Yllätyspainos
/mämmi/
oispa talvi
*kahlitsee nyymin pimeyteen*
oon päättänyt että oon runkkulakossa siihen asti kunnes mulla taas seisoo hentsulle
Illan pantsuvisan aika! Minkä väriset pikkupöksyt Naomilla on shortsien alla?
Oikein vastanneille lähtee kolme kiloa Jenkki Original -ksylitolipurukumia.
Minä juon nyt kahvia.
hui kauhistus
Toi vaikutta kyllä nyt siltä että ihan valkoiset ovat.
vihreet
ei sillä oo
nyt se saatanan turpa kiinni vitun autistinen mieslapsi
jahy on mun tytär
valkoiset
Jahy on mun vaimo!
jahy on mun äiti
Mikä ajaa ihmisen tämmöiseen mielentilaan henkisesti?
näyttää ihan pojalta joten veikkaan että semmoset poikamaisen siniset
tähän aikaan???
jahy on mun sisko
maastokuvio
Taiwanissa on pelkästään 45 tartuntaa. Mitenhän se onnistu siellä vähän tiheämmin asutettu maa kuin Suomi ja siellä varmaan on lentoja Kiinaan paljon enemmän
jahy on minun lemmikki
pesivät kätensä
Miksipäs ei
mä (oikealla) nyymi (vasemmalla)
Miks me arvaillaan poikien pöksyjä? Kieltäydyn arvaamasta.
anime ja autismi
absoluuttinen hullumies!
Käyttivät maskeja ja peittäviä vaatteita jo ennen viirusta kun poliisilla oli tapana tulla kotiin ja pamputtaa jos tunnistavat valvontakamerakuvasta.
Ei pojilla oo tommosia herkkupeppuja ja reisiä.
Näyttää niin poikamaiselta että siellä on varmaan mustat bokserit
mulla on
mulla on
laitoin tälle ekan disliken
Tyttäreni rakkahinhan se siinä
paha pylly nyymi
Nyymit nukkumata
mä ja nyym
Olen nussinut tytärtäsi monta kertaa
Sori että sait tietää vasta nyt ja vieläpä minulta, mutta ajattelin että ansaitset tietää
en kadu kyllä tippaakaan
oon ihan ton oikeen puolimmaisen näkönen
jahhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu voitin taaaaaaaaaaaaaaaaaas panzu vizan!!!!!
mustat
eli meillä on tässä homopariskunta jotka on adoptoinut jahyn. samalla adoptoivat tämän nyymin jahy meni naimisiin toisen nyymin kanssa , ja ulos tuli tämä nyymi monimutkaista puuhaa
*lyö nyymin laudalta*
Mustat
Nyymi, tuu pukkitappelemaan! Vai ootko joku nössö?
juurikin näin nyymi
*lyö nyymiä laudalla*
*pukkitappelee nyymin kanssa*
*kuolee*
eeeeeeei
Hmm, mulla ois antibiootteja reseptillä mitä en koskaan tarvinnut käyttää. Pitäisköhän hakea huomenna ja laittaa lääkekaappiin jemmaan?
Miks? Ei antibiootteja kantsi syödä huvin vuoks.
ite pitäs mennä hakee masennuslääkkeet mutta en tiiä miten apteekit toimii niin uskalla kun kaikki siellä luulee että oon joku autisti vanmanen
>Ei antibiootteja kantsi syödä huvin vuoks.
sanoko se että tekee niillä mitään? tyhäm
oispa tämmönen hissukka nyymi jota auttaa näin arkipäiväisissä asioissa
oispa tämmönen hissukka nyymi jota panna peppuun
Mietin lähinnä jos korona posahtaa silmille ja lääkkeet alkaa tosissaan loppua niin onpahan ainakin mulla lällätilää kuuri bakteeri-infektion varalta.
ota aika koneesta aika ja odota että se tulee
sitte meet tiskille ja kerrot asias
Mulla on kurkkukipeä ja kova yskä josta ei tuu limaa. Ei kuumetta vielä
Oon ketjupolttaja et voi johtua siitäkin
t. asun Helsingissä
kiva kuulla
Jaahas, ja koko tanska on suljettu
ketjupolttaminen on vakavampi vaiva kuin koruna
Hei nyymit, miski se normous on teille kuin jokin tauti? Siihen normouteen pystyy jokaikinen nyymi ellei oikeasti halua.
