Misaki painos
youtube.com
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtu.be
frozenpandaman.github.io
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Check em fingolians
youtube.com
SWEET CHILD IN TIMEEEE
oot humilioinut ittes
Finland is a terrible country
Very third world
*saapuu lankaan*
Tunkeutujat ulos mämmistä
youtube.com
kuuteles tää sit
Teidän pääjehu on oppikirjaesimerkki luuserista samalla kun meidän pääjehu jörnii itseään 40 vuotta nuorempaa vaimoa ja pelaa lätkää ulkojäillä lasten kanssa talvipäivinä kun ei ole edustustehtäviä. Ei voi muuta sanoa ku että sut on JYSÄYTETTY vittuun täältä vitun lehti.
oispa nyymin pylly
ok
Kädet kuivuu ja halkeaa taas vaikka ei aiemmin talvella tehny niin
youtube.com
tämä sitten sen jälkeen
Itellä kuivuu kädet aina keväällä joka ei tee järkeä. Mulla on semmoset puuvillahanskat jotka vedän keväisin käteen ja laitan sinne rasvaa alle yöks muhimaan. Lääkäri sano ettei ole koskaan ennen törmännyt että jollakulla ei tule tätä ongelmaa talvella vaan keväällä. Kädet pysyy ihan ookoona kun teen tota, mut talvella ei ole mitään ongelmaa vaikka en rasvaa yhtään.
oot pessy liikaa käsiä
Ei perseensuti mä käytin tota "tee järkeä" sanontaa josta joku sai haukut jo edellisessä langassa ja nyt mua haukutaan kohta. Saako pyytää etukäteen anteeksi ja välttyä haukuilta?
Mut sit sä kuuntelet tän.
youtube.com
TÄSSÄ MÄ OLIN HUHTIKUUN AAMUNA
ETSIMÄSSÄ RAKKAUTA
youtube.com
Valkoinen lumi ja harmaa jää
Murtuneen maan peittää
Kuin täkkivilttiin käärittynä
On tienkoukussa kaupunki
Ja sen yllä pilvet vaeltavat
Salaten taivaallista valoa
Näin kaksi tuhatta vuotta kaupunki seisoi
Elossa tähden alla
Tähden nimeltä Aurinko
valitettavasti tästä rikkeestä saat nyt kuolemantuomion
youtube.com
mites tällänen?
Banaaninsyönti
söisin nyymin banaania koska vaan...
mitä ehmettiä, kaibakin on näköjään julkaistu sinisäteenä, eikä vaikuta olevan edes mikään rahanlypsy-ylösskaalaus
ja joku on korjannut ne alkuperäisen julkaisun subitkin frozenpandaman.github.io
voi juku
kaiba on yksiä parhatia sarjoja, hienoa että oot löytänyt
Kysyinkin jo tätä aiemmin mutta mitäs pitää tehdä kun työkkäristä on yritetty soittaa ja pantu perään viestiä että haluaisimme kysellä työnhaun edistymisestä ja pitäisi tulla tekemään joku työllisyyssuunitelma. Vuoden sain ihan rauhassa vaan maata perseelläni mutta nyt koittavat selvästi jotain jekkuja. Työnhakua siis ei ole ollut noin niinkuin minkäänlaista. Pitääkö koittaa vääntää jotain nyyhkytarinaa masennuksesta, kroonisesta ripulista ja kasvaimesta palleissa (kaikista löytyy mustaa valkoiselta) vai auttaako toi mitään?
Onko kellään mitään hajua mitä noitten kanssa pitää tehdä ja mikä tuollainen työllistymissuunitelma edes pitää sisällään? Oon työkkärin masseilla kun sairaspäivärahapäivät tuli täyteen aikaa sitten sairastelun vuoksi. Menisin mielelläni takaisin toimeentulotuelle kun saatavan rahan määrä on ihan sama, mutta nehän alkaa sitä ilmeisesti leikkuroida jos sukset menee työkkärin kanssa ristiin.
en jaksanu lukee mut asenna gentoo
Tarviiks kans olla oma suihkunsa?
mikäs on sitä suomi klassikkoa
se yks hyvä
aa ni just se juu
minkä taiteen saralla vai iha vaa suomiklassikko nakkikiskalla turpaan?
mee sinne kännissä nii ehkä ne ymmärtää yskän
youtube.com
tästä voit päätellä mitä haluut
>kaikista löytyy mustaa valkoiselta
tymä nyymi, eihän byrokratiaa oikeasti kiinnosta mikään muu kuin se, että sulla on esittää papereita väitteitesi tueksi, joten jos sellaisia löytyy niin totta kai ne pitää käyttää hyväksi
youtube.com
kaksoielämää on kyllä parhaita
oho väärä linkki
youtube.com
huomenta
tämmöne soi nyt youtube.com
itkettää
et oo ainoo
aivan uskomaton essential mix tässä, kantsii kuunnella
youtube.com
miks sun tiedostonnimi on kiinaksi
On mulla esittää noi väitteeni tueksi, mut mun pointti oli onko siitä apua? Kiinostaako niitä että nyymi ei voi hyvin jos se haluaa nostaa niiden masseja?
oon aika humalassa huhhuh
en muista
youtube.com
toi myös todella hyvä essential mix fatboy slimiltä
vittu toi chemical brothershin it began in africa nosti heti karvat pystyyn tosta
tässä on varmaan paras musa juttu mitä 4kaani on saanut aikasekseen, älytön miksi ja edelleen vituttaa kun toi jätkä hävisi maailman rakoon
en voi hyvin
et taida ikävä kyllä oo ainoo
aika ikävälä näyttää
Muistakaa että vaikka olisitte minkälaisia luusereita tahansa niin ette ainakaan ole vessapaperia hamstraavia bääbää ihmisjäte lampaita jotka vaipuvat massapsykoosiin heti kun joku vähän köhii.
noni nyt sit lähtee tää miksi
youtube.com
no?
Menin ja ostin kyllä paketin vessapaperia eilen
*coof*
huomenta
juon tässä viimesiä kaljoja