Kvinnoupplagan
Sverigetråden
Grindrböghorslynan :3!
baserad
t. En av två män av kultur i tråden
Oironiskt, tror ni jag skulle kunna ha en chans med en tjej som bild relaterad? Jag är ingen Chad men har inga problem med att få ligga i Sverige och ofta tar tjejerna initiativ. Lägg där till att jag är 1.83 (extremt lång i tacoland), vältränad och har blont hår. Snart jobbar jag även som ingenjör och tjänar bra med pengar, amplifierat ytterligare i ett tredje världen land som Mexiko.
>tv-listan
vi har fler sprängare i tråden än jag trodde
håll shift
tvätta kuken och städa rummet
>dkn ingen Oni-fv
youtube.com
Denethor gör youtubevideor nu för tiden. Ganska intressant
>han brevar samma tjej 500 gånger innan han hittar en ny att breva 500 gånger
Bästa
>Hur lämnade ni inte fotspår etc efter er?
Det gör man. Men grejen var att man skulle lära sig sätta upp läger och sånt utan att avslöja hur stor grupp det var och varför man var i området.
Men det går att ta sig fram i skog utan att lämna fotspår, det är bara extremt jävla långsamt och grymt irriterande.
Om det nu inte är våtmark eller lera. Då är det hopplöst.
>han tvättar kuken
Fitta kommer kasta sig på dig, du kommer vara upptagen med att ducka undan för all fitta som kommer flygandes
lukten av otvättad kuk är f1h1
Tvätta den åt mig, pappa~
Det är ju bara att gå baklänges så tror fienden att man går åt andra hållet
Badade nyss. Regnar ute, har ingen lust att lämna min lägenhet. Har bara ett rum om du nu inte räknar med kokvrån eller badrummet.
Gillar du flensost :3!
Du svarade aldrig på frågan. Får du ligga med tjejer?
Sissyslyna :3!
hej ns2d
Behövs inte. Man löste det under andra världskriget.
Föreställ dig för en sekund att vara under 190 cm. Jisses vilken mardröm det skulle vara, särskilt i ett land som Sverige
>mamma vill att jag ska ansöka till lägenhet i hallonbergen
finns 1 moske, 1 muslimsk förening och någonting som heter "försörjningsstöd och introduktion" på bara den gården
de tar BBc, lovar dej
Jag är 191 och fortfarande oskuld och ensam vid 28 års ålder. Jag runkar tre gånger om dagen.
>runkar för kuklusten blir för mycket
>koomar stenhårt till blåsjobb video
>vill fortfarande suga kuk
...
>bögar tror de är söta
hahaahaha
neet?
Jag skulle tacka jag till en lägenhet vart som helst nu, orkar inte bo hemma längre.
i.4cdn.org
satan min faking kuk
ska jag skriva igen till en tösabit som spökade mig för cirka två veckor sen? hon lät intresserad av att träffas igen men sen så slutade hon bara svara
ja, jag är desperat
Fofefu/laca/västeråsbögen/hollandanon aka grindrböghorslynan...
du måste bort mannen, mamsen vill kunna bjuda in tjurar ostört till sina tjejmiddagar
Är inte bög, tyker bara att Plutia är sjukt söt
finnar på rumpan
Nej, jobbar på Coop.
Alycetn btw. Hennes rövhål är en rostbiff med en massa hudflikar
>ont i kukens fettoådra sedan senaste runken
Har jag fått en blodprop i den där feta ådran man har på snoppen?
Ping grodlund
Verkligen, inte ens 3 sekunder han passera efter orgasmen och jag ville fortfarande ha kuk i munnen.
>KLICKA PÅ MINA LÄNKAR (så vet du vad jag menar)
zoomers är ett socialt virus favä!
skriv grova hot till henne mann1 tjejer gillar farliga kaoskillar
det var inte din fråga? men ja, jag har fv
kan du sluta avatarbreva samma tjej 500 ggr, växla lite eller skippa bilderna helt, alla känner igen dina brev iaf
snart
Bi/bög/trans samma trams.
vad runkar du till?
hur blir jag lika tuff som blattekillar?
skit?
gåsman roli
Coop och ICA är två sidor av samma mynt.
