Attached: 1558822729791.jpg (372x500, 149.73K)
Sverigetråden - För svenskar samt brödrafolk
Lucas Lee
Zachary Garcia
Är blatterollspel det nya bögbrevandet?
Xavier Jenkins
twitter.com
åsikt på länken + bilden?
>OBS: läs igenom båda HELT innan ni ens överväger att svara, ingen av dem är "alla kommer dö! jorden går under!"
John Hernandez
nej jag är blatte på riktigt
Blake Morgan
t. typen av person som skriker om Yas Forums när han ser "rasistiska saker" på Yas Forums
Robert Bell
kåjåna?
Isaac Russell
haha mm
Parker Cox
nej, jag är också blatte på riktigt. det finns fler icke-svenskar i Sverige nuförtiden. wake up bror, Sverige är inte längre svenskarnas land.
Jaxson Stewart
oj ojjj ajj ajajajjj oj oj ojjjj ooo aahhhh usch o fy ajajaj ojjj ja ha fåt kåjåna
Eli King
Lovar, Iranier 100%
Christopher Fisher
Bra källa
Blake Thompson
Jag är blatte men integrerad.
Carson Wilson
>årtiondets HÄNDELSE
>tyst från händelsebögarna
Vad hände med de här händelsebögarna? Borde de inte göra massa saker nu när allt händer hela tiden?
Juan Gomez
Sverige är så jävla kört
>I Stockholm, som hittills har flest coronadrabbade, börjar situationen bli krigsliknande.
>Enligt personal som Expressen pratat med är risken stor att äldre och sjuka inte kommer kunna få adekvat vård.
>Andreas Fischer, kirurg och ordförande för yrkesföreningen Sjukhusläkarna Stockholm, anser att detta är "väldigt sannolikt", och det gör honom mycket orolig. Gamla eller riktigt sjuka kommer prioriteras bort eftersom det saknas resurser. Särskilt problematisk blir det att upprätthålla intensivvården.
>Han säger rakt ut att man inte klarar ett större utbrott av corona. Sverige har lägst vårdplatser i Europa. Italien har mer än dubbelt så många och där dör redan fem procent av smittade, påpekar han. Smittas tio procent i Stockholm kan 2.300 personer behöva intensivvård, men det finns bara 90 platser.
>En annan läkare, vid Karolinska i Huddinge, som Expressen talat med varnar för att hela vårdsystemet kan behöva sänkas dramatiskt. Detta kommer leda till "mycket sämre vård och högre dödssiffror än vanligt", säger läkaren till tidningen.
>Andreas Fischer är kritisk till att myndigheterna inte tidigare begränsade mötesfriheten och satte Italienresenärer i karantän. Han tycker överlag det svenska agerandet är konstigt. Prio ett måste vara att stoppa spridningen, påpekar han. Enligt honom är nu det mest troliga att halva den svenska befolkningen kommer få viruset, något andra forskare varnade för redan för ett par veckor sedan. Troligen kommer sjukvården inte kunna fungera, eftersom vårdplatserna inte finns.
>– Jag har svårt att förstå att Sverige gör så annorlunda jämfört med andra länder. Någonting stämmer inte, för det här är ett konstigt agerande, säger Andreas Fischer till Expressen.
Matthew Ortiz
jag är oironiskt blatte
Landon Kelly
Blake Morris
Jag är varken blatte eller integrerad.
Tyler Reyes
SYSTEMKOLLAPS
Blake Morales
>köpa prepperskit när man bara kan sno av alla dumma åldringar och medelsvennar
lol
Anthony Moore
>Sverige har lägst vårdplatser i Europa. Italien har mer än dubbelt så många och där dör redan fem procent av smittade
Charles Cook
Vilken minut som helst händer det
William Lewis
Att plundra är bland det dummaste du kan göra under en pandemi eftersom du inte har någon aning om vilka varor som är kontaminerade eller ej.
John Robinson
Ja, fast det betyder inte att bögbrevandet kommer att ta slut.
Det enda jag väntar på är att folk ska börja kombinera de två. Vet någon om libbe är bög?
Christopher Thomas
Finns det blattemän som är ensamma och som har svårt att hitta en fru?
Levi Walker
Vänlig påminelse om att corona kan och kommer att mutera sig egenskapen att döda yngre människor också
Samuel Foster
>sossarna löser bostadskrisen samt väljarflykten till SD genom att låta alla pensionärer och sprängare dö
Var detta Steffes plan hela tiden?
Lucas Perez
ja
Isaiah Jenkins
Bra källa
Camden Johnson
Grayson Jenkins
Varför tror du så många gick med IS?
