snart-utgaven
Forrige
snart-utgaven
Forrige
så hva skjer nå da
Jobben min er satt i karantene og jeg sitter og lurer på om jeg bare skal kaste meg på første fly vekk og ta meg 2-3 uker lang ferie nå mens jeg fortsatt har mulighet. Høres det ut som en god ide?
Apehistorien archive.is
husk, dere må ikke hamstre mat!
muttern og fattern har vært på utenlandstur så de havner i karantene
Ingenting, sprengere dør, innvadringen stopper,
>vært hjemme 1 dag
>allerede lei dataspill
gutta...
Når all maten er borte kommer vi tjukkasene til å overleve lengst.
Etter så mye lidelse /bestejenta/ har vært gjennom så får vi håpe det
Er det ikke litt rart at vi ikke fikk vite om det første dødsofferet før Erna gikk på nasjonal TV? Hvordan greide ikke media å plukke det opp tidligere, og hvorfor sa ikke kommunen/sykehuset det selv? Holder liksom myndighetene et monopol på dødsofrene og slipper ut informasjon når de føler for det?
guta. kommer kronen til å ha noen som helst verdi om noen måneder? bør jeg kjøpe mer sølv/gull???
er noe krise skue spill ja
Når all maten er borte kommer Jamal til å banke skiten ut av deg og få undersåttene sine til å samle inn mat og jenter på sine egne vegene
Er så faens lei hele dette patetiske oppstyret. Ebola var mye verre, men da var det ikke så farlig fordi det hovedsaklig var negre som lidde. Zika var store greier, men dette var en latinoburger-ting. Sars, Svin/fugle influensaen skapte bølger, men vesten var ikke særlig berørt så ingen brydde seg.
Men straks en sykdom skjer her i huset, nei da er det verden's undergang.
>Holder liksom myndighetene et monopol på dødsofrene og slipper ut informasjon når de føler for det?
Ja, det er samordnet kordinasjon mellom medienorge og regjeringen, visste du ikke det? Tror du liksom at vi har uavhengige medier i Norge?
ja og ja
men vi bor jo i verdens beste land?
Tror dere [spoiler]eksperimentene de gjorde på Lysithea har gjort henne steril?[/spoiler] Kompis som lurer på.
x for å var ett år for gammel til at jeg kunne bli kalt inn til førstegangstjeneste
jeg måtte bare fylle ut del 1 av sesjonen
føkk militærstaten og usa
du har liten hjerne du
pinglesykdommer er null problem for henne
Har preppa, har du? Tenk hvis situasjonen blir så ille at jeg kan kaste et eple på gata og to hull begynner å kjempe om det.
Ebola spredde seg ikke gjennom luft, Sars spredde seg bare etter du fikk symptomer, svineinfluensa hadde ingen bemerkelig dødsrate, de alvorlige virusene fram til nå greide aldri å spre seg på noe betydelig måte for at det ikke kunne isoleres. Coronavirus er dødelig og sprer seg på alle måter nermest som en pest
Er sånn overalt, utenom sånn små afrikanske land med AM radio
Fortsett å sutre og grine og stresse deg til tidlig grav. Vi alle vet jo at frykt og stress gjør en lettere for å bli smittet.
Nei, gidder ikke preppe. Er så kontrær at jeg like godt kan dø, hipstere
>fly
Vedder på at gardermoen stenger i løpet av morgendagen eller over helgen.
Nei, da jeg gifta med henne nevnte avslutningen at paret fikk to barn
Spiser baklava bakt i Oslo. Kanskje jeg spiser viruset akkurat nå.
TENK PÅ ALLE DE STAKKARS SPRENGERNE SOM SØRGET FOR AT VI ALDRI VILLE HA EN BRA FRAMTID STÅR I FARE FOR Å FAKTISK DØ!
Jeg mener personlig at det er vår PLIKT for de som skapte det samfunnet vi lever i per i dag ofrer kroppene våre slik at de kan få alt de trenger i form av kroppsdeler og indre deler. Vi må alle donere friskt blod og mat og penger sånn at de har det bra og trygt. Egentlig burde vi alle tatt selvmord slik at det blir færre av oss og sprengerne kan føle seg litt tryggere der ute
>du vil aldri bli sodomert av djevelen på noen få AM radiostasjoner
cut all da tall trees
>En sykdom som er dødelig for feitinger, genetisk svake, og gamlinger
>Fult ramaskrik på 4kannalen
Dere er akkurat slik jeg forestilte meg. Kutt ned på kakene, tjukken.
