Grindrböghorslynans upplaga ^~^!
Sverigetråden
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
strawpoll.me
youtu.be
aftonbladet.se
youtube.com
twitter.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
mobile.twitter.com
youtube.com
dn.se
youtube.com
twitter.com
först för söt
när allt det här är över kommer han att träda fram som den självklare ledaren och rädda sverige
skärmskjut detta
>Ja
Fan också! Jag som älskar blåsjobb, men vill inte smitta någon annan
Vet någon vilken låt detta är? Börjar bli desperat
Är du svensk eller blatte
strawpoll.me
bara använd shazam ditt mongo
Driver du? Står i kommentarerna
Mongot...
visste detta för två år sedan favä
Jag älskar Hinata!!
>>Ja
>Fan också! Jag som älskar blåsjobb, men vill inte smitta någon annan
Har du munsår så ska du inte grindr suga kuk okej Grindrböghorslynan. Du får inte smitta andra med ditt skit
>Sätt 100 000 personer på att skriva tentor i trånga klassrum, gympasalar och skrivsalar mitt under en pandemi som sprids som löpeld
twitter.com
INGA ÖVERLEVANDE!
Är nog dags att lägga sig
är tvärtom, är hetero och gillar att bli avsugen men vill inte ge nån tjej herpes av at hon suger av mig. Fan jag hatar avsugningar med kondom på
Finns det seriöst någon som tycker om joel?
youtube.com
>twitter.com
vad är det för fel på såna här människor? De verkligen älskar att runka av auktoritetsfigurer
varför ser dem där killarna så jävla konstiga och invalida ut?
Nej, bara joel. Jag hatar honom.
Så de gör fortfarande dutub, inte hört om dem på år
>Kulturredaktör på tidningen Arbetet.
Det är som fakking klockverk att alla som blint litar på staten i denna kris är sossar eller kommunister, vad är grejen?
De e ju malvinstudios, inte helt hundra och dunderhumor som lades ner. Dem här grabbarna påminner lite om gamla smosh favä. Har också missat dem alla dessa år, men ska binga genom dem nu.
Undrar om folk kanske inser nu att det har kostat med massinvandring. Om vi inte investerade miljarder efter miljarder på dyslektiska afghaner och somalier hade vi kanske haft råd med en stabil sjukvård idag.
>de är igång igen
riktig p12humor ju
Skit ner dig. Det här är ganska okej humor i jämförelse med all annan skit det finns på yt.
varför är bokstavligen varenda person jag börjar gilla ihop med någon redan kommer aldrig aldrig aldrig aldrig få en fv som inte är nbög troligen för att jag inte ens vågar prata med andra gud vad roligt att allt jag någonsin kommer kunna göra är att dagdrömma om ett lyckligt liv
De ser ryska ut.
Så fort jag känner av minsta tecknet på ett symptom får jag panik. Nu känner jag mig lite hes i halsen. Fy fan.
MEN TÄNK PÅ BAAAAAAAAAAAAAAARNEN
(fast ändå inte eftersom de utsätts för större risk i skolan)
Dags att pensionera den där haggan? Förr var hon "ung tjej som säger mot", nu är hon bara en övermogen frukt som vägrar att falla.
>dåli bara föräldrar me pengar stanna hemma
Typ som de som åkte till Italien? Ja, de kan stanna hemma.
lmao bög
OH TELL ME THE WORDS
THAT IM LONGING TO KNOW
MY PRAYER
TELL ME WOULD YOU KILL
Vill ha fv
>falla för etjejer
mann1........
Märkliga låtsasargument de drar. Även om bara hälften av barnen är hemma för att de kan de pga anledningar så är det ändå en vinst för alla. Även för de som är kvar i skolan.
sprutade i min t-shirt för 1 timme sen, har fortfarande inte tagit av mig den.
Vill ha tsundere 2dfv
Jag lyssnar på thulean mysteries just nu. Och undrar hur unga tjejer kan dräggla efter varg. Visst han var cool på 90talet men nu är han en gammal kokosnöt
hoppas l*bbe dör i corona favä
besatt
>Och undrar hur unga tjejer kan dräggla efter varg.
ingen talar om detta
Why does Sweden produce the worlds highest quality trannies and femboys?
död tråd, går och lägger mig
jag talar om det.