varför var du tvungen att breva
youtube.com
>dkn ingen sötpaj japansk fv som jobbar hårt
Dds fofefu
inget kunde vara längre ifrån sanningen
Köp dunjacka, dränk dig i parfym och prata med blattebrytning samtidigt som du leker tuff mot alla du möter. Får du stryk så hotar du med "hela släkten kommer mörda dig mannen asså ja ska hugga dig hora".
ungen är lite för ung, kom igen
Har bara luktat på min egna men jag gillar doften favä. Samma sak med att dra fingret mellan pungen och ljumsken och sniffa på det, luktar gott
Hur ser prognosen för arbetsmarknaden ut för datavetenskapliga ämnen? Hört att det är en övermätt industri numera
det unga paret som flyttade tillsammans var också riktigt deprimerande att titta på.
>vad runkar du till?
Beror på, ändrar smak hela tiden. Idag har det vart Sia Siberia's solovideor på porrhubben.
Den är övermätt, precis som din mammas fitta
pedofilen...
Det är ganska kört. Alla och deras farmor gick den utbildningen när det blev "inne" så nu finns det inga jobb kvar om du inte har massor av erfarenhet.
Är din "fv" en transkvinna? Nej det kan jag inte. Intressant att du stör dig mer på mina brev med söta flickor än du gör på den här jävla skiten Men du är inte bög, eller hur?
känns som man tillhör bild relaterad, ser bergen, vattnet, träden och det bara känns inombords som man vill dit.
är ingen tradbög eller bajshink jagjagare men bara känns så i själen.
Jaha... vad fan ska man plugga nu då?
Inget bögigt med mitt brev. Inte bögigare än att runka
varför citerar du mitt brev psykfallet
Varför sparade du min bild ditt creep
för du förtjänar det
Sparade också favä ledsen mannen
Jag gick bygg. Fick jobb nästan direkt efter.
Om du nu inte för för fin för connyjobb.
Så hon är bara en NEET som inte gör ett skit hela dagarna? Hade ju kunnat ha fler barn iaf. Vilken parasithora. Nej min framtida fru ska jobba.
döda er själva bajsbögpeddos
hemma från gymmet.
det var runt 40 andra där också
Båda grundar sig i att alienera konsumenten från råvarans ursprung och utveckling. Resultatet blir att kronor/kg värdesätt istället för näringsdensitet.
Människorna blir sjuka och en profit på vitaminpiller kan plockas ut av de skolade kemisterna och marinadsstrategerna...
Vi bygger helvetet mellanhand för mellanhand.
Är VVS bra? Hade tänkt mig antingen det eller någon typ av byggingenjör
som sagt, jag stör mig på att se samma fakking bild/tjej 500 ggr. men det kanske var dumt av mig att tro att det går att resonera mer med dig än med bögspammarna
40 gymcels på en och samma plats? Jävlar. Där vill man inte vara lmao
>arbeta 7 dagar i veckan, ingen lön på helgerna
>25 år praktik utan betalt
>avskaffa arbetslagar
>avskaffa pension
>10kr om dagen
>donera
>jobba gratis då och då
>du får ett kontor på högst två kvadratmeter och en ibm thinkpad 770 från 1997 som du betalar för
>staty på mig i "ditt" kontor som du måste betala för, annars får du sparken
>jobba tills du kollapsar
>ge mig äpple och koka mitt kaffe varje morgon annars får du sparken
>arbeta tills du dör
>klaga på jobbet så får du sparken
>betala för vattnet du dricker
>lånebord för frukost, lunch och middag kostar två hundra kronor per dag
Var är han som ballade ur när folk breva barn igen?
Var det läggdags för honom?
>möh alienation
Axel, inte nu igen...
baserat
>bokstavligen exakt alla apotek i Sverige och deras websidor har slut på handsprit
Ja det är väl ett av dom säkrare valen om du vill ha jobb fort.
Finns alltid behov.
fyfan vilken skit tråd
tror jag sticker härifrån
Jag kan variera vilka sötpajer jag brevar, visst. Jag har tagit åt mig av din kritik. Dock är nicole min frufru så hon kommer få prioritet. Men ska spara ner lite fler latinapajer, har typ 150 bilder på Melissa på telefonen som jag kan slänga över. Brunpajsbrevande kommer aldrig ta slut, det är dels en kamp mot bögjävlarna och dels en kamp för att sprida latinapillret så svenska män inte behöver stadga sig med äckliga svenska bajshoror