Sverigetråden - För svenskar samt brödrafolk

Attached: 1558822729791.jpg (372x500, 149.73K)

Other urls found in this thread:

twitter.com/jasonvanschoor/status/1237142891077697538
youtube.com/watch?v=YkLjqFpBh84
expressen.se/debatt/varenda-italienresenar-borde-satts-i-karantan/
worldometers.info/coronavirus/country/italy/
twitter.com/NSFWRedditVideo

Är blatterollspel det nya bögbrevandet?

twitter.com/jasonvanschoor/status/1237142891077697538
åsikt på länken + bilden?
>OBS: läs igenom båda HELT innan ni ens överväger att svara, ingen av dem är "alla kommer dö! jorden går under!"

Attached: 1583610382778.png (880x2760, 1.33M)

nej jag är blatte på riktigt

t. typen av person som skriker om Yas Forums när han ser "rasistiska saker" på Yas Forums

kåjåna?

haha mm

nej, jag är också blatte på riktigt. det finns fler icke-svenskar i Sverige nuförtiden. wake up bror, Sverige är inte längre svenskarnas land.

Attached: 1574762887797.jpg (552x378, 17.68K)

oj ojjj ajj ajajajjj oj oj ojjjj ooo aahhhh usch o fy ajajaj ojjj ja ha fåt kåjåna

Lovar, Iranier 100%

Bra källa

Jag är blatte men integrerad.

>årtiondets HÄNDELSE
>tyst från händelsebögarna
Vad hände med de här händelsebögarna? Borde de inte göra massa saker nu när allt händer hela tiden?

Attached: hkt-cover-margins-e1441520921116.jpg (632x995, 141.46K)

Sverige är så jävla kört

>I Stockholm, som hittills har flest coronadrabbade, börjar situationen bli krigsliknande.

>Enligt personal som Expressen pratat med är risken stor att äldre och sjuka inte kommer kunna få adekvat vård.

>Andreas Fischer, kirurg och ordförande för yrkesföreningen Sjukhusläkarna Stockholm, anser att detta är "väldigt sannolikt", och det gör honom mycket orolig. Gamla eller riktigt sjuka kommer prioriteras bort eftersom det saknas resurser. Särskilt problematisk blir det att upprätthålla intensivvården.
>Han säger rakt ut att man inte klarar ett större utbrott av corona. Sverige har lägst vårdplatser i Europa. Italien har mer än dubbelt så många och där dör redan fem procent av smittade, påpekar han. Smittas tio procent i Stockholm kan 2.300 personer behöva intensivvård, men det finns bara 90 platser.

>En annan läkare, vid Karolinska i Huddinge, som Expressen talat med varnar för att hela vårdsystemet kan behöva sänkas dramatiskt. Detta kommer leda till "mycket sämre vård och högre dödssiffror än vanligt", säger läkaren till tidningen.

>Andreas Fischer är kritisk till att myndigheterna inte tidigare begränsade mötesfriheten och satte Italienresenärer i karantän. Han tycker överlag det svenska agerandet är konstigt. Prio ett måste vara att stoppa spridningen, påpekar han. Enligt honom är nu det mest troliga att halva den svenska befolkningen kommer få viruset, något andra forskare varnade för redan för ett par veckor sedan. Troligen kommer sjukvården inte kunna fungera, eftersom vårdplatserna inte finns.

>– Jag har svårt att förstå att Sverige gör så annorlunda jämfört med andra länder. Någonting stämmer inte, för det här är ett konstigt agerande, säger Andreas Fischer till Expressen.

Attached: 1568425151136.png (664x484, 304.05K)

jag är oironiskt blatte

youtube.com/watch?v=YkLjqFpBh84

Attached: 67655634.jpg (354x286, 27.51K)

Jag är varken blatte eller integrerad.

SYSTEMKOLLAPS

Attached: 1579734223682.png (661x582, 369.44K)

>köpa prepperskit när man bara kan sno av alla dumma åldringar och medelsvennar
lol

>Sverige har lägst vårdplatser i Europa. Italien har mer än dubbelt så många och där dör redan fem procent av smittade

Attached: 1574749866630.png (658x623, 351.18K)

Vilken minut som helst händer det

Attached: 1561958000169.png (686x526, 224.92K)

Att plundra är bland det dummaste du kan göra under en pandemi eftersom du inte har någon aning om vilka varor som är kontaminerade eller ej.

Attached: 1572160911698.jpg (1920x1598, 959.96K)

Ja, fast det betyder inte att bögbrevandet kommer att ta slut.

Det enda jag väntar på är att folk ska börja kombinera de två. Vet någon om libbe är bög?

Finns det blattemän som är ensamma och som har svårt att hitta en fru?

Vänlig påminelse om att corona kan och kommer att mutera sig egenskapen att döda yngre människor också

>sossarna löser bostadskrisen samt väljarflykten till SD genom att låta alla pensionärer och sprängare dö
Var detta Steffes plan hela tiden?

ja

Bra källa

Attached: 1584180387112.jpg (768x2048, 204.51K)

Varför tror du så många gick med IS?

Unga kommer också dö nu när systemet faller samman och de som överlever kommer kosta staten mycket mer i sjukdomskostnader än vad pensionärerna gör.

Attached: 1562805668357.png (685x664, 574.5K)

libbe har ronkat snoppen till fällor några gånger

ja men bara för att jag vill ha en [spoiler]man[/spoiler]

Attached: 1577440279892.png (1069x992, 881.16K)

Så klart det finns, vi har importerat fler än 10000 män men inte alls lika många kvinnor.
Klart att blattekarlarna blir sexuellt frustrerade.

Tur att straffen i Sverige är så låga. #feministiskregering

Finns bokstavligen ingen som har svårt att hitta fv bara män som inte försöker.

Hur är det möjligt? Finns väl alltid någon att hitta via kontakter i hemlandet, eller någon svensk kvinna som jobbar inom offentlig sektor? Eller någon guz i orten?

Salomon Schulman håller med:

expressen.se/debatt/varenda-italienresenar-borde-satts-i-karantan/

>I Israel för man en proaktiv karantänpolitik där flera tiotusentals redan sitter isolerade, i dagsläget 70 000, till förfång för den annars så blomstrande industrin. Arbetarna kommer inte till jobbet för att smitta ner sina kamrater. Skolor stängs trots att här inte finns några prinsessor. Folksamlingar förbjuds, inte minst inför den stundande glädjefesten Purim.

>Precis innan jag for ner till Israel besökte jag en Lundaskola där elever uppenbarligen varit i Italien utan att andra åtgärder genomfördes än att ungdomar som blivit snoriga eller hostiga uppmanades att stanna hemma. En sådan slapphet vore en dödssynd i Israel.

>I Sverige som drabbats av en sjukvårdskris redan före coronan hänger fortfarande avskedshot över sjukvårdspersonalen, medan politiker och byråkrater skryter med att vår beredskap är god.

Detta är oironiskt vad so händer. Äckliga onda jävla gulingar.

Attached: 1582185095823.jpg (1200x795, 73.25K)

Är 181cm lång och blir moggad av svennar som är 190cm varje dag.

Känner mig som en liten pojke bredvid dem.

>Varför tror du så många gick med IS?
För att dom trodde på deras budskap om att bygga ett kalifat?

blattar kan också vara autizm

inte om de har kusiner

Ja. Alla är inte kriminella chads med massa pengar och brudar. Autistiska invandrare har det ännu svårare än svenska autister.

sluta vara så jävla rasistiska

>furrybögporr

libbe...

Attached: n4npzm3jyxd11.jpg (1242x1232, 115.07K)

säg förlåt

Attached: 1556062633246.jpg (460x498, 127.29K)

De enda som inte kan få fv är de som inte försöker eller de som är under 180cm

Attached: 1564186740590.png (800x949, 356.28K)

Jo fast det verkar ju bara vara svennar som blir utan fru? Har aldrig sett en blatte över 40 som inte har familj

nej

Nä, majoriteten var unga incels från förorten. IS bjöd på cunny slavar så Europa tömdes på muslimska incels.

ching chong bing bong wahoo :D

>"hurr durr yiff in hell" in 2020

när måste man söka jobb om man tar examen till sommaren? är det för sent?

Nej. Det var deras version av betaupproret. Nästan alla som reste ner dit var autistiska andra generationens invandrare som inte ens kunde prata arabiska ordentligt och som kände sig utstötta i Europa och även bland sina egna landsmän.

Blattar är inte lika autistiska som svennar. Svennar som har autism fastnar framför datorn och tar sig aldrig därifrån och glömmer av hur man konverserar med andra människor. Blattar är fortfarande sociala trots autismdiagnosen och klarar av att social ömsesidighet med tjejer

Ser väldigt många korta snubbar med fv utomlands, i Sverige verkar det dock vara lag att svenska flickor ska dissa kortisar.

försökte rätt mycket i min ungdom ärligt talat, var som att försöka springa igenom en vägg. Gav till sist upp och skaffade en asienfru, flyttar väl dit rätt snart med, trevligare där nere än här uppe dessa dagar

Är du söt? Och vart är du ifrån?

Xi Jingping är så jävla baserad. Önskar fan att han kunde styra vårt land istället.

Fel. Jag är en autistisk blatte och jag lever precis som vilken svenneNEET som helst. Datorspel och Yas Forums 24/7.

snacka för dig själv

>Jo fast det verkar ju bara vara svennar som blir utan fru? Har aldrig sett en blatte över 40 som inte har familj
40+ blattarna kom på typ 90-talet och de flesta av dessa var redan gifta och tog familjen med sig.

De ogifta blattarna är typ 25 och huvuddelen av dem kom 2014-2016

Ja, jag är finsk. Hur visste du?

Attached: 1584174220989.jpg (1080x1080, 157.09K)

tror du oironiskt att vi accepterar pälsbögar på /svt/?

lol
märks att du har lite social erfarenhet

>De ogifta blattarna är typ 25 och huvuddelen av dem kom 2014-2016
Eller så är de andra och tredje generationen. Integrerade i Sverige men fortfarande hatade i smyg av alla svenskar.

tvärtfom för mig
t. autistisk blatte

är 170 cm och har svensk fv som är 180 :)

Kulturellt svenne. Du är ingen ortenbror.

enbart nybögar hatar pälsbögar år 2020 bara så du vet

t. har aldrig haft en utländsk kompis

ärligt talat, och nu vill jag först och främst säga att jag hatar muslimer, om jag var incelmuslim i sen tonår eller ung 20-års-ålder och någon organisation lovade ärorik kamp plus en massa sexslavar så hade jag nog med dragit

f1 h1

Precis.

Nej, jag är en björn
Kanada

detta är ju fan värre än 2dpedofilerna som försöker insistera att 2dhat bara är för nybögar. håll käften och håll din jävla bögpälsporr borta från denna tråden ditt missfoster

Attached: 1583925756899.jpg (238x212, 5.74K)

Jag har inga problem att få ligga för jag ser väldigt bra ut men när jag står nära en 190cm kille så känner jag mig förödmjukad

Små virusen små virusen är lustiga att se

Attached: 1557606413152.png (1286x1186, 28.75K)

Aboo, vill ha en söt svenne

>Integrerade i Sverige men fortfarande hatade i smyg av alla svenskar.
Finns absolut ingen (förutom stormbögar) som hatar på välintegrerade tredje generationens invandrare.

Om enda skillnaden är utseendet och namnet så finns det knappt en svenne som tycker illa om dig.

annan blatte här, jag minns när jag på vägen hem från skolan i typ 9an blev frågad av skolans blattegäng varför jag hänger med de svenska kidsen, om jag inte är stolt över var jag kommer ifrån. Tyckte det var så absurt.

JUCKA I HELVETET PÄLSBÖG

Man blir fortfarande särbehandlad och innerst inne så är alla svenskar rasister.

ajdå, du får jobba lite på självkänslan, utstråla säkerhet bara

välintegrerade 2a gen då?

d1a favä

Är detta ett skämt eller har folk faktiskt dött av Corona i Italien? Hur jävla dåligt immunförsvar kan man ha

worldometers.info/coronavirus/country/italy/

Attached: Italy Coronavirus_ 17,660 Cases and 1,266 Deaths - Worldometer.png (1903x6138, 268.4K)

Åk hem

samma bror

ISIS är ju i princip NMR för muslimska incels. Skillnaden är att det finns imamer som aktivt stöttar ISIS, finns ingen präst som försöker få ungdomar att bli extremister och mördare.

Men hur har ni hamnat där, upptäckte inte era föräldrar diagnosen tidigt, och fick ni inte anpassningar i skolan?

Hoost HOOST hoost-hoost!
Hoost HOOST hoost-hoost!
Ho-ho-ho-ho-ho-HOOOST!
Ho-ho-ho-ho-ho-HOOOST!

vif Jörns öl-karavan

Attached: 1556040827315.png (699x255, 45.98K)

Riktig blatte här också

Attached: 1583493221769.jpg (850x1189, 180.67K)

Corona > Blattar > Finnar

>innerst inne så är alla svenskar rasister
Bara kolla hur "männen" på cykel använder sig av blattar som slalompinnar.

jobbar på äldreboende

Attached: whaaagvandaler.jpg (1600x1000, 1.06M)

>Stickningar i halsen
>Klump i halsen

Blir att ringa akuten snart

är hyllor verkligen tomma? om jag går och gör man vanliga storhandling så kommer det vara tomt?

Äkta blatte. Håller med, de ointegrerade blattarna tycker fan mer illa om svennarna än tvärtom.

Fejk blattebrevare. Ta en (you) och håll käften.

jag är ongo bongo från negerkongo

>CLOSED CASES
>2,705 cases which had an outcome:
>1,438 (53%) recovered
>1,266 (47%) dead
NÄSTAN 50% DÖDLIGHET AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Attached: 1581092466653.jpg (477x724, 93.59K)