Attached: 1576856773011.png (1000x1412, 1.69M)
Sverigetråden - Pizzaupplagan
Mason King
Zachary Green
Baserat grindrböghorslynans favorit animefigur och upplaga :3!
Carson Allen
>>han föll för vaccinjuden
>Fy fan. Hur fungerar vardagen för dig nu?
Sv ho mamma som tvingade mig. Vardagen är ett helvete då jag inte bara har narkolepsi utan också autism och en massa andra saker. Det enda jag orkar med är att scrolla kanalen
Jaxson James
2d
Mason Martinez
>Är du inte på sjukhus eller en del av en riskgrupp kommer du inte testas för corona framöver.
>Den nya strategin är redan i bruk i Stockholm och om ungefär en vecka i hela landet.
>– Nu är det inte längre viktigt att veta exakt hur många som är smittade i Sverige, säger statsepidemiolog Anders Tegnell.
Vad fan är hans problem?
John Ramirez
vill ha ett förhållande med en lång och stark fv som misshandlar mig
Logan Hill
>>– Nu är det inte längre viktigt att veta exakt hur många som är smittade i Sverige, säger statsepidemiolog Anders Tegnell.
Vilken absolut jävla galning.
Jose Wood
Toapapper är ju skitdyrt, inte en chans att hela hyllan tar slut
Jaxon Lopez
Varför har du ett fotografi på libbe?
Lucas Peterson
Plocka löv, borgarsvin
Jonathan Ward
hejsan
Dominic Bailey
Bög
Andrew Butler
Ok tack för svar. Bör vara lugnt för min del då.
Nice med snygg chef, jobbar själv i närheten av nya torget
Jackson Thompson
*andas in*
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jackson Hall
hatar att se mig i spegeln, röda fläckar av irriterad hud i ansiktet och tunnhårig uppe på huvudet och nu ser man det för det börjar växa ut på sidorna igen
Cameron Harris
Måste se till att hans legend lever kvar i tråd1, 2dflicka eller ej.
Jose Collins
Är hennes namn Sandra?
Carter Flores
lol
Ayden Myers
Kan de inte göra typ kluster testande där man med god säkerhet kan anta att om en person är smittad så är vissa andra i närheten också det. Känns ju sannolikt att om en person i en nära familj har viruset, så har de resterande det också, och får sättas i hemkarantän.
Mason Watson
>Det är inte välkänd fakta, försök inte smita undan.
>Du har bevisbördan om du kommer med ett påstående
>Allt du behöver göra är att breva en vettig källa, det är ju så välkänt, det tar dig 10 sekunder att göra.
>Varför så motsträvig?
Evan Reed
Är det en idolflicka?
Ethan Baker
youtube.com
minns ni? johan är ju sjuk i huvudet
Adam Bennett
Skön grabb, samtidigt som han erkänner att sverige börjat tappa kontrollen på viruset, ser han ingen anledning att stänga skolor och universite.t
Cameron Turner
önskar jag glömde
Cooper Edwards
#
Är detta vanligt i Sverige? Känns lite riskabelt att gå runt på t.ex Närcon och fråga runt.
Isaac Green
Nej, från 2dn där tjejerna är krigsskepp
Jackson Carter
hej
Charles James
>dkn har möjligheten att bli avsugen av en fälla som har på sig munskydd med anime tema och animekläder
Ta chansen eller banga ut?
Lincoln Thompson
Du är inte intresserad av fakta ändå din dryga fitta. Du vill bara käfta emot för sakens skull, så därför tänker jag inte kasta bort tid på att leta upp statistiken åt dig. Jag vet hur din sort fungerar och inget man ger er duger, ni ska bara gnälla och klaga.
Logan Brooks
femdom är fan inte bögigt
Matthew Gonzalez
>Posted in r/sweden by u/vilced
Levi Perry
I recently started to learn swedish. Kan ni lära mig, pojkar? (Sorry if this sentence looks cringe)
Hudson Rogers
Se upp!
Christian Wilson
Hej hej korona plis
Bentley Adams
>ni gör ändå bara narr av mig när jag länkar till Yas Forums FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU
lol
Isaiah Morgan
>glömt lösenordet till min gamla ipad
Helvete också
Nathan Bell
Nej.
Adam Taylor
>man köpte inte i morgondippen
Landon Martinez
bajs123
Landon Morales
Att bli misshandlad av en tjej och tända på det är ganska bögigt user
Jace Anderson
Jag är en kozak Jag är inte en kynesisk
Joshua Richardson
rekommenderar att läsa blixtbakåttråden om matgreed
Nicholas Clark
Varför är du så besatt av att spendera hela din dag här och spamma om corona för ett dussintal autister som inte bryr sig?
