Ny dag, ny uke, ny måned, ny utgave hvor Yas Forums har rett, som alltid
Forrige
Ny dag, ny uke, ny måned, ny utgave hvor Yas Forums har rett, som alltid
Forrige
Other urls found in this thread:
youtube.com
steigan.no
twitter.com
Sudan er basert & coronapillet fåvæ
Fy faen som jeg skal kose meg i den fine UiT hybelen min nå. Har hamstret opp både dasspapir og sodd for flere måneder fram i tid nå.
>Yas Forums har rett
Kjeks, Yas Forums har aldri rett. Hvorfor kan ikke Yas Forumsgutta holde seg på Yas Forums? Dere må alltid breve om jødekonspirasjoner og slikt i alle brett
>Hamstrer mat i 2 år
>Drar på butikken for å kjøpe potetgull og brus
Kan ikke ha noen mengde snop i huset fordi jeg spiser opp alt
Dette bildet må bli med videre
Flokkimmunitet, eller hva?
>Han tror han ville hatt det bedre under nazismen
Du er blant samfunnets største taperen skjønner jeg
Du står jo midt i en situasjon hvor Yas Forums hadde rett. Da må det være tillatt å sole seg i egen suksess.
Slutt, dette har blitt avbunkret
Dette, Yas Forums burde bli sletta
Markedet åpner imorgen gutta
Kan poste det på nytt jeg
Bjørnebanding, nå med 80% mindre weimar!
Problemet med Yas Forums er at de ikke klarer å holde Yas Forums i Yas Forums. De må flomme resten av brettene med drittautismen sin.
Anonsener med mer peiling på det enn meg, hvordan ville livet vært under nazisme for en fin arisk gutt?
Tenk om verden hadde en mann med mot og handlekraft i disse vanskelige tider. En som visste hva som måtte gjøres, og som ikke nølte. En skinnende stjerne på himmelen som kunne lede oss ut av mørket.
Tenk å være så skjør at han må blokkere ord som handler om Ihbt personer
Og det finnes ikke i nazismen, er en grunn til at det kun er samfunnets største tapere som finner nazismen som en bra ideologi
Eg må drite
Du har sikkert en god og trang rumpe.
Lykke og med mening i livet
t. Nazi snowflake
Morsom tråd
Meget bra, du ville hatt en ren oppvekst med hjemmeværende mor og flere søsken, fått hjemmelaget meg hver dag, og gått i kirken iallefall hver søndag.
Videre hadde du sluppet helt unna negere og dekadens, samt blitt tatt opp i hitlerungdommen, som var en slags speider.
Gjennom vanlig skolegang, med aktiv fritid og deltakelse i ungdommen ville du blir ledet ned din sanne vei, skulle du være manuelt arbeid, høyere utdanning, eller tjeneste for fedrelandet.
Gå i kirken hver søndag høres ut som tortur. Og hvorfor skulle ikke moren jobbe? Burde være ei kvinnes valg om hun vil arbeide eller ikke
Takk for tipset anonsen
Vi skal knuse nazismen slik vi gjorde i 1945
Sutreanon er her igjen
>alle som ikke er enig med meg er Sutreanon
Bli voksen. Dette stedet er ikke en grupperunk for nasser
Enig, de har jo til og med blitt bthu av faktisk.no
Tenk deg å være en sånn taper som ønsker å innskrenke kvinners rettigheter og forsatt kaller seg selv "mesterrasen"
Er du Russer?
>hvis jeg vokste opp under nazismen ville alt vært bedre, jeg ville hatt jentevenn og sluppet å se store kraftige afrikanske menn
>store kraftige afrikanske menn
Tenk hvis sprengere dør.... Innvandrerandelen i Norge kommer til å skyte til værs
Men ISK andelen kommer til å synke
Hvorfor stoler folk på NRK? Hvorfor stoler de blindt på staten? hvorfor stoler de på faktisk.no? Klarer de ikke å tenke? Er ISK-megmeget ekte?
>30 januar 2020
Stemte jo da den artikkelen ble skrevet
gudsjelov
Det var riktig da, ut i fra den informasjonen vi hadde tilgjengelig.
Nei
Jo Anonsen, 30 januar var det riktig. Den 30 januar hadde det ikke blitt påvist coronasmitte i Norge
30. januar 2020, ja det var andre tider det
Når har NRK og Faktisk.no blitt tatt i løgn?
>ut i fra den informasjonen sannhetsministeriet hadde tilgjengelig.
fdfd
Jeg har en liten norsk hjerne, hva betyr ISK?
Ja, viruset hadde ikke blitt påvist i Norge da
Hei på dei, sutregutt
Hvor mener du at de skulle hentet informasjonen fra? Det var ikke påvist noen smitte i Norge 30 januar, enkelt og greit
Inget motstridene har blitt påstått, drittautistiske kranglefanter
Og der gikk nassen i forsvarsmodus ja
De trikser og sier aldri hele sannheten.
OPCW skandalen er nok den største jeg kommer på. NAV-skandalen også, som egentlig skulle ha handlet om suverenitet. Husker du de nordmennene som ble "ranet" i Chile? Artig at ingen norske medier nevnte at jenta ble voldtatt.
Kommer ikke på noe annet akkurat nå.
steigan.no
Ikke-spillbar Karakter
Jeg må tisse
Er dette alt? Er det dette vi stenger ned hele landet og rævkjører økonomien for å unngå?
skulle ønske jeg var neger
Hva bedriver /norgetråden/ på denne sabbat?
Problemet med viruset er at det smitter fort, og at for folk i faresonen er det dødelig.
Plyndra gymmen på pappas jobb på fredag, kan gjøre stort sett alt unntatt bøy og mark. Kjøleskapet og fryser full av fett og proteiner.
Om jeg vekter gainsene mine mot snittet alle andre gymlinger taper i løpet av våren blir det ganske bra
Det finnes ingen polske flasker med øl i Norge siden det ikke finnes salgstall av denne ølen.
Åh, ler ut høyt
...
Stjeler bildet ditt og venter på middag
Sabbat var vel i går?
>det er farlig for folk på gamlehjem som uansett skal dø snart og er et netto tap for landet så lenge de lever de triste livene sine
>Nylig sa USAs president at USA stopper all flytrafikk fra Europa i 30 dager, men amerikanske statsborgere kunne komme hjem fra ferie- og jobbtur. Nå har flere amerikanere fulgt oppfordringen og reist hjem fra Europa, men det har skapt kaos på flere store, amerikanske flyplasser. Folk har måtte vente i timevis på å bli «screenet» på flyplassene, altså at man måler temperaturen til hvert enkelt.
Bilde viser amerikanere som venter på screening.
Fant ut jeg hadde en kinesisk stang, og noen plater med helt feil vekt i garasjen fåvæ, så når blir det benk og overhode press i stuen, i tillegg til kjelebjellen og manualen. Finner jeg et godt underlag kan jeg til og med kjøre 60kg markløft, type tysk volumtrening. 10x10 med lett vekt.