/norgetråden/

Snørrvalp-utgaven

For ig ê:

Attached: før etter nå.jpg (1259x1283, 960.83K)

Other urls found in this thread:

yicaiglobal.com/news/covid-19-virus-may-harm-male-fertility-chinese-scientists-say
twitter.com/NSFWRedditGif

Imaginiser hvis han Eivind får corona mens han sitter å ser på anime på T-banen

Vennlig påminnelse om at russetiden er avlyst

Eivind har faktisk et poeng

Attached: Screenshot_20200313-181725.jpg (1440x420, 103.22K)

Tenk å ha brukt flere millioner på en buss også skjer dette

Burde bli avlyst permanent, rt 2019 var siste rt

Oj, så vi får en generasjon jenter som ikke har blitt rundpult?

Mamma har da hamstret dopapir for et års forbruk

Jepp! Det blir gode tider for oss som liker å rundpule jenter.

Å nei du, ungdom arrangerer forsatt fester. Nabojenta har starta festen alt

Attached: hmm.png (1189x407, 18.49K)

Tenk at dere drev Espen, Samon, Zydd og sutreanon ut av tråden

Norske jenter har allerede tatt flere mil med kuk før de begynner på videregående

Hvor kan du testes for corona?

NAV burde gi oss gavekort på 1000 kroner som vi kan bruke på dataspill, strømmetjenster og slikt

Attached: vkr13.jpg (400x388, 70.27K)

Ring 113 og skrik usammenhengende om det.

Ungdomsskolen er stengt, Sutreanon trenger ikke å drittbreve i timene

dds sutreanon, du sutrer som et lokomotiv

>dds sutreanon, du sutrer som et lokomotiv

Attached: 1547555341640.jpg (652x542, 75.23K)

Internett er en menneskerett, underholdning til enhver husholdning.
Nav kan ikke forsvarlig svekke livskvaliteten til våre vanskeligstilte medborgere ved å unnlate dette nye tiltaket.

Korrekt, i det moderne Norge burde tilgang på internett bli sidestilt som gratis helsetjenester og universiteter

Imaginiser en bedrift hvor man utelukkende ansetter somaliere og sigøynere

Ikea på Furuset gjør det, kjeks

>yicaiglobal.com/news/covid-19-virus-may-harm-male-fertility-chinese-scientists-say
over og ut

Er sigøynere i stand til å utøve arbeid? Trodde de var genetisk hardkodet til å unngå det til en hver pris

> ansette sigøynere

hva betyr dette? det er litt som å si "tørt vann" eller "luktfri stank" eller lignende, tilsvarende motsetninger

vell du skulle kunne spørre det samme om mange som henger her. Føltes som at majoriteten her naver.

Har hun et poeng her?

Attached: russ.jpg (720x960, 80.77K)

Ja. Må jo faktisk feste nå i disse corona tider.

FYLLA! FYLLA! FYLLA!

>klargjør en kopp brennende sterk nescafé lungo
>skrur på leselyset
>setter på lavt klassisk på øret
nå skal det leses gutta

NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI

Attached: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.png (466x508, 15.83K)

Får vel bygge en mur rundt Tryvann og stenge alle russ som vil feire der inne. De vil få daglig forsyninger med mat og alkohol

>klassisk
er du sånn sojagutt du da

hva skal du lese?

>er du en sånn sojagutt du da
er du et sånt homsetryne du da?

det er bevist at sojagutter liker klassisk, så siden du skal høre på det vet vi jo hva du er.

iliaden fåvæ

Attached: 8d863176109eb36f018852b01c55075d.jpg (612x612, 190.23K)

det er bevist at homser bryr seg om hva andre hører på, så da vet vi at du er en skinkerytter

du er sjoagutt ja hehe

>dag 1
>Lei av at korona har tatt over livet mitt.
Gleder meg til å høre mere normiss syding.

Lol, skulle kjøpt dopapir istedet

Jeg skjønner ikke dopapir-memet. Hvorfor hamstrer folk det?

