Ik ben net gaan documenteren.
Eindelijk iets om over te praten.
/nederdraad/ we gaan het niet halen editie
Dit is hoe Nederlander er uitzien in het jaar 2020 en het is prachtig!
Gorillas worden niet graag direct aangekeken.
doe nie zo moeilijk man is mar een aapke
Rude.
*distant sounds*
>EWA KAOLO PANG PANG FOK DIE KAOLO KAMERA BRO ROTJONG
>rode vlag
hij heeft nog nooit een gevecht gewonnen
De schappen worden hard gevuld, er zijn meer mensen dan normaal maar het valt allemaal best wel mee. Ik verwacht dat wannee de casusen oplopen en de massa's gaan van domme inschikkelijke hoogmoed naar aapachtige paniek.
Kreeg te horen dat mondkapjes niet werken van NPC_[straat-marokkaan] skin type #33, mensen geloven dat het beste wat ze kunnen doen is 'nuchter' blijven en doorgaan met bezigheden zonder verandering of voorbehoud.
Nee man, mensen zijn zelfingenomen.
Er zat de hele dag een meisje bij ons op kantoor, dus ik was constant afgeleid en heb niets kunnen doen.
Het leven gaat gewoon door hoor, de spulletjes komen nog wel binnen.
onironisch soms wil ik dat ik een incelstudie doe als engineering of informatica zodat ik dit probleem niet zou hebben
Mensen zijn gedrogeerd zodat niks ze meer choqueerd. De overheid/overmacht kan alleen sterk zijn bij absolute vertrouwen en vrees van het volk en dat is het makkelijkst gedaan door mensen de regering als sterker dan het is af te beelden en de mensen als zwakker dan ze zijn.
Onder het Nazi regime waren de mensen bereid om zich te laten vergassen toen de jaar 1945 aanbrak.
Mensen zijn als schapen, we hebben oneindig veel vluchtwegen voor onze angsten.
Beste wat je kunt doen is uit de buurt van andere mensen blijven. #nootjesgang
Dramaqueen.
Vrouwen zouden alleen in de zorg of achter de kassa moeten werken
Kijk naar 'They Live', dat ben jij.
Jij bent een onderdaan.
Ja, ja, je bent heel bijzonder user...
Hallo roodhet
RUTTE damage control live
nos.nl
Oh nee de waterstand is te laag we hebben meer water nodig paniek ennnnn de uiterwaarde lopen vol
Ironie is een verdedigingsmechanisme.
Hoop dat hele wereld naar de kanker gaat oetz
Wat een smerige huid
Zonet hasj geregeld. De horeca mag dicht nu
Mwah, de reactie van de overheid is wel oké oetz.
Daar heb jij zelf ook niet veel aan, hoor. Waarom zo boos?
Is gewoon mooi om te zien
Kankeroverheid, het is altijd 'Ja, maar..' of 'Nee, maar..'. Maak eens een keer een keuze, durf verantwoordelijkheid te nemen. Of strop ze allemaal op, het zijn toch allemaal landverraders.
Ze hebben toch keuzes gemaakt?
Is het wel genoeg om het uit te houden?
Ik ga nog wat 3mmc bestellen snel.
Nouja dat krijg je met coalitiezooi dan vervalt alles in compromis en nuance, twiet het eventjes boos naar kamerleden dat is lache
Geen keuze maken is de slechtste keuze.
Mensen moeten thuis werken en vluchten worden geannuleert dat zijn gewoon keuzes.
>moeten
Mijn bedrijf laat iedereen nog gewoon komen ondanks dat de meeste mensen hier best thuis kunnen werken, niets dat ze tegen houdt. Ik had het ook meer over de basis- en middelbare scholen.
I am having coffee
Ze hoeven toch niet alles te forceren; en de maatregel is best wel effectief want er werken wel veel minder mensen.
Overigens zijn kinderen minder vatbaar voor het virus.
Oprutte
>1488
Ik geloof dat de toekomst is met onze blanke kinderen dan.
vind het best wel goed hoe hij de vragen beantwoordt oetz
Ze kunnen het wel verspreiden maar de symptomen zijn veel minder frequent aanwezig bij kinderen.
Straffe rokers, ouderen, dikkerds en mensen met een anderzijds zwak gestel zullen het meest de klos zijn.
>Straffe rokers, ouderen, dikkerds en mensen met een anderzijds zwak gestel
boeie lol niks van waarde gaat verloren
Enjoy paco
GIVE ME A (YOU) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FVkneuzen-lid gespot
fakka broer
Precies ik blijf gewoon paffen en rochel lekker al mn bejaarde buren hun zooi onder
oh thanks
Wauwie
>HET WAS MAAR EEN GRIEPJE
Dat is meer een wilderstokkie term
Rossig blond, precies zoals deze kleur
Sieg!
Hij was maar een neger zo'n zwarte
H
H broeder
>Voor de tentamens in de week van 23 t/m 27 maart of daarna, wordt er momenteel gekeken naar alternatieve manieren om de tentamens af te nemen. Hierover zullen opleidingen vanaf dinsdag 17 maart via Canvas duidelijkheid verschaffen.
AHAHAHAHAHAHA NEUK DEZE KANKERSGOOL ECHT NEUK HUN MOEDERS EN VADERS
MET JE TENTAMENS ZIJN AFGELAST EN GEEN LESSEN MEER
KANKERZOOI IK WIST DAT ZE MIJ ALSNOG DROOG IN MIJN RETEN ZOUDEN NEUKEN KANKERTFOE
Latina gf.
Ik heb nieuwe vrienden nodig
Tsja sommige dingen moten toch doorgaan.