Liam Hughes
Sade inte regeringen att Sverige hade god beredskap för corona viruset? Sist man sade det under andra världskriget var sanningen att Sveriges militär var i uruselt skick...
Mason Garcia
>av en tjej
>bögigt
??
Jaxson Moore
den riktiga dippen kommer under de kommande veckorna
t. expert
källa: mannen lita på mig
Landon Thomas
nax tebe shvetskij?
Blake Moore
Lösenordet till din hjälper ju inte
Wyatt Powell
>Du är inte intresserad av fakta ändå din dryga fitta. Du vill bara käfta emot för sakens skull, så därför tänker jag inte kasta bort tid på att leta upp statistiken åt dig. Jag vet hur din sort fungerar och inget man ger er duger, ni ska bara gnälla och klaga.
Zachary Price
Sverige kommer kollapsa. Vi följer italiens kurva och vi gör inget åt det.
Samuel Howard
vafan
Parker Wood
Precis som talet innan andra världskriget är Sverige inte rustad öht, bara för att höja moralen hos folk och hoppas på att inget händer. Otroligt ansvarslöst, men det är ju sossar som sagt.
Benjamin Peterson
>Sverige kommer kollapsa
Ethan Nelson
Aldrig varit inne där, hittade bilden här favä
Nathaniel Perez
Jagare/kryssare/slagskepp?
Camden Bailey
>dkn sjukskriver mig för depression och slutar gå till jobbet när jag vill säga upp mig
Gratis semester med 80% lön i en månad. Gör detta varje gång ni ska säga upp er.
Eli Edwards
On prikolniy
Benjamin Hernandez
Detta
Och hon ska vara iranier och kalla mig svennehora
Jace Murphy
>brist på material
Kanske man inte ska köpa allt från Kina eller anlita glassföretag för att införskaffa material...
Jason Rogers
>s-snälla donera till sjukvården
David Lee
>vi följer italiens kurva
ja ja biancus du kan hålla din serbkäft stängd nu, ingen bryr sig
Grayson Lewis
Jo men jag vill ju ha pengar nu
Blake Clark
Länk för alla zoomzooms
sv.wikipedia.org
Juan Turner
han arg
Dominic Robinson
Cameron Reed
Zoomzooms vet det där. Att jämföra valfri händelse med andra världskriget är ju så jävla zoomigt som det bara går att bli
Brody Morris
Varför påstår politiker och journalister att "Vår beredskap är god" med denna kris då?
Tyler Evans
slutade prenumerera på matgeek efter att inte ha kollat en enda av hans videor på ett tag, och såg att han la upp en sponsrad video om en fakking dammsugare
Eli Sanchez
Ingen aning. Jag är inte en tangentbordsexpert
Brayden Bell
Ladorna är fyllda.
James Carter
Går det verkligen att leva på dutub med bara runt 30k visningar per klipp
Dominic Garcia
Stod en galning och skrek om undergången här i Visby förut. Hörde ordet "gud", "corona" och "skam" flera gånger under den korta tiden min promenad förbi tog.
Matthew Ward
Xavier Roberts
grabbar jag fick just veta att min syster i lund har satts i karantän och inväntar nu svar på om hon har corona
Isaac Peterson
Han brevar garanterat i tråden.
Matthew Russell
sponsor
Grayson Rodriguez
Började just blöda jättemycket näsblod
Ayden Morgan
Otroligt baserat. Jag älskar hysterin och domedagsstämningen vi har nu. Ingen pratar om något annat än corona.
Justin Jackson
>betala hög skatt
>pengarna går till näringslivet, kamelparker samt bidrag åt kriminella
>staten bölar sedan att medborgarna måste ge sitt material till sjukhusen
Fyfan, jävla gråsosse sprängare och moderater har fördärvat landet.
Jose Clark
älskar denna
Dominic Evans
ingenting kommer hända
*köper fem kilo ris*
Angel Walker
skattefinansierad lön
Julian Ortiz
Ägd jävla kärring, sprängare får sitt.
Bentley Bennett
Är inte alla dessa huvudströmdutubers med i nått statligt finansierat medienätverk som betalar dem och ser till att de alltid är på förstasidan?
Landon Richardson
Fråga om du får knulla så du med får viruset. Bäst att få det undanstökat direkt.
Sebastian Bell
*Kallar alla som bunkrade i januari schizofrena*
*Mars kommer*
HALLÅ SLUTA BUNKRA MED MAT OKEJ?