Attached: 1537774212693.png (483x470, 183.71K)

>sølv under 15 bucks
pleide å kjøpe på under 15 før og fristende å kjøpe, men dollaren er jo så jævlig sterk i forhold til krona nå, så må nok ned under 14 for at jeg skal gjøre det.
mer sølv er jo alltids najs. fikk jo akkurat lønning også.

kanke tørke seg i baken med sølv

Har du dopapir? Jeg har to ruller og det begynner å bli kritisk

Romerne bemerket seg om våre forfedre at selv om de var stærke var de dog dårlige arbeidsslaver.

så vi kan drite

bare gjør sånn som alle andre gjør, det er det alle andre gjør

Homer ja. Har ikke lest den selv men vurderer å begynne å lese mer skjønnlitteratur. Leser mest samfunnskritisk og filosofisk litteratur og noen ganger kan det være ganske tungt.

har lyst å lese filosofi selv, men jeg har nettopp begynt å tvinge meg til å lese bøker, så jeg må komme inn i rytmen før jeg kan lese akademiske og filosofiske tekster.

Hvilken bøker har du lest? Er det noen du vil anbefale?

Storaksjonærere i Lambi har overbevist sprengere om at det er viktig å ha flere måneder med dopapir på lager

Jeg tror ikke rase spiller noen rolle når det kommer til det psykiske. Miljø og klasse er de faktorene som egentlig spiller inn. Jeg har ikke særlig kjennskap til romenske arbeidsslaver, men jeg vet at stolte mennesker ikke vile ikke la seg træle.

Dette, og ikke bare det, 90% of de kukene de har fått er fra bruninger som er for dumme til å gå på videregående.

Hva har du særlig kjennskap til?

Har du komfy lesekrok?

Selv en ødelagt klokke viser rett tid to ganger i døgnet.

1. for å drite
2. for å tisse
3. for å snyte seg 20 ganger om dagen pga. coronachan

Av samme grunn som folk kjøper bitcoins: De ser at alle andre rundt seg gjør det samme, og tenker at de ikke skal være sistemann ute og stå der med skjegget i postkassen.

Er fangens dilemma det der.

Mary......

Et bra sted å begynne er begynne er å lese Hegel og du ønsker å få en bredere forståelse av politisk teori. Dialektisk materialisme fra maxismen tar til eksempel utgangspunkt i Hegel sin idealistiske dialektikk.

Lov å ta seg et glass øl?

så klart, det er jo fredag :)

Så lenge det ikke er corona og du leger ut et sprengerbilde på facebook eller insta eller snap om det, da kommer jeg faen meg hjem til deg og slår deg ned.

Så dette er mesterrasen?

Attached: Screenshot_20200313-190713.jpg (1440x4267, 770.59K)

Nei egentlig ikke fåvæ. sitter i en spisestol foran pcen. skulle hatt slik som bilde relatert

Attached: lese.png (1313x949, 1.41M)

Det er frydenlund

det er den typiske paganeren ja

Kan like godt være at det de mente var at de tålte det sørlige klimaet dårligere enn at de hadde dårlig arbeidsmoral, eller beggedeler og mer såklart.

>Går. Det bra
kjeks

Da er det innafor :) Er fredag, tross alt.

Tenk å uironisk hete Harald Tancred og tro at du er arisk

Ringens brorskap er den beste av filmene og den beste delen av boka.

du skal dingle på repets

Attached: file.png (648x1150, 966.88K)

Hvorfor er alle nasjonalister så forbanna kringlete? Dvaske, utrente, dårlig kledd, skriver dårlig norsk, i det hele tatt. Er jo ikke noe rart at nasjonen går til helvete.

Fikk du ikke med deg denne? FED pump betyr metaller ned fordi folk vil være med på pumpen. Tror du pumpen er over på mandag eller tirsdag så last opp da vel?
Men dette er ikke dette et vanlig krakk. Det er ikke bare et papirkrakk, industriarbeid er jo helt stengt ned. Hva er verdien av sølv når det ikke er industri hvor det kan brukes? Hva er bra med mine-selskap når alle er i karantene og ingen jobbe?

Repets hva?

ganske ironisk sant?

Attached: undermenn.jpg (700x558, 87.32K)

denne

Attached: file.png (390x551, 366.65K)

er tordenkuk fåvæ

Attached: 150919-191634DMG.png (231x141, 34.11K)

Neo nasser er kontrollert opposisjon

demses er noe krise skue spill ja

Hvor mange har du pult?
Hvor høy er du?

svarte på det i forrige tråden