No hae sit, mut vitustako sä aiot tietää koska sulla on bakteeritulehdus ilman lääkärin testejä?
onko tosiaan näin?
Pari sävyä liian alhaalta tuli suuri osa tämän päivän heitoista valitettavasti. Huomenna sitten uusiksi.
Siniset! Yksi oikein illalle. Naomin suosittelemana Jenkkiä lähtee tulemaan sinnepäin.
Ja näin Saunders koulun trio on edustettu, huomenna pantsuvisa siirtyy Jenkeistä kohti koronan riivaamaa ihanaa Italiaa /ita/ kenraaliin!
>luulee
EI KIINNOSTA
jahuuuu jabadabaduuuu voitin taas! hyvä minä hyvä me, hyvä meidän joukkue!!
Suomessa... täyttä vitun pelleilyä. Suorastaan rikollista epäpätevyyttä, sanoisin. Päiden pitää pudota. Tässä on ollut viikkokausia aikaa nostaa testauskapasiteettia, eikä mitään ole tehty.
hs.fi
>Altistuksen vuoksi karanteenissa Helsingissä olleelle koululaiselle nousi kova kuume ja testaus viipyi, mutta isoveli sai silti aluksi luvan mennä kouluun
>Pauliina Erikssonin kolmasluokkalainen poika on ollut koronavirusaltistuksen vuoksi kotikaranteenissa viime sunnuntaista lähtien, koska Lauttasaaren ala-asteen henkilökuntaan kuuluvalla naisella todettiin koronavirustartunta.
..
”Soitimme aamulla päivystys- ja neuvontanumeroihin. Se oli tosi sekavaa”, Eriksson kertoo.
Eriksson oli myös jo ehtinyt saada ohjeen, jonka mukaan kuumeisen pojan isoveljen saa päästää kouluun, ennen kuin Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri (Hus) päätti koronavirustestin tarpeellisuudesta.
...
”Meni vajaat pari tuntia, kun neuvontapuhelimesta soitettiin takaisin ja sanottiin, että ei saakaan mennä kouluun.”
Päinvastaiseksi kääntynyt ohjeistus huolestuttaa Erikssonia.
”Ymmärrän tosi hyvin, että on varmasti kaoottinen tilanne siellä – mutta on tämä tosi epävarmaa.”
Otat vuoronumerolapun semmosesta laitteesta ja sitten kun jonkun apteekkitädin pöydän yläpuolelle tulee se sama numero mikä on sulla siinä lapussa voit mennä sen luokse istumaan.
Annat sitten sille tädille sun kelakortin ja sanot minkä reseptilääkkeen haluat. Sitten se antaa ne lääkkeet sinulle ja antaa sulle sellaisessa muovitaskussa viivakoodin millä voit mennä kassalle maksamaan, ettei sinun tarvitse esitellä lääkkeitäsi kaikille muille maksaessasi niitä.
Suomessa pitää sulkea koulut, yliopistot, päiväkodit jne välittömästi. Ei mitään muttia. Kaikki kiinni. HETI.
Suomessa on muuten puolet vähemmän tehohoitopaikkoja kuin Italiassa 100k asukasta kohti. Päitä putoaa jo tuon takia ihan vitusti
Vähän tuntuu että hallitus ja THL haluaa että se leviää täällä. Ei ne niin tyhmiä voi olla
emt onks mun kaveri mustasukkane ku en oo nii paljo sen kaa ku enne mut siis (ehkä luuli et otan läppänä) se töni mua ja potkas kerra ja raapas kätee ja sit se väitti et mä muka oisin raapassu sitä ja suuttu. Sit kans haukku läskiksi ja et mul on paksut jalat ja nauro. Mun toine kaveri oli kans siin vieres ja oli sen toise mun "kaverin" puolella ja nyt se kommentoi kaikkee sillee ärsyttävästi ja no suoraan sanottuna vittumaisesti ja kuvittelee et otan sen läpäl vaik must se on sika rasittavaa. Ja se mun "kaveri" koittaa saada yhe mun tosi hyvän frendi sen kaveriksi koska se on mustasukkane ku mä henggaan enemmä nyt yhe porukan kaa mis on siis se yks hyvä frendi. Mut se on enneki tehny tätä et ei oo uutta, onks teijä frendit tehny tätä?