Leo Thomas
jag med, skiten sved ordentligt så blev en bomb tillslut
Austin Walker
>Bäst att få det undanstökat direkt.
Ungefär lika smart som att smitta sig själv med HIV bara för att få det undanstökat.
James Moore
Såg massa dumma nbögar på ansiktsboken som hävdade att det inte är någon panik. "hallå de från regeringen sa faktiskt att det inte är så farligt och att man inte behöver oroa sig"
Hatar nbögar
Christopher Barnes
Är det ens någon som bunkrar? Alla butiker jag har vart i senaste veckan (igår senast) har haft helt vanligt lager inne, ingen skillnad alls.
Jose Reed
Det ena motsäger inte det andra favä.
Xavier Kelly
själv har man bunkrat saltvatten som jag ska dricka
Jason Johnson
Att någon fortfarande lyssnar på myndigheterna är skrämmande.
Carson Flores
Sant
Vi kommer hamna på runt 850-900 officiellt smittade idag och det kommer bara bli värre
Att Tegnell uppmanar sjukvården att ge upp på testning innebär att den REDAN är överbelastad
Joshua Perez
Fy fan vad jag hatar den svenska mentaliteten att man ALDRIG får gunga skutan. Allting ska vara så jävla lagom och fint. Ett sannerligen patetiskt folk.
James Morgan
Så anledningen till att man ska bunkra är för att alla andra är efterblivna och bunkrar? Bra argument Conrad
Brandon Turner
Kan du sluta spamma din cuckbild..
Ge vettiga källor om du ska fortsätta. Inte massa artiklar från utlandets versioner av Aftonhoran.
Jordan Martinez
Sverige hade god beredskap. Om man antog att viruset inte skulle komma hit. Lite som att myndigheterna inte verkar fatta vad beredskap är för något.
Juan Watson
>Så anledningen till att man ska bunkra är för att alla andra är efterblivna och bunkrar?
Öhh ja? Är du bokstavligen dum i huvudet?
Dominic Russell
Tycker inte det är så mycket panik om jag ska vara ärlig. De allra flesta verkar leva sina liv precis som vanligt. Tråden är inte samhället överlag.
Logan Jones
Inget duger ju åt dig ditt lilla sär. Inte ens källor direkt från sjukhus i Peking.
Du vill bara sitta här och vara jobbig.
Josiah Jackson
Lägg ned mongo
Leo Carter
Varför är kvinnor so emot att vara självständiga?
William Lee
>ett sars-virus beter sig som ett sars-virus
Jävlar vilken banbrytande upptäckt! DET HÄNDER!
Luis Watson
anis skickar runkvideos till barn
Samuel Perez
Ingen bryr sig om din bild user, dags att söka hjälp, dina hjärnspöken verkar gå lite på högvarv.
Jose Scott
baserade adhdblatte
Eli Davis
Läs lite spelteori
Jack Scott
Sluta spamma
Samuel Taylor
>skärmskjut från Yas Forums från ett twitterbrev från en nyhetstidning som kanske säger nåt från nån på ett kinesiskt sjukhus = källa direkt från sjukhus i peking
Aaron Hill
Det hade lika gärna kunnat vara en solstorm, polär flodvåg eller meteorit... Att ha beredskap när staten gått ut med informationen för 3 facking år sedan är en bra idé!
David Flores
>Ungefär lika smart som att smitta sig själv med HIV bara för att få det undanstökat.
Kan vi smitta varandra med HIV så blir det mer effektivt? Vi kan leka BÖGBRORSEX!
Thomas Brooks
F1h1 och baserad som fan
Aiden Reed
Du har ju ingen aning om vad ordet källa betyder din dumma idiot.
Wyatt Kelly
Henry Adams
fattar inte hur kända människor kan skicka såna videor till folk?
Jose Morales
Majoriteten av människor önskar sig att vara livegna och slippa fatta egna beslut. För kvinnor är det socialt accepterat, titta bara på alla unga feminister som blir sugar babies åt någon fet näringslivstopp.
Aaron Nguyen
vart köper man krypmat
Lucas Ward
>känner mig seg och nere
>tar en promenad
>känner mig pigg och uppåt
wow fascinerande eller hur, grabbar?
Mason Harris
Kina
Henry Johnson
>känner mig seg och nere
>tar en promenad
>känner mig segare, tröttare och nere
?????
Isaiah Sanders
Kände mig lite nere i morse, gick en promenad till systemet och köpte en flaska vodka och öl. Mår toppen nu!