Nicholas Wilson
Unga kommer också dö nu när systemet faller samman och de som överlever kommer kosta staten mycket mer i sjukdomskostnader än vad pensionärerna gör.
Cameron Rodriguez
libbe har ronkat snoppen till fällor några gånger
ja men bara för att jag vill ha en [spoiler]man[/spoiler]
Sebastian Mitchell
Så klart det finns, vi har importerat fler än 10000 män men inte alls lika många kvinnor.
Klart att blattekarlarna blir sexuellt frustrerade.
Tur att straffen i Sverige är så låga. #feministiskregering
Jordan Roberts
Finns bokstavligen ingen som har svårt att hitta fv bara män som inte försöker.
Brandon Allen
Hur är det möjligt? Finns väl alltid någon att hitta via kontakter i hemlandet, eller någon svensk kvinna som jobbar inom offentlig sektor? Eller någon guz i orten?
Levi Barnes
Salomon Schulman håller med:
expressen.se
>I Israel för man en proaktiv karantänpolitik där flera tiotusentals redan sitter isolerade, i dagsläget 70 000, till förfång för den annars så blomstrande industrin. Arbetarna kommer inte till jobbet för att smitta ner sina kamrater. Skolor stängs trots att här inte finns några prinsessor. Folksamlingar förbjuds, inte minst inför den stundande glädjefesten Purim.
>Precis innan jag for ner till Israel besökte jag en Lundaskola där elever uppenbarligen varit i Italien utan att andra åtgärder genomfördes än att ungdomar som blivit snoriga eller hostiga uppmanades att stanna hemma. En sådan slapphet vore en dödssynd i Israel.
>I Sverige som drabbats av en sjukvårdskris redan före coronan hänger fortfarande avskedshot över sjukvårdspersonalen, medan politiker och byråkrater skryter med att vår beredskap är god.
Isaiah Davis
Detta är oironiskt vad so händer. Äckliga onda jävla gulingar.
Nicholas Kelly
Är 181cm lång och blir moggad av svennar som är 190cm varje dag.
Känner mig som en liten pojke bredvid dem.
Matthew Hall
>Varför tror du så många gick med IS?
För att dom trodde på deras budskap om att bygga ett kalifat?
Mason Thomas
blattar kan också vara autizm
Henry Howard
inte om de har kusiner
Jaxson Wilson
Ja. Alla är inte kriminella chads med massa pengar och brudar. Autistiska invandrare har det ännu svårare än svenska autister.
Matthew Adams
sluta vara så jävla rasistiska
Jaxson Torres
>furrybögporr
libbe...
Leo Richardson
säg förlåt
Nolan Perez
De enda som inte kan få fv är de som inte försöker eller de som är under 180cm
Christopher Anderson
Jo fast det verkar ju bara vara svennar som blir utan fru? Har aldrig sett en blatte över 40 som inte har familj
Eli Johnson
nej
Nathaniel Brown
Nä, majoriteten var unga incels från förorten. IS bjöd på cunny slavar så Europa tömdes på muslimska incels.
Jonathan Bennett
ching chong bing bong wahoo :D
Nathan Hughes
>"hurr durr yiff in hell" in 2020
Nicholas Phillips
när måste man söka jobb om man tar examen till sommaren? är det för sent?
Christopher Gray
Nej. Det var deras version av betaupproret. Nästan alla som reste ner dit var autistiska andra generationens invandrare som inte ens kunde prata arabiska ordentligt och som kände sig utstötta i Europa och även bland sina egna landsmän.
Ayden White
Blattar är inte lika autistiska som svennar. Svennar som har autism fastnar framför datorn och tar sig aldrig därifrån och glömmer av hur man konverserar med andra människor. Blattar är fortfarande sociala trots autismdiagnosen och klarar av att social ömsesidighet med tjejer
Adrian Foster
Ser väldigt många korta snubbar med fv utomlands, i Sverige verkar det dock vara lag att svenska flickor ska dissa kortisar.
Brody King
försökte rätt mycket i min ungdom ärligt talat, var som att försöka springa igenom en vägg. Gav till sist upp och skaffade en asienfru, flyttar väl dit rätt snart med, trevligare där nere än här uppe dessa dagar
Camden Hernandez
Är du söt? Och vart är du ifrån?
Parker Campbell
Xi Jingping är så jävla baserad. Önskar fan att han kunde styra vårt land istället.
Jayden Scott
Fel. Jag är en autistisk blatte och jag lever precis som vilken svenneNEET som helst. Datorspel och Yas Forums 24/7.
William Mitchell
snacka för dig själv
Eli Brown
>Jo fast det verkar ju bara vara svennar som blir utan fru? Har aldrig sett en blatte över 40 som inte har familj
40+ blattarna kom på typ 90-talet och de flesta av dessa var redan gifta och tog familjen med sig.
