Sverigetråden - "ALL MAKT ÅT TEGNELL"-upplagan

VÅR BEFRIARE

Attached: 1583684781532.jpg (647x469, 147.61K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ikfy1Q6mAFw
reddit.com/r/sweden/comments/fi00aw/säkerhetsåtgärder_enligt_folkhälsomyndigheten/
3dprima.com/se/3d-printers/3d-printers/creality-cr-10-s5-500-500-500mm-print-size/a-22546
cdon.se/hemelektronik/creality-3d-cr-10-s5-3d-printer-very-large-build-size-resume-print-p49287486
youtube.com/watch?v=3Cu5HLA_9T4
youtube.com/watch?v=AVPbaBonDAA&list=PL4BBDDF8940E8AC40
youtube.com/watch?v=eCx34WfalJ4
youtube.com/watch?v=_HsXIvpLdHE
imgur.com/a/uGbGO9i
youtu.be/L_dWvTCdDQ4
youtu.be/mDFBTdToRmw
youtube.com/watch?v=NsdEi88YwdY
youtu.be/KId6eunoiWk
desuarchive.org/int/thread/119521280/#q119526780
twitter.com/NSFWRedditVideo

haha aa

Attached: aqgWjxQ_700b.jpg (700x1245, 56.75K)

HELL TEGNELL

Attached: 1563725871535.gif (480x270, 1.62M)

*heemar panikbögarna*

Attached: tegnan.jpg (640x320, 25.4K)

ALL MAKT ÅT TEGNELL!

youtube.com/watch?v=ikfy1Q6mAFw

Tack! Bildkälla är Svenska Plebbit:

reddit.com/r/sweden/comments/fi00aw/säkerhetsåtgärder_enligt_folkhälsomyndigheten/

...

>NEJ NEJ NEJ
f1 h1

Attached: 1566808746094.jpg (720x1280, 402.86K)

transfru, adopterat barn och psyksjuk sponsorcuck

Attached: 1582979527751.jpg (667x425, 113.56K)

>dkn man kör inte pestbilen
>dkn man kommer aldrig svänga in vid en sunkig gård, ställa sig utanför bilen och där kommer Anders Tegnell med familj och vill köpa två handfull med host, och ni pratar och du får hans nummer och efter ett år har du flyttat in i drängstugan och du skjutsar honom till tåget till Stockholm och på kvällen kommer du med en ny virusstam och överraskar och Tegnell blir glad och inser verkligen vilken vandal han hittat och det är natten ni kraschar Sverige utan några överlevande

Attached: q2ca8sk0k7m41.png (668x845, 246.95K)

>alla i tråden har 16+cm på kukarna
>alla har 15cm+ i omkrets
varför är det så här? varför har alla här feta och stora kukar för? blir så triggad att jag vill slå sönder något. Borde hugga av mig kuken och ge upp.

INGEN FREDAGSUPPLAGA DENNA VECKA?!

Attached: 1562410871699.png (471x263, 141.63K)

Det är ju garanterat många som ljuger om storleken, user.

Mätte handleden, har kvinnohandleder på 17 cm så därför kuken är lika tjock som handleden.

min är typ 14.7x13

CORONAN KOMMER!
TILLBAKA!

Attached: 1560023401456.png (591x589, 511.74K)

>folk gjorde narr av varg
>han hade egentligen rätt kring allt
en psyksjuk lajvare hade rätt

Attached: 1508610805931.gif (420x360, 1.67M)

Yo, jag ska köpa en cr-10-5s 3d printer men jag vet inte vilket butik jag ska köpa ifrån. Antigen 3dprima eller cdon, båda sidorna har den för 8500 kronor så priset bryr jag mig inte om, men jag undrar vilket ställe jag borde köpa ifrån;

3dprima.com/se/3d-printers/3d-printers/creality-cr-10-s5-500-500-500mm-print-size/a-22546

cdon.se/hemelektronik/creality-3d-cr-10-s5-3d-printer-very-large-build-size-resume-print-p49287486

Print plattan kan ibland vara böjd vid inköp och jag undrar; är det bättre att köpa från 3dprima som arbetar exklusivt med 3d printers så att man har större chans att få en som funkar korrekt eller bättre att ta cdon som är ett mycket större företag och därmed skull ha lättare att ersätta den böjda plattan om det behövdes?

Attached: Creality-CR-10-S5-500-500-500mm-Print-Size-22546.jpg (370x370, 20.08K)

VAD

ÄTER

DRICKER

LYSSNAR

TITTAR

SPELAR

LÄSER (lol nörd)

NI?

