Huonojen uutisten painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
is.fi
twitter.com
"Kas vain", sanoi kasvain ja kasvoi vain, sillä vain kasvain voi kasvaa noin vain.
Mitä käy kun on vaan yks kives? Avaas vähän tätä juttua pariton-kives-nyymi
sillä oikeesti mitään vitun kasvainta ole, kunhan röllää teitä vammaisia
alo
En tiiä.
t.. nyymi jolla kolme kivestä
kivesnyymi vois kyl nyt toimittaa timestampilla infot ennen kun tuun hakeen sen terveen kiveksen pois
Muutut hitleriksi
tää on kives ja kasvain lanka ei krypto mysteeri paskaviestitys lanka
Katos kärpänen käveli katos ja sit se katos
heh, faijan "ebin läpät"
9LAWI
hahahah
kives
aika nihkeetä. itsellä taas on semmonen historia mikä näkyy kannassa/potilastiedoissa että ette uskoisikaan. huhhuh kun hävettää. niitä "extreme keissejä" on myös kymmeniä
näytä kivesi
#
On sitä kyllä tullut. Kun oon kuitenki semmonen menevä ja sanavalmis mies etten kotona yleensä makaa. Itse en aloitetta oo koskaan tehny mutta joskus on likat ite osoittanut kiinnostusta ja sitte ompi asiat johtanu toisiin asioihin.
#
20 senttiä on pituus ja 17 senttiä ympärysmitta paksuimmasta kohtaa. Vähän alaspäin käyrä muodoltaan. Semmonen iso lihamötkö se on. Aiheuttanut naisissa hämmennystä ja kipua.
mulla on kannassa yks keissi vaan ja se on kun mulla oli monta päivää kestänyt niin paha ripuli ja vatsakipu ja kuume (korkeet tulehdusarvot) että jouduin siellä yön yli tippaan ja epäilivät jo syöpiä ja sen ihme paskalisäkkeen posahtamista mut sit se ei ollukkaan oikeen mitään ja päästivät poies
esim.?
>Päälle sata kiinalaisflunssatapausta Suomessa
sä postasit ton jo
tuleeko tämmösestä bannia?
siittiökamerat, alieneiden abduktointi jossa ne työnsi rautakankea perseeseen, kun menin päiväkotiin kun luulin olevani siellä töissä. siinä muutama.
en tiedä mutta tästä ei
varaan kiireettömän ajan. mitä suotta enää hoppuilemaan kun maito on jo kaatunut ja imeytynyt maahan
toivottavasti sinäkin kuulut noihin
kiva patsas
Tuu kattoon kattoon kun kärpänen tapettiin tapettiin
huomenta, onpas mukavaa kun krapula jatkuu jo kolmatta päivää
papit ties miten saadaan ihmiset kirkkoon ennen paremmin kuin nykyään
kuinka pitkä putki? vitun amatööri jos ei ole bentsoja tms. krapulata varten
Viikonko joit?
Tuuppas Kalle, Kustaan ikkunan alle.
Neekerisuku kusi rekeen.
Eikun nyt vaihtu tyylilaji.
Anime
Tuleppas Kalle, ulos teelle, Kustaan ikkunan alle
Tää niin vitusti. Jos on paha krapula ja on niin käsi että ei osaa hommata jotain rauhottavia katukaupasta niin sitten kantsii vaan mennä sairaalaan, siellä ne antaa sulle käteen tarvittavan määrän että selviit.
mun mielestä krapulan jälkeinen henkinen masennus paskuus olo on pahempi kuin fyysiset olot
Juon kaljaa onnibussissa
Rattijuopumus on rikos
Tuleeko viinasta muka semmosia?
samat mulla
Mikä on arvokkain huonekalunne? Itsellä se on varmaan nojatuolini minkä myyntiarvo on jotain reilut 400€
oon hyvä juomaan mutta huono ajattelemaan
8 päivää
Juuh, ahistaa ja masentaa jos on tarpeeksi juonu, ainakin mulla. Ei se oksetus tms. mut se mielentila. Menee koko päivä hukkaan kun odottaa vaan että krapula lähtee.
tuoli 5 €
toi mun vitun ruma kahden istuttava sohva joka on varmaan ehkä satasen arvonen, tai joka tapauksessa arvokkaampi kun mikään näistä mun hyllyistä tai pöydistä varmasti
miksi pilasit kauniin kuvan?
anime vantaa...
miks nyymit on aina niin rappiolla
Otin viime perjantaina MDMA:ta ja vieläkin on fiilis hieman alakuloinen. Nuo naksut nykyään on turhan vahvoja, oli varmaan 250mg+ kun veti niin pirun mutkalle. 100mg riirtäisi hyvin.
itselle ainakin tulee ja kestää krapulapäivän lisäksi 1-2 päivää
Jos on aina henkinen masennus paskuus olo, niin ei se krapulassa haittaa.
semmosia ne miehet on jos niillä ei ole ihmisiä joidenka vuoksi elää, tappavat itsensä pois koska ovat turhaan rasittavamassa yhteisöä, yksi ihmisrodun selviytymiset mekanismeista
Mä kysyin ja kuulemma ei mitään, yks kives riittää tuottaa testot ja siittiöt. Jos ei ois yhtään niin sit pitäis syödä testosteronia.
ei mut se on semmonen erilainen serotoniinivajari olo kun on kännissä ollut pari päivää vitun kivaa ja sit se yhtäkkiä loppuu
Ai. Ehkä mä juon sitte liikaa. Ei mulle tuu ees krapuloita oikein. Pitää vetää ihan sammumiskuntoon että saa darran.
pahenee vaan sillon, onneksi ihmisen vapaa tahto voi päättää onko paska olo vai hyvä olo
is.fi
>Ulkoministeriö ilmoittaa nettisivuillaan, että nyt ei ole syytä matkustaa ulkomaille. Koska koronavirus on levinnyt maailmanlaajuiseksi pandemiaksi, koronaviruksen saamisen riski on kohonnut ministeriön mukaan koko maailmassa.
Tyhmät matkustaa kuiteski
no mutta sitähän sanottiin että kaikkialla on ihan yhtä suuri mahdollisuus sairastua joten matkustamisen rajoitus on turhaa, mikä on muuttunut?
Sanoit että rölläsit siitä kiveksestä mutta se oli joku teemun paskapostaus?
En mä ala lentoa ja majoitusta perumaan pikku pöpön vuoksi.
Mutta jos on aina henkinen masennus paskuus olo, niin ei kännissäkään ole erityisen kivaa. Sitten kun ei ole kivaa, niin ei se laskukaan ole mitenkään erikoinen.
hmm transut leikkaa nää kaikki pois ja sit syö vielä estrogeeniä? mitenköhän se vaikuttaa niin ku ylipäätänsä miehen kehoon/mieleen varsinkin? varmaan luonto taistelee aika kovaa sitä vastaan.
Fakta on se että kun oma testontuotanto lakkaa niin ei tule vanhuusiällä eturauhasongelmia
en leikkaisi kyrpääni vittuun tai söisi naishormooneja vaikka olisi jalkapallon kokoinen kasvain perseessä