De ogifta blattarna är typ 25 och huvuddelen av dem kom 2014-2016
Cooper Hall
Ja, jag är finsk. Hur visste du?
Sebastian Green
tror du oironiskt att vi accepterar pälsbögar på /svt/?
Zachary Parker
lol
märks att du har lite social erfarenhet
Grayson Young
>De ogifta blattarna är typ 25 och huvuddelen av dem kom 2014-2016
Eller så är de andra och tredje generationen. Integrerade i Sverige men fortfarande hatade i smyg av alla svenskar.
Luis Flores
tvärtfom för mig
t. autistisk blatte
Christian Thomas
är 170 cm och har svensk fv som är 180 :)
Julian Murphy
Kulturellt svenne. Du är ingen ortenbror.
Leo Nelson
enbart nybögar hatar pälsbögar år 2020 bara så du vet
Ayden Perez
t. har aldrig haft en utländsk kompis
Noah Cruz
ärligt talat, och nu vill jag först och främst säga att jag hatar muslimer, om jag var incelmuslim i sen tonår eller ung 20-års-ålder och någon organisation lovade ärorik kamp plus en massa sexslavar så hade jag nog med dragit
Josiah Myers
f1 h1
Brandon Young
Precis.
David Sanchez
Nej, jag är en björn
Kanada
Brandon Hill
detta är ju fan värre än 2dpedofilerna som försöker insistera att 2dhat bara är för nybögar. håll käften och håll din jävla bögpälsporr borta från denna tråden ditt missfoster
Kevin Hall
Jag har inga problem att få ligga för jag ser väldigt bra ut men när jag står nära en 190cm kille så känner jag mig förödmjukad
Adrian Parker
Små virusen små virusen är lustiga att se
Sebastian Lopez
Aboo, vill ha en söt svenne
Isaac Price
>Integrerade i Sverige men fortfarande hatade i smyg av alla svenskar.
Finns absolut ingen (förutom stormbögar) som hatar på välintegrerade tredje generationens invandrare.
Om enda skillnaden är utseendet och namnet så finns det knappt en svenne som tycker illa om dig.
Easton Johnson
annan blatte här, jag minns när jag på vägen hem från skolan i typ 9an blev frågad av skolans blattegäng varför jag hänger med de svenska kidsen, om jag inte är stolt över var jag kommer ifrån. Tyckte det var så absurt.
Blake Fisher
JUCKA I HELVETET PÄLSBÖG
Jason Morgan
Man blir fortfarande särbehandlad och innerst inne så är alla svenskar rasister.
Ian Barnes
ajdå, du får jobba lite på självkänslan, utstråla säkerhet bara
välintegrerade 2a gen då?
Elijah Ramirez
d1a favä
Ryder Gomez
Är detta ett skämt eller har folk faktiskt dött av Corona i Italien? Hur jävla dåligt immunförsvar kan man ha
Charles Johnson
Åk hem
Colton James
samma bror
Chase Taylor
ISIS är ju i princip NMR för muslimska incels. Skillnaden är att det finns imamer som aktivt stöttar ISIS, finns ingen präst som försöker få ungdomar att bli extremister och mördare.
Ryan Murphy
Men hur har ni hamnat där, upptäckte inte era föräldrar diagnosen tidigt, och fick ni inte anpassningar i skolan?
Angel Long
Hoost HOOST hoost-hoost!
Hoost HOOST hoost-hoost!
Ho-ho-ho-ho-ho-HOOOST!
Ho-ho-ho-ho-ho-HOOOST!
Jayden Price
vif Jörns öl-karavan
Lincoln Reed
Riktig blatte här också
Julian Hall
Corona > Blattar > Finnar
Jordan Davis
>innerst inne så är alla svenskar rasister
Bara kolla hur "männen" på cykel använder sig av blattar som slalompinnar.
Charles Barnes
jobbar på äldreboende
Adrian Walker
>Stickningar i halsen
>Klump i halsen
Blir att ringa akuten snart
Xavier Phillips
är hyllor verkligen tomma? om jag går och gör man vanliga storhandling så kommer det vara tomt?
Lincoln Ward
Äkta blatte. Håller med, de ointegrerade blattarna tycker fan mer illa om svennarna än tvärtom.
Fejk blattebrevare. Ta en (you) och håll käften.
Cooper Murphy
jag är ongo bongo från negerkongo
Connor Gonzalez
>CLOSED CASES
>2,705 cases which had an outcome:
>1,438 (53%) recovered
>1,266 (47%) dead
NÄSTAN 50% DÖDLIGHET AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH