/nederdraad/

video spelletjes editie

Attached: 1556371638565.png (892x892, 232.05K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/r0cNQEUyT0o
youtube.com/watch?v=7eYnbe7vgUo
youtube.com/watch?v=u3CKgkyc7Qo
twitter.com/SFWRedditGifs

Inmiddels bereidt Schiedam zich ook voor op corona

Attached: IMG_20200307_154707.jpg (1440x2560, 982.71K)

extreem gebaseerd

godverdomme ik ben kanker gestrest door dit corona gedoe. waarom geven ze me geen duidelijkheid. elk land doet zijn eigen ding met hoe serieus het misschien kan zijn en het enige wat nederland is doet "ja misschien een keertje handen wassen". waarom moeten er eerst veel mensen lijden voor dat ze een keer iets door hebben. dit is zenuwslopend voor een pseudo-autist

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

ik wil gewoon wiet roken maar ik weet toch dat ik ga stressen waardoor het weer erger word.

Attached: agni.jpg (800x1258, 125.43K)

regering geeft meer om het beschermen van de economie (mensen moeten dan blijven werken) dan het beschermen van onze levens
zorg gewoon dat je zo veel mogelijk eten in huis hebt zodat je niet vaak naar buiten moet voor boodschappen
en doe je boodschappen 's ochtend's vroeg wanneer het niet te druk is
en blijf zo veel mogelijk thuis

Waarom moet de regering voor jou nadenken

De SGP vond en vindt computer’spelletjes’ waarin (extreem) veel geweld op de gebruikers (jong en oud) wordt losgelaten moreel verwerpelijk. Geweld is een kwaad in de samenleving waar velen zich terecht zorgen over maken. Niet voor niets is de afschuw over de zoveelste moord of agressieve daad groot. Geweld is niet goed te praten, en al helemaal niet als dat ‘voor de lol’ is, zoals bijvoorbeeld in sommige films en games.

Attached: 1567100246326.jpg (1024x576, 52.58K)

Covid-19 is gemaakt om de autochtone bevolking te verdunnen zodat ze straks meer kunnen importeren.
Natuurlijk grijpt de overheid niet serieus in, anders kunnen ze straks geen massa aan mensen hier heen halen.

Episch daar woon ik