>er feit
>ikke smittet
er jeg spesiell?
Flott, ja pinglesykdommen er ingenting i forhold til eksperimentene som ble utført på henne og Edelgard
så klart!
(gammelt bilde, har mye mer nå)
>Skal på rettsak om 2 uker
>Dagpenger løper ut om 2 uker
>NAV har avlyst alle møter, står i fare for å ikke ha en eneste krone i perioden som "inntekt"
>Saken blir sikkert ikke ferdig før om månedsvis pga dette så har ikke førerkort jeg trenger for daglige formål i evigheter
Bra at vi har det SÅ jævla bra her i landet. Om du ikke er i sisteklassen da. De fattige kan jo bare drite og dra. Så kan vi etterpå hyle om hvorfor kriminalitet har økt så mye etterpå.
Ebola er nesten ikke smittsomt, eneste grunnen til at det smitter i Afrika er fordi de ikke vasker hendene sine. Zika er det samme, og er dessuten bare farlig for gravide. SARS= er mye mer dødelig, men ikke på langtnær så smittsomt. Svineinfluensaen var smittsom, men man hadde vaksine ganske fort og ikke i nærheten så dødelig. Den var mindre dødelig enn sesonginfluensaen. Fugleinfluensaen var dødelig men ikke spesielt smittsom mellom mennesker.
Covid-19 derimot er en sykdom med relativt høy dødelighet og ekstrem smittsomhet. I tillegg til at den har en del kjipe symptomer, ca 1 av 5 utvikler alvorlig lungebetennelse og lungesvikt samt nyresvikt. 1 av 5 anonsen, det er ganske mange.
I tillegg er det ganske mange som er smittet i Norge, i forhold til folketallet så er vi faktisk land nr 3 som er rammet hardest av sykdommen, etter Kina og Italia.
Ja, på flere måter slår det meg.
Han som døde i dag var 48 år gammel og hadde kommet hjem fra skiferie i alpene, ikke akkurat noen veiking og ikke akkurat spesielt gammel.
"According to the Oslo Police, they receive more than 15,000 reports of petty thefts annually. The rate is more than seven times the number per-capita of Berlin. Approximately 0.8% of those cases get solved." Lykke til!
nei akkurat, hun kan slette hele viruset med litt miasma delta
hun er en sterk jente
>ca 1 av 5 utvikler alvorlig lungebetennelse og lungesvikt samt nyresvikt. 1 av 5 anonsen, det er ganske mange.
Du glemmer å nevne her at i 1 av 5, så er det en majoritet av eldre som er den 1'ern, og de som ikke er eldre, har allerede fysiske problemer som diabetes eller redusert immunforsvar. Er du 20-40 og normalt frisk så er du ikke i nærheten av de som er utsatt for døden.
>truer med å begå kriminalitet fordi han ikke får gratis penger som vi andre betaler for
Det er ikke noe synd på deg, du er et jævla undermenneske.
>I tillegg er det ganske mange som er smittet i Norge, i forhold til folketallet så er vi faktisk land nr 3 som er rammet hardest av sykdommen, etter Kina og Italia.
Verdt å bemerke at det skal mye mindre til for at man blir testet i Norge enn i mange andre land. Er nok svært høye mørketall, spesielt i fattigere land.
Se Diabetes og høyt blodtrykk er ikke akkurat spesielt uvanlige i dag, og ikke spesielt alvorlige sykdommer heller. Jeg har diagnostisert høyt blodtrykk pga stress på jobben liksom.
>Er du 20-40 og normalt frisk så er du ikke i nærheten av de som er utsatt for døden.
Er merkelig da hvordan de som blir syke beskriver symptomer som at de føler de ikke får puste og nærmest drukner i sitt eget slim, og at Italia sliter fordi de ikke har nok pustemaskiner og er tvunget til å prioritere hvem som får leve og hvem som skal dø.
Dette er ikke tull, anonsen. Dette er ramme alvor.
Var fyllekjøring i 300 meter (30 sone) i mitt tilfelle, desverre sto en sivilpurk i nærheten da jeg stoppet og mente (riktignok rett) at jeg var beruset da han mente jeg virket litt sjanglete..
