Attached: Sverigetråden.webm (960x540, 2.86M)
Sverigetråden.webm
Ethan Moore
Ian Ward
pisshorregeringen GÖR ALLTING FEL
Det kommer bli exakt som Italien här jävla idioter
Christian Morgan
Corona?
Brody Brown
Skulle någon kunna vara vänlig och förklara för mig vad fan jag får för pengarna?
Tack!
Justin Thomas
söta pojkar :3
Luis Long
#
Väldigt informativt brev, har du själv mycket erfarenhet?
Det verkar som att det krävs ett instagram konto samt en riktig kamera, eller yrar jag? Vad brukar det kosta att ta privata bilder eller gör många det gratis?
Thomas Wright
babbar favä
Josiah Ward
Inget LAN för dig Jonte
Bara vi vuxna får "jobba" hemma och spela Quake
Liam Williams
>NÄMEN DET FINNS JU BARN SOM SER SKOLAN SOM DERAS TRYGGHETSMILJÖ!! TÄNK PÅ BARNEN!
Fitthorpissossar!!!!!
Blake Perry
>NEEEEEJ STÄNG SKOLORNA JAG HAR INTE PLUGGAT INFÖR TENTAN
lol user båh
Josiah Collins
>dkn ingen fv
files.catbox.moe
Joshua Harris
>kollar på fejjan
>ser folk coronaspamma i nyhetssidors kommentarfält
>går in på deras profiler
>gillar: skurtposting, ncp-memes, stonetoss, AfS, Jeff Ahl, åtminstone någon form av E S T E T I S K sida
Varje jävla gång
Parker Turner
dålig sjukvård och dålig utbildning
Jacob Murphy
BARA SÄTT BARNEN FRAMFÖR FORTNITE FÖ HE
Nathaniel Green
>dkn zoomers gråter ut i tråden för skolan inte stänger
Joseph Hall
Colton Cook
Baserat
Logan James
basado
Michael Campbell
Vi måste ha ett intersektionellt, feministiskt och jämlikt perspektiv på smittförhindring
Vi måste fortsätta vara ett öppet samhälle och inte stänga ner samhällsfunktioner för att vara solidariska
Angel Morales
ughhh vete
Eli Bennett
T E G N E L L
E
G
N
E
L
L
Caleb Lewis
benga
Carson Foster
Om alla i Sverige blir smittade betyder det att vi är ett jämlikt land, jämlikhet ska eftersträvas
Levi Parker
>host
>host
>host
Jeg tror jeg tager toget over øresund for at komme væk fra alle de syge.
Oliver Foster
Jönsson har inte fått corona än va? Han ser ut att ligga i riskgruppen av unga entreprenörer som åker på businesskonferenser i Italien
Aiden Ortiz
Spanien har just nu en snabb spridning av coronaviruset, i synnerhet i huvudstaden Madrid. Antalet bekräftade fall steg till 4 209 i dag från 3 004 i går. Dödsfallen kopplade till coronautbrottet steg till 120 från 84 i går.
Jacob Wood
Oironiskt det som förmedlas
Carter Morgan
Har tänkt köpa lite hantlar nu när gymmen stänger, har ni några förslag på några billiga som fungerar okej?
Jack Bailey
Varför jag använder "negerhjärna" så mycket och varför det är nödvändigt:
>Negerhjärna som insinuerar att det skulle vara något fel med videon, men inte skriver något av värde överhuvudtaget
>Del 2, samma negerhjärna länkar till orelaterad klädaffär som respons
>Ägning av negerhjärnor genom att peka ut deras CP-beteende (hittills inte motbevisat)
>Typen av negerhjärna som nämnds i
>Innehållslöst brev som försöker insinuera något, men inte säger ett dugg. Typisk negerhjärna
>Negerhjärna som gör ytterligare ett innehållslöst brev och dessutom uppenbart ljuger (notera även att några sådana brev fortfarande inte blivit utpekade, då han själv vet att han ljuger)
Så säg inte igen att jag inte borde använda det
Leo Evans
Ba se rad
Xavier Collins
>jönsson
>ung
Adrian Torres
Köp toalettpapper då!!