Attached: Fredag.png (1536x2048, 1.99M)

Attached: 1553097317151.png (624x349, 185.14K)

det är fredag hela veckan nuförtiden

Förutom för gymnasiejontar lmfao

Attached: ATATATATATATA WATA HOKUTO HYAKURETSU-KEN.webm (852x480, 2.94M)

>Förutom för gymnasiejontar

Attached: 1574184160688.gif (320x240, 1.58M)

Attached: Hanif Bali.jpg (1100x733, 80.79K)

Hur stor är din?

chadde

Attached: 1554118464741.png (596x598, 433.66K)

17cm omkrets är fetare kuk än 95% av män. Jag tror dig inte. Ta fram ett mått band och mät runt om kuken.

breva nån bra animemusik för mig att lyssna på när jag kör arena

Hoppas alla sprängare dör en plågsam död så att s*ssarnas väljarbas halveras

v-vad gör jonathan?

Attached: lejonböga.png (777x441, 591.25K)

lel

Attached: 1575935121115.jpg (2552x1341, 933.41K)

>ÄTER
hemlagad thaiwok med bönnudlar och kyckling
>DRICKER'
Vatten..kväääää
>LYSSNAR
youtube.com/watch?v=3Cu5HLA_9T4
>TITTAR
Dutub
>SPELAR
Inget
>LÄSER (lol nörd)
lol inget

>ÄTER
Ryggbiff med klyftpotatis och bea-sås

>DRICKER
Pepsi

>LYSSNAR
Avantasia

>TITTAR
ProtonJon som streamar ffxiv

>SPELAR
Nioh 2

>LÄSER (lol nörd)
Gammla Drakar och Demoner regelböcker

Bali är en dvärg dock, du borde zooma ut Tegnell
t. granne med bali

>DRICKER
öl
>TITTAR
LOST

Det var en annan tid.

men han hugger ju snubben bakom för att sedan komma åt bali

>någon brevar monglider
avgå, idiot

jag brevade min kuk på /soc/ för ett tag sedan men kan inte länka till tråden, kommer inte ihåg brevnumret men min kuk är oironiskt lite över nitton i längd och lite under sexton i omkrets

mättes med ett sånt här band
dock så har jag aldrig haft en riktig flickvän, har knullat många tjejer men en kuk ger dig inte magisk lycka
skulle helst vilja ha en flickvän att bara kela med

Attached: gult-måttband-som-isoleras-på-vit-46125077.jpg (1300x953, 109.76K)

youtube.com/watch?v=AVPbaBonDAA&list=PL4BBDDF8940E8AC40

>ÄTER
tjack
>DRICKER
kaffe
>LYSSNAR
musik
>TITTAR
inget
>SPELAR
inget
>LÄSER (lol nörd)
tråden och artiklar

>vad?
vad

>Äter?
Åt en nötfärs fast med överdrivet mycket olika hackade grönsaker, kryddor och andra tillägg.

>Dricker?
Drack en mariestads, varpå jag märkte att de stog att ölen var miljövänlig. Miljövänlig på vilket sätt? Varför marknadsföra det till alkisar och festbögar?

>Lyssnar?
Hela bathorys diskografi. Innan det var det Grand Belials Key.

>Spelar?
Tittar på dig, spelade precis cs och lite strategiatutism.

Läser?
Läser tråden.

>Ni?
gger

>varför är det så här? varför har alla här feta och stora kukar för?
kanske för att de med mindre håller käften
t. 16+

håll käften.

>"ja jonathan! jag kommer!"

Attached: jag kommer.png (564x466, 210.29K)

vadå håll käften? du verkar ju tro att bara för att du får doppa blir livet tipptopp och där har du fel

>har knullat många tjejer men en kuk ger dig inte magisk lycka

Ta livet av dig.

säsong?

1 avsnitt 21

Hur jävla osäker och avundsjuk är man om man sitter och hatar på en gubbe med typ 20 år yngre fru som lever frihetligt och uppmanar dig att göra samma sak

youtube.com/watch?v=eCx34WfalJ4

>v-vad gör jonathan?
Visar Skorpanton hur man håller i långa, hårda staven.

Du behöver inte tro på mig men om jag får bonge senare kan jag göra det, är bred som 4 fingrar så låter inte otroligt att skulle gå upp i den omkretsen men den är nog precis 15 om ens det så ingen jättekuk ändå.

Så ööhh..när får man tillbaka alla pengar som försvunnit från aktiedepån?

Oironiskt dds ditt jävla vider

>han kollar på serier med fler än 10 avsnitt i en säsong

Attached: 1485982207676.jpg (640x640, 35.57K)

du får inte större kuk för att han tar livet av sig

>"Om folk är döda kan de inte bli smittade."
Smart"

youtube.com/watch?v=_HsXIvpLdHE

Attached: 1556205523612.gif (1530x1080, 2.24M)

?