Har ikke noe i mot å ta straffa, dette var fortjent. Men at de skal utsette dette i gudene vet hvor lang tid, som igjen betyr at "straffen" er ferdig mye senere enn orginal tid er bare pisspreik syns jeg. Send meg i fengsel nå i 20 dager mens dette hysteriet pågår, enn å vente til det er ferdig om et halvår SÅ straffe meg.
I stedefor beslaglagt førerkort i 1-2 år, så blir det teknisk sett + x måneder som er bare reint urettferdig når andre ikke fikk det samme før sjukdommen
Det er fordi hvite mennesker er mer verdt enn negre og spanjakker.
>mik dropp
Det stemmer nok, men likevel. Det er mørketall her også, de fleste som blir syke tester seg jo ikke her heller.
Og dette undermennesket trenger mat som alle andre. Desverre skaffes dette bare via penger eller mat, ingen av delen som ligger ann i framtiden.
Så hvor bor du?
gutta, anbefale meg noen gode rumpeøvelser jeg kan gjøre hjemme
>Diabetes og høyt blodtrykk er ikke akkurat spesielt uvanlige i dag
Fordi dere feitinger spiser dere syke på smågodt betyr det ikke at dere er "normalt friske" fordi.
Jeg driter langt i hva svake som ikke klarer å holde seg til gode for sukker lider. Dette angår ikke meg, og heller ikke "folk flest".
>Og dette undermennesket trenger mat som alle andre. Desverre skaffes dette bare via penger eller mat, ingen av delen som ligger ann i framtiden.
Jeg bor i Oslo. Og du er full av drit forresten, NAV gjennomfører møter på Skype og du kan banne på at de som per dags dato får dagpenger får det ut nedstengingsperioden også. Bare vent, det blir anonsert i morgen.
har du en dårlig drage?
Rettsak om hva? Hva har du gjort?
>Er du ung og frisk ellers, bør du neppe frykte dette viruset særlig mer enn et influensavirus
diabetes.no
hoarder
Knebøy fåvæ.
nei, men trenger å trene rumpa, for greier...
Gutt, du må spre ressursene du har utover! Hva om dette varer til oktober som dem sier?
Jeg er ikke feit, i følge BMIen min er jeg til og med undervektig. Diabetes er uansett genetisk, ikke at jeg har det heller. Jeg har fått høyt blodtrykk utelukkende pga stress fordi jeg blir hundset rundt av sjefen min som en jævla negerslave. Det smerter å si det, men nautene har rett.
>Verdt å bemerke at det skal mye mindre til for at man blir testet i Norge
Du lyver. Norge er like udugelige som alle de andre landene som ikke starter på Hong, Sing eller Kor
Hvorfor lyver du?
Se lengre opp.
Du har godt tro på dem hører jeg.
Om de "utsatte" utløpsdato eller noe hadde dette vært veldig bra og verdt respekt. Men om de skal ha meg på AAP for fortsatt støtte, i disse tider? Hva slags signal gir det?
"Hei, dine dagpenger er nå snart slutt så du må ut i koronasamfunnet og skaffe deg jobb asap ellers mister du retten på alt!"
Joda, tenker nok at alle bedriftene bare sikler etter å hente inn flere folk per i dag.
>Når all maten er borte kommer Jamal til å banke skiten ut av deg og få undersåttene sine til å samle inn mat og jenter på sine egne vegene
er du sikker på det?
Jeg har sympati for de som er født med faenskapet. Men ikke de som utvikler det pga overspising av sukker. På lik linje som de som er feit fordi de sitter på ræva hele dagen og pakker i seg pizza og burgere og ikke forstår hvorfor ingen aksepterer at de bare er født med en "feiting" gen de ikke kan hjelpe.
Du er jo stereotypen han som har havnet på kant med loven også da, full av fikse idéer og "skal bare", du ser på deg selv med eksepsjonalisme og mener at du blir urettferdig behandlet. Har liten sympati for sånne som deg, du får ta den jævla straffen du presterte å få helt på egenhånd. Taper
steg 1 blir å skaffe deg en dårlig drage isåfall, med en sånn kan du trene ræva til å få prolaps på kommando
>han har tatt deenz pillen
Tro det eller ei, men om du presser et dyr opp i et hjørne går det oftest til angrep. Og dette gjelder like mye mennesket. Om du støtter at jeg skal sulte, uten å vite min historie eller hvorfor jeg har kommet så langt ned, så ikke bli sjokkert om jeg slår deg ned og tar pengene dine bare for å overleve til neste dag.