Jaxon Sanders
okej
Blake Rivera
Vi har inte stängt ner ett skit i Sverige
Det är vi som är smitthärdan just nu som kommer heema hela Danmark
Connor Harris
Vad i helvete är detta för brev?
Kevin Garcia
vi kan inte stänga skolorna för att ett fåtal elever har keffa föräldrar som inte kan ta hand om dem, det fattar ni väl?
t. tegnells polare
Caleb Wood
Hur många toarullar har ni bunkrat?
Aiden Martin
felix gulasch var god
Daniel Morgan
Spaniens första coronasmittade dog tidigt i februari. Det har spridit sig långt fast i smyg i Spanien och nu blossar allt upp.
Leo Anderson
har negrer verkligen hjärnor?
Evan Stewart
Schysst, är i Madrid just nu. Mycket trevligt då man slipper turisterna.
Parker Ramirez
Ja, om inte värre. Läste någon artikel i aftonhoran där någon expert skrev att Italien aggerar irrationellt och för drastiskt
Blake Evans
Ett paket
Bentley Cook
Sluta ställa upp halmgubbar ditt jävla sär. Det är nbögar i Australien som bunkrar med toapapper, inte vi coronabrevare i tråden som har varnat er att bunkra upp med mat sedan i januari.
Cooper Ramirez
Det kanske den är, men det får jag aldrig veta. Någon jävel köpte alla burkar på willys
Camden Brown
Älskar hur coronaförnekarna blir helt jävla bortsprängda
Blake Perry
OKEJ FITTSTATEN KAN VI GÖRA SÅ HÄR DÅ?
Eftersom det är helt jävla omöjligt att stänga skolorna eftersom de verkar användas som barnvakter kan vi då inte låta äldre elever som ej behöver föräldrar hemma stanna hemma för att minska antalet elever i skolorna?!
Kan vi kanske be blattarnas barn att stanna hemma eftersom deras föräldrar ändå sitter hemma på soc?
Easton Ward
>Du hade 2 månader
Nathan Cox
En negerhjärna (kanske en av de jag avslöjade?) blev arg och sa att jag borde sluta använda ordet, men jag kände att jag konkret behövde visa varför jag ansåg det nödvändigt istället för att bara förklara mig här: Förhoppningsvis så kommer inte några brev som liknar de jag pekat ut att repeteras i denna upplaga och jag kommer inte heller behöva upprepa mig
Parker Ramirez
kanske ca 30 rullar för hela familjen. Gjorde det för en månad sen.
Mason Lewis
>spamma tidningsrubriker är att spränga bort någon
lmao hjärnkultingens återkomst
Jayden Brown
Vänta två månader
Cameron Brooks
man löser det genom att tillåta barn till läkare osv gå till skolan medans alla andra stannar hemma
Colton Moore
oironiskt baserat
Aaron Walker
Hur hamnade du i Sverigetråden? Blev du rekommenderad eller via någon sökmotor?
Robert Ward
Min affär är helt full med produkter som vanligt. Hela hyllor med gulasch och andra konserver, vägg fylld med toapapper och hushållspapper
Dylan Ramirez
Ja när corona har smittat 70% av befolkningen, sjukvården har kollapsat och folk blir återsmittade om och om igen
Carson Gomez
Hur många dagar innan babbar kommer tvinga sig in på sjukhusen och kräva vård?
Wyatt Clark
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, då kommer det ju bli orrätvist förde yngre barnen. och tänk på barnens PSYKISKA HÄLSA; DE VILL VARA PÅ SKOLAN OCH DET ÄR DERAS MÄNSKLIGA RÄTTIGHET ATT FÅ UTBILDNING.
Elijah Russell
HELL SEGER KAMRAT
Det var NMR.
