Talonmiehen ja nyymit suututtava Lobotomia Yritys painos
/mämmi/
>astu optikkoliikkeeseen
>niiskauta nenää koska tulet kylmästä ulkoilmasta
>juuh jooh me ei tuota asioida potentiaalisten koronapotilaiden kanssa t. op_tikko
>varattaisko sulle uus aika kahden viikon päähän? :)
Juuh
oispa nyymin pylly
*aivastaa mämmiin*
Vitsailet, eikös?
En usko.
En vitsaile, sanoi että ohjeistus on tullut ketjun ylimmältä ohdolta
Jotenkin samalla lohduttavaa ja vituttavaa, että yksityiset toimitsijat reagoi tehokkaammin tähän pandemiaan kuin hallitus.
en näe tuossa oikein mitään väärää koska paska ei ole ihan vielä tuulettimessa ja nyt tollaset toimet on tärkeitä
toivottavasti sulla ei ollu ihan älyttömän tärkeä asia sinne
sekopää teemu sekos totaalisesti
*sekoittaa kaakaojauhetta nyymin maitoon*
Tänää vois käydä suihkussa. Pallihiki haisee housejen läpi.
nyymi sä tiiät että mulle ei sais antaa sokeria mä meen ihan KUKKUluuruu tilaan nyymi nyymi nyymi ihihihihihihihiih kukkuu
nyymin pallihiki...
no mitä helvettiä ei se pallihiki haittaa mitään, sehän tuoksuu epäironisesti helvetin maukkaalta
mä suoritin tänään viikottaisen peseytymisen ja perslemun nollauksen
Pallihiki ja kyrvän myski on kyllä ihan miellyttäviä tuoksuja, että turha niiden takia on suihkuun mennä.
>pääse 3kk lomautuksen jälkeen takas duuniin
>ilmoitus että kaikki firman työntekijät lomautetaan kuun lopussa koronan takia
mitä VITTUA
ei kannata käydä töissä kun kelasta saa rahaa ilmankin töitä
Jekku.
hmph tekis mieli mennä heselle mutta saisin kuitenkin koronan
Luulin ostaneeni vehnäolutta mutta tää olikin jotain helvetin tequila kaljaa. Maistuu bulkkikaljalta mihin on sekotettu mehukattia
Haluatko oikeasti noin pahasti takaisin töihin?
Kyllä se niin on että TÖITÄ pitää tehdä! Perkele!
37,2 astetta kuumetta. Se on menoa nyt.
yksinäistyttää
*ei tee töitä*
oispa nyymi
asennan nyt gentoon
Miksi tehdä töitä kun saa sairauspäivärahaa enemmän kuin tarvitsee?
Tuo on hyvä juttu koska kela korvaa koronan aiheuttamat ansiomenetykset
lepää rauhassa nyymi
Mitenköhän kauan kelalla riittää rahat kun kohta 1/4 suomesta kärsii goronasta?
miks saat sairauspäivärahaa
homottaa
naurattaa
heh
Koska olen työkyvytön.
jöpöttää
Hyvä sauma lypsää se laitos kuiviin niin neekerit kuolee nälkään
m-mut nyymitkin on riippuvaisia kelarahoista...
aika hyvä
toinen on se rakennus missä on kela ja alko vierekkäin
Kävin kaupassa ja oli pisimmät jonot mitä olin koskaan nähnyt
Sain silti ostettua tarpeeksi monta kappaletta lempipakastepizzaa ettei tarvitse käydä kaupassa viikkoon
t. Wasa
mikä diagnoosi
Aina tarvittaessa me voidaan naapurit syödä.
Kyllä nälkä sammakon töihin ajaa (vanha kiinalainen viisaus)
eikö toi vitullisessa ihmismassassa kulkeminen oo aika tehokas keino saada se pöpö itelleen?
Keskivaikea (pitkäkestoinen) masennus ja eristäytyvä persoona.
miten kannoit 15 pakastepitsaa kotia?
On.
Ite kävin puolilta päivin ja parkkipaikka oli aika täynnä ja vaikutti samalta kun meet just näin neljän pintaan normaalisti
hei mäkin tykkään eristäytyä muista ihmisistä, missä on mun kelamiljoonat
Pidän tästä.
youtube.com
ok
aattelitko hakea työkyvyttömyyseläkettä jossain vaiheessa
toi näyttää ihan pojalta, eli aika homoa
ite näytät pojalta
kaikki kaupat aikalailla tyhjiä ruuasta
onneksi on ruokaa ainakin kolmeksi viikoksi
Syntyykö sulle myös murhanhimoa, jos joudut olemaan pari viikkoa ihmisten kanssa tekemisissä? Vituttaako niin paljon kämppis, että haluat puukottaa sen ihan vaan sen takia, että joudut päivittäin vaihtamaan pari sanaa? Vituttaako jopa omien vanhempien kanssa tekemisissä oleminen?
Jos ei nämä hoidot auta, juuh. Mitä nyt lueskellut, niin on hoidot tällaisissa ongelmissa 404, niin luultavasti.
>stk ostit koronasetit jo kaksi viikkoa sitten ja nyt kelpaa lymyillä kotona
mist muka tiiät
onneks ei tarvi laittaa kouluja kiinni kun ei se kuitenkaan pääse mihinkään leviämään
onhan se joo, mutta Pohjanmaa on yksi harvoista paikoista Suomea joissa ei ole vielä virallisesti todettu tapauksia
varmastihan täälläkin on noita liikkeellä mutta verrattuna pk-seutuun aika vähän
en tiedä koska en ole ollut kenenkään kanssa tekemisissä yli kolmea tuntia pitempään viimeisen kahdeksan vuoden aikana ja ne oli vanhempien käynnit kaksi kertaa vuodessa
Mitäs vittua ne mummot nyt tekee
On kyllä onni, kun ei Suomessa leviä tuolla tavalla. Ollaan kyllä kumman onnekkaita, kun ei Suomessa toimi niin kuin muissa maissa.
Onko ahvenanmaalla ollut vielä yhtäkään korona keissiä?
juon pepsi maxia ja nauran normoille jotka panikoi koronaviiruksesta
Tietäisit kyllä, kun olet ennen tätä kahdeksaa vuotta joutunut olemaan ihmisten kanssa tekemisissä.
Joka tapauksessa kannattaa mieluummin hakea sairauspäivärahaa yms. kuin luotaa toimeentulotukeen. Jälkimmäinen kun on ensimmäinen, josta leikataan jos talous paskoo alleen.
Kutoo villasukkia ja juo kahvia. Ehkä muutaman ristikon tekee.
is.fi
>Suomen suurin pehmopaperitehdas lisää vessapaperin tuotantoa – kysyntä yllätti tehtaan johtajan
kanpatte, nyymi
>kysyntä yllätti tehtaan johtajan
Netti on olemassa, muttei edes tämän tasoiset yksilöt seuraa tilannetta maailmalla.
vituttaa kun pitää joka päivä käydä kaupassa ostamassa pepsi max 2 pack kun en enempää jaksa kerralla kuljettaa
ei naurata en haluu että mun rakas äiti kuolee
nyymikommuuni....
*kahlitsee nyymin pimeyteen*
Itsellä kyllä ajoitus osui nappiin kansa. Kävin keskiviikkona ostamassa hirveesti ruokaa.