Teekutsupainos
/mämmi/
oon tää
oispa talvi
oispa loli
>gooks
no, no corona
oispa nyymi jonka viereen nukahtaa...
oispa pitsu
EIIIIIIIIIIII MIKSEN KUUNNELLUT NYYMIÄ NYT EI OLE RUOKAA JA MÄ KUOLEN VOI EIII
eiku oho kaiki hyllyt oli kaupassa täynnä ja kukaan ei ollut edes hamstraamassa paskaa
tee on loppu
Oispa metsä
siinä on photari heilunut
asutko pellossa vai kolarissa?
kuppi nurin
woodlet
nauti koronaköhästäs, mä oon ollut valmis jo kaksi kuukautta, ei tarvi poistua asunnosta ennen kesäkuuta
siis sä jotenkin ihmettelet sitä, että suomalaiset suurentelee asioita siitä kuinka paljon suomalaiset suurentelee asioita ja tekee kärpäsistä härkäsiä ja overreagoi vai hä?
Samaa ihmettelen, missä kaupungeissa tää hullunmylly muka on.
oispattaa
täällä ihmiset hyppää ojaan kun tulee kadulla toinen ihminen vastaan
tää
jos lukisi pelkästään mämmiä eikä kävisi ulkona niin luulisi tuolla olevan joku hullunmylly meneillään
mitään vaikutusta oo millään mihkään ollu
nyt nukkumaan. huomenna on aikanen herätys käyn kaupoilla hypistelemässä ja köhimässä vessapaperipakkauksiin
Mä aattelin jos ostasin ekaa kertaa ikinä netflixin. Mitä kivaa katottavaa siel olis. Kaikki aina kattoo netflixiä kun ne ei haluu jutella mulle mut en tiiä mitä ne sieltä kattoo.
Mitä länsimaiselle kulttuurille oikein tapahtui
Homocityssä kuulemma
((()))
>Kaikki aina kattoo netflixiä kun ne ei haluu jutella mulle
tohtiiko edes kertoa, voi nyymi raukka
ei vittu mitään
iltalehti.fi
Kyl tuol isossa maailmassa joku härdelli on menossa.
hä
*viskaa nyymin toiseen päähän huonetta*
*vittu kuolee saatana*
Siihen saa ilmaisen kokeilukuukauden, ei tarvii maksaa
Tamperse
muista nyymi hullu tislata tai keittää paniikkivetesi kun leviää sen kautta ja muista tukkia ilmastointi teipillä sekä naulata ovet kiinni kun se kiemurtelee sua kohti seiniä pitkin ameeban tavoin aikoen ottaa kehos hallintaan
on siellä animea
*heittää nyymin päälle kahvia*
Nyt jos koskaan on nyymikommuunin perustamisen aika!
matoka suomi supeilla
Tiedätkö sä vittu kuinka paljon taudit liikkuis semmoisessa? Saatana penisilliini loppuisi varastoista viikossa.
Jahas, koronan välttäminen ei taida onnistuakkaan, kun joudun kuun vaihteessa menemään kaitsemaan äiteetä Homo Cityyn.
Eivät kuulemma päästä ilman apustajaa pois jos on nukutettu leikkauksen yhteydessä.
Kuus tuntia Helsingissä, ei jumalauta.
Kaikille nyymeille koronatartunta kerralla
nyymikommuuni... taudit... penis illiini....
oispa suika
jännä kun voi kattoa animen tai live actionin
youtube.com
youtube.com
mitä kulkutauteja nyymillä
homo cityläisiä eikä varsinkaan v*ntaalaisia päästetä nyymikommuuniin
muut nyymit on kaikkein eniten sisällä eli kaikkein puhtaimpia yksilöitä uutta orastavaa Suomea varten
*pahoinpitelee nyymin*
Olipas nyt ihmisillä menny hätä käteen kun kuopionkin prismassa oli hirvee hötäkkä ja ihmismäärä, yleensä siellä ei ole tähän aikaan kuin muutama hikky. Leipähyllytkin oli yhtä tyhjänä kuin sunnuntaina tähän aikaan. Onneksi sentään sain mitä hainkin eli sipsejä ja kahvimaitoa.
Mul on jo 500 gigaa kattomatonta animee mut aattelin jos siellä ois jotain muuta kun animee.
autismi ja homous
Ilmoittaudun kiintiöhiekkanekruksi rakentamaan parempaa suomea nyymikommuuniin!
Äitee kävi siellä ostamassa puolen vuoden vessapaperit kerralla
Tunkeudun salaa yöllä teiän kommuuniin nyymit
Taas paska painos
no en ois halunnukaa tulla
>The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
>Only a fool would take anything posted here as fact.
vittu te ootte TYHMIÄ
aika tyhmä pitää olla jos ei osta kerralla niin paljon kun voi
kiva sitten pahimpaan koronaiakaan juosta siellä kaupassa kahden päivän välein
jösses
oispa
>vittu te ootte TYHMIÄ
Iskä raportoi samaa just ja oli ihan ällikällä lyöty, oli töiden jälkeen menossa ostamaan kaljaa. Kuulemma yli 15min jonot olis ollu, oli käyny alkosta jallua ja nyt laittaa videoo kun kuuntelee popedaa ja huutaa ettei tarvii mennä perjantaina töihin. Hitto mun iskä on kyllä ihanan suomalainen.
youtu.be
youtu.be
Salaa tunkeudun yöllä kommuunin nyymiin teiän
jee
et voi huudattaa jalla jalla musiikkia keskellä yötä!
huhut kertoo, että Suikalla on aika läski pillu
kaveri oli saunassa kuulemma nähnyt
oon ihastunu suhun...
Meillä on nyymi valvomassa haulikon kanssa nyymikommuunin ulkopuolella mökissänsä
juuh
Hieno mies
korjasit ihan päin helvettiä se nenä menee selkeesti tässä siinä oli toi viiva jo valmiina
E-eenhän minä kristittynä sellaista. Aattelin vaan että pitäähän siellä nyymikommuunissa olla joku karvakäsi vääntämässä krapulaisille nyymeille pitsaa ja kebabia!
hyvää yötä
huomenna on vielä työpäivä
ensi viikosta en tiedä
oikeasti
Ei se omena kauas puusta putoa.
Eli mitä yritän siis sanoa on, että sinä olet ihanan suomalainen.