Jonathan Jackson
>svara på sina egna brev
Jackson Sanchez
SÄTT STOCKHOLM OCH GÖTEBORG I KARANTÄN
Lucas Myers
>fet illaluktande svettig user i fedora ber söta tonårspajer modellera för dem
>de är nervösa men säger ja av snällhet
>han leder dem till ett avlägset område på eventet, tjejen är nu mer orolig
>han tar bilder medan han huffar och puffar
>hon märker av att äcklet hat stånd
>plötsligt börjar han stammandes fråga om hon inte vill hänga med hem till honom och ta bilder i underkläderna
>hon skriker på hjälp och user blir arresterad
Luis Cook
Bomba*
Dominic White
Oddsen för att personen bakom detta brev har någon form av diagnos och är NEET?
Samuel Roberts
Jag åker vart jag vill, lilla gubben och det finns inget du kan göra för att stoppa mig
Eli Walker
Detta
Easton Wood
HAJAAAAAA
Cooper Green
>ETT LITET FÖRRÅDD AV MAT ÄR BRA ATT HA HEMMA
T. STATEN
Matthew Jackson
smakligt
Levi Flores
de är för att du bor i blattekvarter och är blatte. Ni bryr er inte ända frams till det att det inte går att ignorera. Så fort det når brytpunkten kommer du och alla dina blattegrannar att storma butiken som getingstuckna GRIDsChimpanser
Jackson Perry
Nä vi ångrade oss.
t. också staten
Leo Nelson
Samma på Lidl, Ica, Coop, Hemköp och Willys här där jag bor. Var och handla med morsan idag, alla butiker är som vanligt.
Ryder Hernandez
Har lurkat sedan ca. 2013/14. Har gjort enstaka brev (utan att nämna negerhjärna) då och då, men passade på att peka ut ovannämnda i ett försök att rensa upp tråden från den "mänskliga" skräpets innehållslösa/idiotiska brev
Juan Martinez
40 paket våtservetter att torka mitt håriga, nerbajsade NEETärschle med
Jose Scott
Åkte precis en fullproppad buss och fick stå upp. Är jag död?
Christian Ward
Tror ni detta duger tills gymmen är tillbaka? Är ju inte mycket vikt på den men man får väl köra mycket reps på militär eller något.
rusta.com
Matthew Myers
XXL har billigast i affär
Köp nybörjarset och köp till vikter vid behov. Vanlig 25 mm stång med skruvlås, alltså inte vikter som sitter fast.
Blake Mitchell
Ska bomba en massa hostmedicin om jag blir sjuk
Jaxson Gomez
>Har lurkat sedan ca. 2013/14.
>Har gjort enstaka brev då och då
Fy fan vilken läskig människa du måste vara
Liam Jones
Perfekt
Bentley Reyes
>ända frams
t. Ahmed
Nathaniel Price
kommer inte komma några leveranser när hela samhället hamnar i karantän
Lucas Gonzalez
Staten yrkar på beredskap 365 dagar om året jävla fjant
Oliver Rivera
dyslexi
Christopher Hall
Därför jag vill köpa i en en affär nu för orkar inte vänta på leverans nästa vecka, vill träna NUUUUUUUUUU
Kevin Howard
En slags Fbanon, fast på den bra sidan.
Isaiah Bennett
>dkn obesegrat immunförsvar sedan jag tog bort halsmandlarna som barn
kom då coronajävel jag är odödlig
Tyler Phillips
varför ska jag plugga till min tenta när jag vet att de stänger universiteten nästa vecka?
Mason Smith
Så är det inte här. Finns nästan inget ris eller pasta kvar i en av ICA Maxi butikerna här och på Willys är det helt tomt.
Extremt dum idé eftersom kroppen hostar för att bli av med viruset.
Alexander Fisher
d1a
varför i HELVETE skulle man sitta och läsa den här skiten om man inte deltog och rörde om?