Vad sitter ni bögar och snackar om snopp hela tiden för?

Kommer ihåg Madicken. Två nakna 10-åriga tjejer som ligger och skrevar i gräset. Helt sjukt hur annorlunda det var förr.

men kan du sticka från tråden ditt nbögäckel. Ta din gigantiska kuk med dig, och vetskapen att du är gjord för att tillfredsställa och imponera kvinnor.

Här är min verklighet: Om jag någonsin visar kuken för en kvinna kommer hon antingen skratta eller tycka det är pinsamt att låtsas som den inte är väldigt liten.

kul, eller hur? wow kela, så mysigt bara ha en fv :3333 yay så sött och gullit, du kanske är incel med din lilla kuk men tro mig jag har knullat massa kvinnor som älskade det men vill egentligen bara ha en girlfriend, ja, när jag träffar den där "flickvännen" (som jag aldrig kommer göra) kommer hon tappa intresset första gången vi har sex för jag inte kan tillfredsställa henne.

AAAAAAAAAAAAH FITTA

Återigen, ta livet av dig. Du säger till ett gäng folk som föddes utan ben att "bara för att man har ben betyder inte att livet är perfekt, själv har jag rätt ont i foten just nu"

fan är detta?

Rent statistiskt sett, jo. Om än obefintligt lite.

är ni oironiskt incels? tror ni att det bara slås på en knapp att livet är bra så fort ni fått töja fitta?
det är bokstavligen så jävla överskattat egentligen, så länge man inte är emotionellt investerad i en annan person är det snarlikt att knulla lösfitta favä

Pedofiläckel håll käft

min broder

Jag får större glädje dock

D1, mår bättre när inte knullat på flera år än när låg med 5 på ett år. Man blir bara äcklad av att ligga med någon man inte bryr sig om

>Helt sjukt hur mycket bättre det var förr
fdåd

>är bred som 4 fingrar
vad i hela helvete pratar du ens om? Detta är helt sinnessjukt bred kuk, onormalt bred kuk. Jag tror inte på detta för fem öre.

Om din kuk är så fet som du beskriver den, hur fan har tjejer ens fått rym med skiten? Det är bokstavligen som att bara börja fista henne.

Du mobbar ju bara anons här men jag håller dock med dig. Ditt liv kan fan inte vara lyckat om du måste skryta på kanalen. Granska ditt liv favä

Här är min verklighet

>ingen fv
>inget sex någonsin
>ingenting alls

Så ta dina i-lands "muh kela" -problem och kör upp i röven

gå ut och knulla nån tjej då? engångsligg kan bokstavligen vem som helst få

Pedofiläcklet..

runkmaterial, vad annars?

>vara såhär tekniskt sett korrekt

Attached: 1392915283889.jpg (500x500, 87.65K)

>man till svältande afrikanskt barn som en gam står och pickar ut ögat på
>"asså bara för att man har mat betyder inte att man är glad, tror du livet är en dans på rosor för att du har en taskig jävla macka eller?

okej, men vad är det för kanal?

tror du oironiskt att man kan acceptera sex som överskattat före man fått ha det?

döda dig själv.

Självklart, oss bankägare klarar de sig inte utan!

Attached: 1569768090730.png (1992x1992, 1.07M)

hmm

Attached: madicken.png (879x587, 949.2K)

>Två nakna 10-åriga tjejer som ligger och skrevar i gräset

Attached: 13456786543.png (160x319, 75.12K)

Imgur-user här, kan svara på frågor och ge råd.
>imgur.com/a/uGbGO9i

Personligen ökade min livskvalitet med ca 5000% när jag insåg att man kunde få en artificiell kärleksupplevelse i Thailand för några tusingar (totalt)

Va citattecken nej usch vgd????? Jag vill ha mina tuffa pilar de är gröna haha

verklighetsfrånvänd eller troll, i vilket fall önskar jag corona på dig

>madick
LMFAO

Skulle du vilja ha en svärdfajt?

sigh.. why is this swedish group not known in sweden? is it because they are not inbreed with swedish royalty?

youtu.be/L_dWvTCdDQ4

Bokstavligen dra in jag lemläster din fittkuk

>madicken
more like my dick
(till säpo detta är ett skämt, har inte råd att bjuda er på kaffe igen)

Vissa har haft problem att få plats i munnen och ingen har klarat långhalsa fast den är kort, max 15cm på en bra dag. Den är ju inte så bred över hela så klart, detta är vid roten.

Attached: ja.png (680x709, 231.01K)

Jag fattar inte vrf någon baserar sin uppfattning om personlig lycka på sin tillgång till fitta.

Ditt skryt-brev var fortfarande rätt krinsch.

hur är det att vara ful?

