Virnepainos
/mämmi/
katti kattoo settejä elikkäs settipainos postatkaa settejä
vespaasto
teit tän painoksen jo
oispa nyymi
kattipainos postatkaa katteja
Olemme valmiita Koronan!
mä ja nyymit
Niin mutta se oli 4 sekuntia myöhässä
why is that cat apparently disgusted by the watermelon
lopettakaa tän kuvan postaaminen ku menee aina päivä pilalle! siis ihan hirvee kuva. varsinki ku tulee flashbackit omaan lapsuuteen
etkö kuullut, ylilääkäri sano että tuo tilasto johtuu siitä että suomessa on vaan niin kovat kritiirit sille mikä on kriittisen hoidon sänky ja mikä ei
Eikö kukaan tullu sun synttäreille?
täh? mulla oli aina jonoa mun synttäreille koska ollaan rikkaita ja mun juhlissa oli aina hirveenä herkkuja ja leluja ja leikkejä jne.
Voi vittu on korona nyt Turussakin voi vittu muutan maaseudulle
sä postasit tän kuvan jo kerran
ei ainakaan joka kerta, joskus saatto tulla jotain saman kerrostalon skidejä kun mentiin äitin kanssa tarpeeksi kiltisti pyytämään niitä ovelta
>kun mentiin äitin kanssa tarpeeksi kiltisti pyytämään niitä ovelta
Sano nyt, että vitsailet.
en voi uskoa että jonku pitää äidin kanssa käydä pyytämässä vieraita synttäreille
meillä oli aina itse tehdyt kutsut lahjoineen jonka annoin sitten niille jotka halusin juhliini, ihan sama vaikka muut kuinka rukoili mulle
Oon kusta
tuplilla viinaa
voi kunpa vitsailisinkin
kyllä mä kutsujakin jaoin luokalle mutta ei ne musta tykänneet, niin ei kukaan tullu
nonnih
>kerrostalon
vilu ja hikoilu lisääntyy
Miksette vaan olleet vieraatta? Parempihan se olisi, kuin naapureita anoa paikalle.
Koronavirus vai reflat?
aika äkkiä me sit enää vietettiinkin vaan perheen kesken mun synttäreitä, käytiin syömässä, leffassa ja syötiin herkkuja yms
Ootko sä semmonen ihan täysin satunnaisesti valikoitunut kiusattu?
viikon juopottelu saattaa olla syynä
Hiro myi tän sivuston jollekin hämärähemmoille. Aika siirtyä ylilaudalle.
is.fi
>”Nojaa tohon pesukoneeseen” – tavalliset suomalaiset kuvasivat seksiään televisioon: tältä se näyttää
kait mä sit oon, kun olin sen luokan stereotyyppinen rillirousku pullukka jolla oli kirpparin vaatteet, jostain mitättömistä jutuista se kiusaaminen lähti ja siitä tuli vaan semmonen lumipalloilmiö suoraan päin mun naamaa
Oisko taiteilijoille hommia? Ei oikeen noi perusduunit nappaa mut jotain tarttis tehdä.
Millon sulla on synttärit? Voidaan juhlia niitä täällä mämmissä kamerusten kanssa
>Seksi on tärkeässä roolissa Antin, 27, ja Miran, 49, parisuhteessa. He saavat intiimeistä hetkistä paitsi fyysistä myös henkistä hyvinvointia.
miksei nyymi hae keski-ikäistä tyty ydeä?
se ois täti-yde kräh jäh
Siellä se hämärä hemmo vasta onkin
kesäkuun 16pv, joo juuampi kaljaa ja syyään herkkuja yhessä nyymi kamerusten kanssa
Itellä on mut ei noin isoa ikäeroa.
onko oman tädin paneminen sukurutsausta
näin unta että synnytin ja persereikä venyi. onneksi ei ollut paskaa lakanoilla aamulla
mitä meinaat kun äitisi sisko
That cat REALLY wants some watermelon
lähdettä
Pistän ylös ja toivottavasti muistan
Sopsy jakaa viestisi Suomen polisiin kanssa. Neloskanavan omistaja aivan muiden tahojen.
multa on hävinny puolikas kebabbi. myös mahdollista että söin sen kännissä enkä muista mutta harmittaa kun haluaisin syödä sen nyt
onneksi kivoihin nyymi kameruksiin voi aina luottaa!
Mitenkäs se logiikka tossa nyt menikään kun omien vanhempien tai isovanhempien perimisessä ei ole mitään väärää, mutta kansakuntien kollektiivinen perintö on tosi epäreilua ja syrjivää jos siitä seuraa paremmat oltavat kuin jossain kehitysmaassa?
Mä en haluais 2 kertaa itseni ikäistä lasta hoidettavaksi.
aika varma olen että vastustavat myös vanhempien perimistä
Jaaha vieläkään ei voi Yuuka-tätiä postata.
jaa
jaa
Kauan kuvabanskut kestää yleensä?
Riippuu paljon kaukoidän koukkunokka saa passeja myytyä
loputtomiin
mysteeri ratkesi löysin sohvan välistä kebabin riekaleita ja foliot sohvan alta joten johtolangat viittaa pahasti siihen että söin sen viime yönä harminlista
tymä nyymi
mistäs sitä tietää jos nyymi on tullu yöllä kutsumatta kylään ja syöny sun kebabin?
+19 tänään (vielä kasvaa)
huomenna päästään lähelle sataa. viimeistään 2 viikon päästä ollaan tuhannessa.
Kaikki kuolemme! Koronavirus Turussa!
Luin Dorohedoron loppuun, tää oli yllättävän hyvä
ketä mangan luen seuraavaks
joku on käynyt yöllä piereskelemässä mun kalsareihin
No mitäs ne ylilääkärit tietävät? Olen katsonut videoita Youtubissa.
>Saksan Angela Merkel: Jopa 70 prosenttia väestöstä tulee saamaan koronatartunnan
onpas se positiivinen tästä
tulispa jo munkin kylään niin pääsisin nauramaan normopaniikille
ping pong
juuh kyssit tulille nii ei tartte saada koronaa
>Vattuniemessä ollaan silti huolestuneita testiin pääsemisestä.
>Lauttasaarelaisten Facebook-ryhmässä on käyty keskustelua tapauksesta, jossa yksi korona-altistuksen vuoksi kotikaranteenissa oleva Lauttasaaren koululainen on saanut vanhempansa mukaan kovan kuumeen ja perhe oli ollut pitkään puhelimessa kysyäkseen pääseekö lapsi testaukseen.
>Lapsi ei saanut testiä. Sen sijaan lääkäri neuvoi, että lapsen sisarus voidaan päästää normaalisti kouluun. Vanhemmat päättivät pitää hänet kotona.