Adam Powell
Kan vi förvänta oss rent raseri i tråden när alla som skiter i att plugga inser att de inte stänger skolorna?
Jeremiah Flores
Mannen det kommer vara minst 1500 smittade på måndag
Henry Collins
Samma stat som inte ens kan ge sjukhusen masker och handsprit?
Benjamin Wright
Denna har med 25 cm och orkar inte vänta på leverans från xxl så tar nog denna men tack för tipset
Anthony Brown
Oj jävlar! Det betyder att minst 10 kommer dö när detta är över. Fan detta är precis som i mina episka apokalyps-animes
Jeremiah Brooks
Det är ju slemlösande din dumbom.
Bokstavligen den enda medicinen som kan hjälpa mot Lunginflammation.
Har ni inte köpt hostmedicin är ni dumma i huvudet.
Nicholas Nguyen
Bara göra omtenta, ingen stor grej
Gabriel Cook
asg
Lucas Morgan
Erkänn - du hade inte pluggat oavsett. För om du gjort det så hade du inte resonerat sådär.
Juan Wright
>lurkat
>2013
Haha nej. Lurpassa hade du sagt då.
Logan Price
Allt tillverkas i Kina
William Cooper
bor i i skogen, bajsar i skogen
Connor Fisher
Chad-student
Elijah Nelson
Minst 50000 kommer dö i Sverige när det är klappat och klart.
Xavier Kelly
Ja och då finns det mörkertal på 10x det, sen veckan därpå blir det 4000 smittade
Jag har ont i halsen och svårt att andas
Alexander Ross
d1a
Jason Howard
Luis Nelson
bajsa nyss ner mig
är det cogroda?
Robert Nguyen
Inte han men bor i fint, vitt område (hela Gotland är vitt förresten) och alla butiker är som vanligt här. Ingen skillnad i lager eller nått.
Systemet hade lite dåligt med lådvin men det är ju Fredag så inget konstigt.
Joshua Lee
Corona ger torrhosta och nej jag har inte köpt det eftersom jag inte tänker bli smittad.
Lincoln Bennett
95% pensionärer så det kommer spara staten mycket pengar
Jack Brown
Ja. Nu har du fått både HIV och hosta och har smittat alla som är i en 100 meters radie från dig. Du kan enligt nya forskarrön från Harvard bli en köttätande zombie
Liam Parker
Inte när ingen kommer kunna jobba eller konsumera under flera månader
Jace Sanders
Och 98% av alla dom kommer vara pensionärer och tidigare kroniskt sjuka.
Owen Williams
Var kan man köpa ansiktsmask/handsprit?
Cooper Murphy
Då kanske de borde ha börjat bunkra upp redan i januari som oss andra? Sjukhusen får skylla sig själva.
Levi Hall
f1h1 önskar min balle hade såna tentakler
Jace Fisher
>NEEEJ INTE FAJMOJ O FAJFAJ
Mason Davis
Eftersom en majoritet av de unga som drabbas av corona kommer få men för livet så kommer deras sjukvårdskostnader långt överstiga pensionärernas kostnad.
Ingenstans längre. Du borde ha lyssnat på oss i januari.
Matthew James
varför lyssnade ni inte?
vi försökte varna er
Camden Lewis
Man blir inte sjuk i flera månader
Blake Brown
Slut överallt, finns inte i lager. Alla "DET HÄNDER" muppar har köpt upp allt.
Labbet där jag jobbar fick beställa från ett systerlabb som hade överskott från Rumänien.
Kayden Baker
Samhället måste stänga ner under en så lång tid för att försäkra att det inte blir nya utbrott däremot
Chase Bailey
>INTE MOFFAAA NEJJJJEEE
Eli Jackson
Först torrhosta, sedan produktiv hosta och lunginflammation.