>Men ikke de som utvikler det pga overspising av sukker.
Det er det ingen som gjør. Diabetes II er først og fremst genetisk, akkurat som kreft. Men har man en underliggende risiko for å utvikle det så har livsstilen mye å si. Forøvrig er det vanlig for gamle mennesker å utvikle diabetes type II, uten å være usunne, men simpelthen fordi kroppene våre suger til å bli eldre. Uansett, poenget er at selv friske, atletiske folk dauer av dette. 1 av 5 får alvorlige komplikasjoner, selv om de ikke dør. Jeg vet ikke med deg, men jeg er ikke spesielt gira på å ligge her alene og føle at jeg drukner i mitt eget lungesurkel og trøste meg med at jeg i alle fall ikke dør da fordi jeg ikke er 80 liksom. Som sagt, Italia driver hard prioritering av hvem som får leve og hvem som må dø fordi det er flere som trenger pustemaskiner enn det de har i landet. Dette er ikke en tullesykdom som rammer noen ytterst få.
Tulling, vi er på femteplass per innbygger, bemerk at alle de andre landene i toppen også er på toppen av antall smittede.
Dere har visst om dette jævlig lenge, hvorfor har dere ikke forberedt dere bedre? Jeg har viruset, det er bekreftet av legen, ganske sannsynlig at du eller en du kjenner har det også. Broren min har det, dama hans har det.. dette er litt små seriøst
Vi har testet nesten 5000 personer de to foregående ukene.
Uff den var kjip, og NAV gjør ikke situasjonen noe enklere (i kjent stil). Mer firkantasystem skal man lete lenge etter
>gutta, ehm... gutta, gutta? øøøøø, nå skal jeg prøve å være morsom...
Det som er interessant angående muligheten at de som er blitt erklært friske og at litt tid går og sykdommen viser seg igjen - jeg snakker her om tilfellene hvor det er påbevist i kina, er jo nettopp at det kan skje på større skala i kina i den nærmeste tiden, de som har vært boltet inn i hjemmene sine skal ut i arbeid igjen, de vil få økonomien tilbake i vant rytme, og hvis sykdommen da kommer tilbake igjen hos nok, så er det jo på'an igjen, da kan vi jo lure.
Verden Beste Land (Byråkrati)!
Jeg vet at du satte deg inn i en bil og kjørte når du var full, potensielt kunne du kræsjet inn i noen som faktisk bidrar til samfunnet... og så attpåtil legger du skylden på samfunnet fordi DU var en jævla idiot. Snakk om å være en priviligert liten dritt. Hele samfunnet skal liksom ligge til rette for deg fordi du er så spesiell at reglene ikke gjelder deg.
>kun 8000 testet
åh nei nei nei
men hjelper det når jeg ikke har vekter hjemme?
Og folk sitter fortsatt 4 timer i telefonkø og må lyve om at de har vært i Kina fordi ellers blir de ikke testet.
Kunne vært verre, vi kunne vært på AFS nivå med 5 stk per million innbyggere
har nok ammo til å ta ut 3000 jamaler
Nei, men det må du nesten bare laste deg selv for.
Har urionisk viruset, tenkte meg ned på den lokale bingoen, eldresenteret, bakeren, nærkafeen og hoste og harke litt da
>9.99
>Sverige kommer ikke til å stenge alle landets skoler, fastslår utdanningsminister Anna Ekström. Ekstrøm mener at kostnaden ved at helsepersonell og andre med samfunnskritiske jobber må være hjemme med barna, vil være for høy, melder NTB.
hva holder de på med? tilogmed frankrike skal stenge sine
Liker at du henger deg opp i akkurat det jeg er helt enig i at jeg fortjener (en straff)
Men snakk om penger til å overleve derimot, nei dette er for drøyt, her skal folk sultes slik at du kan føle deg "rettferdig" over for gud eller hva annet idiotisk holdning du har. Og spiller du attåpåtil "sjokkert" at de som sulter VÅGER å være desperate istedefor takknemlig for det?
Veldig typisk middelklassegutt du.