Attached: ba8d.png (531x690, 687.54K)

Försökt x-antal gånger och failat stenhårt lika många gånger. Man når en gräns när det inte längre känns värt att förudmjuka sig själv längre, och accepterar att det blir porr och horor för en själv, och kärlek och fv för andra.

>Vissa har haft problem att få plats i munnen
>oralsex

Nä fy fan vad äckligt. Sätt kuken i fittan som en normal människa. Snart säger du väl att du har haft analsex också.

Det här händer alltså på riktigt just nu grabbar. Vilket straff är lämpligt för sånna människor?

Attached: SmartSelect_20200313-232018_Firefox.jpg (1050x589, 209.75K)

Inte en av deras bästa men fan helt okej ändå, speciellt efter några lyssningar.

Finns inte en chans att din kuk har större omkrets än en tjock colaburk vid roten, lol. Det är ju tjockare än mandingos monsterkuk för fan

>Vissa har haft problem
"vissa"? nehe, det menar du inte, försök själv få bredden av dina 4 jävla fingrar i käften.
Det är uppenbart att du gycklar så kommer inte ge dig några fler dun. Tack och hej.

>gillar inte uppmärksamhet
>får ingen uppmärksamhet
inte hemskt alls favä

Ni resonerar ju fan som Tegnell. Han är den ultimate normalbögen.

Kinesiska medier driver just nu med Sveriges "åtgärder" mot corona

youtu.be/mDFBTdToRmw

Attached: 0tzQdsWr.png (512x512, 320K)

här är min verklighet
>har haft sex
>föredrar att runka
>orkar inte bry mig

>många barn har inte en trygg hemmiljö

Jaha. Men om de redan spenderar större delen av dygnet där så kan det väl inte göra någon större skada?

Helt jävla sjukt att han ständigt drar in floskler om jämlikhet och utbildning och hemförhållanden m.fl. Han är ju för fan statsepidemiolog, inte politiker. Hans huvudfokus ska vara att förhindra smitta. Punkt.

how are they swedish?

>barn från orten smittas av brats som varit i alperna och åkt skidor därför att svenska skolan vägrar att stänga
då jävlar kan vi börja snacka om otrygg hemmiljö

corona, bajs, tegnell, henrik, axel, grindrböghorslynan :3

>hur är det att vara ful?
Bra fråga.

Attached: haha dumma chingchongs.jpg (2048x1152, 1.6M)

>transfru
är detta en meem?

Kinas regering försöker dock just nu att skjuta all skuld och uppmärksamhet så långt bort från sig själva som möjligt

kina har ingen rätt att driva med andra länder

Vi måste bli sårade, annat vore oartigt och idiotiskt.

Glöm för fan inte att barnen tillhör sossarna, betala skatt nu

youtube.com/watch?v=NsdEi88YwdY

Attached: 1571100485676.gif (243x320, 797.07K)

okej, åk tillbaka i tiden före du hade sex och säg detta till dig själv. Tror du han förstår och säger "okej, jag slutar tänka på sex nu för onani är bättre" ?

Det går inte att acceptera att sex är överskattat först man haft det. Man kan inte säga till en oskuld "sluta tänk på att du aldrig varit intim med en människa, det är överskattat"

Ät skit, jag hatar er alla.

>Kinesiska medier driver just nu med Sveriges "åtgärder" mot corona
Snälla, länka! :)

Verkar som 2d bögarna som spammade min dase är borta.
Nä.

>battusoppu ätare skrattar åt oss
tror du jag bryr mig?

det absoluta fakking stadiet av svenska myndigheter

...

Det är Västeråsbögen, han är äcklig och sjuk i huvudet.

Så... ingen länk?

youtu.be/KId6eunoiWk

Attached: 05a9bc37a68464ee54910dc3d3cac532__660x.jpg (660x370, 65.94K)

>mandingo
Krinsch

desuarchive.org/int/thread/119521280/#q119526780

>>barn från orten smittas av brats som varit i alperna och åkt skidor därför att svenska skolan vägrar att stänga
>då jävlar kan vi börja snacka om otrygg hemmiljö
I SYNNERHET som ortenkidsen ofta är trångbodda. Även om de har varsitt rum som kan vara topp mysiga på 6 kvadratmeter så är det få kvadratmeter per person i lägenheten. SAMT att de sällan har vinterbonade landställen att sticka till.

fantiserade bokstavligen mer om att mysa med någon än att knulla, innan

men sen när man väl myser inser man att man är emotionellt distansierad och bokstavligen reagerar inte på ett skit, man mår likadant ändå

smällde min taklampa förra helgen så skärvor flög i hela lägenheten, brydde mig inte ett skit

Attached: 1583668591058.jpg (964x690, 85.17K)