Bentley Barnes
Brukar han en flik med sverigetråden öppen bland de andra saker jag gör, för den kan vara jävligt rolig (vilket dock hämmas enormt av axel/dampus/biancus/proxus/pskyfall/schizo/etc-brevande)
okej, tro mig inte då, men här en t.ex. en gammal bild från sverigretråden jag en gång sparade för många år sen
Landon Gutierrez
Man bli immun efteråt
Jaxson Robinson
Det är dessutom massor av hjärnkultingar som köper upp handsprit och sedan försöker sälja det till ockerpriser på blocket till ännu större hjärnkultingar
Brayden Clark
JO Å SÅ FÅR DU AIDS OCH BRORBÖGSEX ÅSSÅ
Landon Wilson
S
Adrian Parker
Om den är nog instabil kan den bli endemisk som flunsan. Roligt.
Jack Perry
Grabbar kan corona smitta via ögonkontakt?
Connor Johnson
Rödtabletta mig om halsmandlar
Carter Collins
>dkn Blocket raderar alla såna annonser nu
Rätt åt idioterna som trodde att man kan tjäna pengar så kek.
Caleb Williams
eller t.ex. denna
Cooper Phillips
Hoppas poliser gör räder och beslagtar toapapper och handsprit från connys lmfao
Henry Moore
Nej man kan inte få full immunitet, bara en viss immunitet så det finns stor risk att man blir smittad igen
Lucas Taylor
>Varför stänger Norge och Danmark skolorna men inte Sverige?
>det får du fråga dom om
"tack" Skolverket
Levi Hughes
Ja, genom öronen också.
Lincoln Young
Gör den här jävla regeringen inte ett jävla skit för att förhindra spridning eller har jag missat någonting?
James Jones
Baserar du det på de 4 kineser som blivit smittade igen? Svaga bevis
Carson Gray
>pappa staten måste hindra mej från att gå ut när jag hostar!
Jävla nanny-state-förespråkare
Christopher Hall
nationell samling!
Austin Gutierrez
Jag saknar den gamla goda tiden.
Alexander Anderson
De gör allt för att det ska spridas så mycket som möjligt, alla ska med och det ska vara jämlikt
Charles Wilson
Ingen aning, men jag var konstant sjuk med 39-40 graders feber fler månader om året när jag var runt 6-7 år gammal, de tog bort halsmandlarna och har oironiskt inte varit sjuk sedan dess
det var väl min akilleshäl
Ryder Torres
De spelar 4D schack du spelar 2D schack
Justin Rivera
Corona drabbar transpersoner värst. När sjukvården och apoteken prioriterar coronasmittade så kan vi ej få tag i våra HRT-piller och våra operationer skjuts upp. Har redan börjat få hår på mina bröst igen..
Dominic Howard
d1a fast oironiskt
Hunter Anderson
Halsmandlarna utgör en del av det ospecifika immunförsvaret vilket medför att risken att bli smittad och utveckla symptomen av smittsamma sjukdomar ökar om man får halsmandlarna borttagna.
Kevin Hall
Det är en värre variant av viruset i Europa så det ser inte bra ut
Sebastian Johnson
vad skulle de kunna göra? skiten är luftburet
Hudson Jackson
till user som tänkte på just-fuck-my-shit-up frisyren
Tyler Clark
Är det därför tråden är så livrädd för viruset?
Charles White
Först lite förkyld, sedan "frisk" för att några dagar senare bli dödssjuk, "det är bara en influensa"
aftonbladet.se
Josiah Ward
tvärtom, de spädde på spridningen
Luke Morales
>från connys
Är du säker? Jag såg en hel hög med babbar fylla varsin korg med handsprit och sånt för en vecka sen ungefär. Säljer väl det i sina babbe-butiker för ockerpriser.
Aaron Scott
>äldre människor kan inte bli dödssjuka av vanlig influensa detta måste va nån superduperinfluensa
Oliver Cooper
De har gett upp eftersom de vet att sjukvården kommer kollapsa om de tvingas genomföra åtgärder
Nathaniel Baker
mina kompisar tänker fortfarande göra sin frankrike resa asg