
check
tror ni fortfarande att coronabögarna inte är stormbögar?
Ryder Gomez
eller bildgräns, varför skulle vi behöva vara på förstasidan?
Thomas Smith
Grayson Diaz
Tyvärr sant. Jobbar inom äldrevården och det är hemskt för många av gamlingarna. Inga besökare eller något. Sitter och glor på en tv skärm från morgon till kväll.
Carson Cox
Vet ikke, men det er typisk norsk å være god!
Elijah Campbell
släpp in mig så gör jag dig till goda hapa barn
Ian Foster
NEJJJJ INTE AGNES 89 HON SKA LEVA FÖR ALLTID VI KAN INTE LÅTA NATUREN HA SIN GÅNG DET VORE ONATURLIGT
Julian Watson
>Host Host
John Diaz
>maximerar smittrisken
Smart.
Parker Lopez
Är det ens nån idé med att söka till universitet/högskola i detta läget?
Charles Cox
Jag tror inte att det är över där. det handlar om börsen och ekonomin.
Liam Johnson
Fyfan om jag blir smittad alltså
Är ju topp percentilen av ensam, så det vore jävligt orättvist.
Hudson Harris
Sida 10 eller bildgräns. Det är lagen.
Andrew Myers
Så lever svenska killar också
Noah Russell
Flampnallen...
Nolan Watson
Roli meme xD
Memes är bästa argumenten för då fattar en IQbefriad :)))
Adam Clark
Nicholas Brooks
> Sitter och glor på en tv skärm från morgon till kväll.
Ja, h-hemskt, hahaha...
Cooper Reed
Förolämpa mig inte på det viset. För fan.
Jacob Lewis
252 dog och 1218 nya smittade i lombardiet. Det hårdast drabbade regionen i Italien.
10,8 miljoner invånare till en yta på 23 844 kvadrat km
Sverige har färre invånare och 450 000 kvadrat km.
Sluta tror att det kommer bli samma sak här
Asher Harris
>en IQbefriad
typ som du lol
Thomas Scott
Varför skulle ett dussin friska män ha Corona och smitta varandra?
Ni byxkissare med er Coronaångest är pinsamma.
Jacob Campbell
Gick på stan idag, gick in på mcdonalds och käkade med händerna utan att tvätta dem. Hur stor är risken att jag blev coronad?
Känns som alla kommer bli smittade iallafall, det är vad det är
Jaxson Parker
ja alltså jag vet inte, har inte någon riktig erfarenhet egentligen. bara hört historier om folk som hamnat i problem för att tjejen inte riktigt kunde ställa om sina känslor till att vara dominant. men om ni varvar det med att du dominerar också så är det nog ingen fara
tjejen jag ska träffa är 100% dominant. bisexuell, lite sjuk i huvudet, uppenbarligen helt besatt av det. de flesta tjejer är nog inte så
Michael Gray
Hur kommer det sig att våra grannländer och andra EU-länder kan göra tvärtemot vad Sverige gör? Är inte de i liknande situation som oss?
Luke Hill
Jag klagar inte. Jag informerar bara så ni vet var vi ligger och varför regeringen gör som den gör. Hade denna haft en dödlighet som spanska sjukan hade hela jävla pyramidspelet som kallas dagens ekonomi och samhälle kollapsat.
John Young
97 mannen.
Thomas Gray
ALLA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR
Jacob Murphy
Varför kostar kläder olika mycket när allt sys i samma fabrik i Kina?
Chase Ramirez
t. IQbefriad
Nolan Cooper
Anders tegnell...
Jaxon Martinez
svara
Christian Hill
H-hur skulle någon kunna leva så, haha..ha
Dominic Clark
För att detta märke är coolare än detta andra märke som denna kändis gjort reklam för så alla vill köpa detta märke istället för detta andra märket
Dominic White
Femdomchads: Framgångsrika, dominanta, coola, många vänner, ledare, behöver få släppa allt och bara lyda någon annans order för en gångs skull i sängen, helt bekväm med sin sexualitet och förstår att det inte säger något om honom som man när han tar på sig byxorna igen
Vanliga "dominanta" män: Osäkra nollor med massa aggressioner, måste hävda sig mot sin fv eftersom han blir trampad på av andra män, vågar inte leva ut sina fantasier eftersom han är orolig för att bli kallad bög, svag och patetisk
Samuel Baker