Ne kyllä ymmärtää, koska haet tavallaan lääkitystä sitä varten. Apteekin hlöstö on hyvin asiallista. Siellä on mitä kummallisimpia sairauksia ja troppeja niihin. Kannattaa ne hakee. Otat kela-kortin tai henkkarit mukaan jos ei kela-korttia ole. Sitten menet sisään ja otat vuoronumeron. Sitten näytät vaikka sitä kela-korttia sille tädille ja se varmaan kysyy mitä laitetaan. Tai ei varmaan ei edes kysy jos sulla on vaan yks lääke. Ja lopuksi neuvoo vielä lääkityksen ottamisenkin kanssa varmaan.
italiassa on euroopan kolmanneksi paras terveydenhuolto ja se alue mistä toi lähti italiassa leviään on euroopan varakkain alue
toivottavasti THL pomot ja ja kaikki ministerit saavat Koronan ja kuolevat pois
tää nyymi trollaa, oikeesti haet vaan hyllystä xanor paketin, kävelet kassalle, sanot että mulla on masennuslääke resepti, maksat lääkkeet ja poistut takaisin komeroon runkkaamaan
Miksihän suomalaisilla on niin ylimielinen asenne tähän? Kuvittelevat että suomessa on maailman parhain terveydenhuolto yms ettei mitään hätää
nielen kinnasta
kamalan moisia uutisia joka puolelta
Hallitukset tytöt on niin nuoria ettei kuulu riskiryhmään
Jos Rinne olis vielä pääministerinä niin olis varmasti paljon kovempi linja, ku kuuluu itse riskiryhmään
uutisnormoilla taas vauhti päällä
onnistuin vihdoin saamaan soijasuikaleistani rapeita, pitää laittaa ihan vitusti öljyä pannulle ettei jää pehmeäksi
t. ei kuuluriskiryhmään
Itellä korkea verenpaine ja diabetes. Ihan syytä kuumotella tätä
Ei ole ylimielinen. Nämä asiat on suunniteltu jo etukäteen miten tämmöisessä tilanteessa toimitaan. On varauduttu tämän tilanteen varalle. Se tuntuu olevan joillekin mahdoton ymmärtää kun ollaan paskat housussa ite.
Ylimieliseltä kuulostaa enemmän se että kuvittelee tietävänsä paremmin kuin asiantuntijat, ne jotka on käynyt kouluja ja tehnyt töitä vuosia lääkärinä, THLssä jne. ja vielä harjoitellut näitä tilanteita. Erittäin ylimielistä kuvitella tietävänsä paremmin kuin asiaan perehtyneet ihmiset.
sen siitä saapi kun settejä syöpi
rikkailla on varaa matkustaa
t. kuuluu normopaskaan
En oo koskaan ollut läski, enemmän alipainoinen
Vatio ja THL on siis päättänyt murhata tuhansia suomalaisia koskat eivät olet tehneet YHTÄÄN MITÄÄN.
Kaikki ne saatanan huoranpenikat pitäisi tappaa.
Nukkumata
niin samaa mieltä olen että nää suomen asiantuntijat ja poliitikot on kyllä tosi ylimielisiä kun luulevat että ovat parempia kuin kaikki muut asiantuntijat maailmassa kun eivät tee niinkuin muualla tehdään
Ja 1. tyypin diabetes tosiaan
Onneksi sattui voimaantunut pilluhallitus juuri nyt vuosikymmenten suurimman kriisin aikaan.
kannattaisko kuumotella vähemmän nii ei nousis se verenpaine
suomalaiset asiantuntijat on valehdelleet ja vähätelleet tätä joka vitun askeleella
toivottavasti kuolet normo paska :)
Onko THL maailman huippuja? Miksi Taiwanissa on vähemmän tartuntoja kuin Suomessa vaikka asukkaita moninkertainen määrä ja asukastiheys myös. Aasialaiset handlannu tän paljon paremmin kuin Suomi, tai mikään muu euroopan maa