>kommer aldrig knulla en lös men skön sv ho en sommarkväll efter man druckit och chillat hela kvällen tillsammans
fan vad jag hatar detta liv.
high concentration of estrogen in the drinking water thanks to 99% of swedish women using birth control since 13years of age.
our salmon are literally getting sterilised because of it
Blir trött på staten som inte är handlingskraftig nog. Han Tegnell verkar inte vara så bra.
>Han Tegnell verkar inte vara så bra.
vad få dig att tycka det?
hjälp vad ska man göra
Hej, vad behöver du hjälp med?
Ha sex, incel..
Blir så irriterad av vetskapen av att mer kunde göras om de som styrde hade lite mer stake. Det kan fortfarande göras mer men i vanligt ordning kommer det ske för lite och för sent.
pvn har lagt sig och jag som introvert vill vara uppe och njuta av ensamheten lite grann. men är trött på mina spel och är uttråkad. vad ska jag göra?
nej
bete
varför inte
>dkn man kör inte pestbilen
>dkn man kommer aldrig svänga in vid en sunkig gård, ställa sig utanför bilen och där kommer Anders Tegnell med familj och vill köpa två handfull med host, och ni pratar och du får hans nummer och efter ett år har du flyttat in i drängstugan och du skjutsar honom till tåget till Stockholm och på kvällen kommer du med en ny virusstam och överraskar och Tegnell blir glad och inser verkligen vilken vandal han hittat och det är natten ni kraschar Sverige utan några överlevande
mmvisst. tar en till GT och kollar igenom blixtbak. hade.
Svt kundtjänst (tm) har inte gett ut nya liscenser till citat "Transexuellt Avskum". Vänligen förnya ditt rep, knyt åt, och prova om.
fy fan
ökenpajer är det för mig
*välkomnar in dig i båset*
*knäpper upp dina byxor*
*drar ner din gylf*
*hasar av dina byxor*
*hinner knappt öppna munnen innan din kuk blir hård av min varma andedräkt*
*kysser ditt ollon*
*virar tungan kring dina känsligaste områden och suger*
*masserar din pung för att öka spermatrycket*
*suger ut all coronainfekterad sperma från din kropp och helar dig*
*sväljer ner den farliga satsen i min immuna kropp och dödar viruset*
Se nu till att höra av dig i god tid om du skulle bli infekterad igen, vi har en väldigt lång kö här på kliniken~
NY VIDEO NY VIDEO NY VIDEO
youtube.com
Tegnell har skaffat nuglings
>Svt kundtjänst (tm) har inte gett ut nya liscenser till citat "Transexuellt Avskum". Vänligen förnya ditt rep, knyt åt, och prova om.
för att jag inte har några vänner och för att jag är rädd för kvinnor
och för att jag blir äldre och äldre
dds gridsoffer
>kvitter skärmdumpar i tråden
då vet man att det är dags att ta en paus
ciao
HELL TEGNELL VÅR BEFRIARE
Hejdå
kom aldrig tillbaka
Om det faktiskt finns någon söt transa får dom ta och breva rumpa alt programmeringsstrumpor + lår.
02:03:01
02:04:01
dn.se
>Det bästa är att släppa infektionen för det nya coronaviruset lös bland barn och friska vuxna, säger Annika Linde, före detta statsepidemiolog på Folkhälsomyndigheten. Det skulle skydda äldre och multisjuka, som riskerar att blir svårt sjuka, från att smittas.
>Det bästa är att släppa infektionen för det nya coronaviruset lös bland barn och friska vuxna
Jag blir mer och mer övertygad om att det här landet styrs av en lömsk nurglekult för varje dag som går
va, dessutom brukar det inte vara exakt en min
youtube.com
Lyssnar på denna just nu
Hatar min horfittfv
>chalmers ändrar alla tentor till hemtentor
>mitt pissuni gör inte det
HHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH
bevisar inget
man kan enkelt ta bort du:t