Attached: livets hårda skola.jpg (960x906, 152.38K)
Sverigetråden - Livets hårda skola
Michael Williams
Other urls found in this thread:
svt.se
twitter.com
Dylan Cruz
Tacos är bra mat. Alla borde äta det ibland.
Bentley Kelly
Snaran...
Carson Jenkins
Någon som vart med någon svart tjej? Vaar det så bra som man tror?
Evan Powell
tacos är smaskens det. jajjamensan
Brody Jackson
Ska runka till gloryhole-porr.
Jaxon Lewis
Det är inte viruset som orsakar kaos utan helt enkelt nästa fas i NWOs konspiration om en fredlig utveckling vilket kräver att resurser och ansvar omfördelas.
(fråga för mer information)
Juan Ortiz
Helvete
Vad fan ska man plugga till
Är för hjärnkulting på matte för att bli programmerare
För socialt autistisk för att bli lärare
Och de andra alternativ jag har kvar leder inte till något konkret jobb
Owen Green
Bli hantverkare som alla andra.
Justin Walker
Plugga till socionom. Massa sötpajer på programmet.
Kayden Smith
Ni använder väl inte krossad tomat som salsa?
haha aa
William Hernandez
VVS. Det finns jobb inom det i hundra år till i Sverige.
Anthony Robinson
Mattekunskaper är inte ett grundkriterie för at bli antagen iaf och på vissa märks det
t. studerar datavetenskap
Cameron Fisher
Du låter som en perfekt jurist. Megaautister som sitter och bara småpetar på ord och skriver dokument enligt krånliga regler som ingen vanlig dödlig orkar lära sig. Otroligt bra betalt och du har möjlighet att jobba med en liten firma där alla är chill och tycker om sina jobb eller hardcore firmar där alla jobbar 100 timmar i veckan och slavar åt storföretag.
Cooper Ramirez
Angel Russell
Jag är på väg att kugga datavetenskap och får falla tillbaka som ställningsbyggare.
Ganska chill jobb favä. Det är galet dåligt med vettigt folk, så det är låg standard på produktivitet.
James Thomas
Smakigt förslag. Men tomat salsa är rätt najs det också och man skiter inte lava i två dagar.
Carson Robinson
Älskar stark mat men det är inte värt det när den ska ut igen. Men jag lär mig aldrig.
Samuel Wilson
Är helt kukad med motoriken och är värdelös på att använda händerna. Fick knappt godkänt i träslöjden trots att jag försökte
Hellre psykolog isåfall. Har för dåliga betyg dock
Chalmers kräver Matte 4. Vilket jag fick F i.
Låter faktiskt inte helt fel favä. Troligen för dåliga betyg för det med dock
Ayden Murphy
>dkn gick ut gymnasiet 2008 med ofullständiga betyg
Noah Russell
Vad har du för betyg då? Juristutbildningar kräver nog mindre än vad du tror det gör.
Juan Collins
Har du sämre betyg så kika på möjligheten till basår. Presterar man bra där får man välja bland massa eftertraktade utbildningar. Gör du endast klart det har du garantiplats.
Xavier Flores
farfar...
James Bailey
Jag har aldrig känt av någon chili på vägen ut, och jag använder betydligt starkare grejer än vad man kan hitta i normala butiker.
Hur jävla klenmagade är ni?
Samuel Young
Magen är lugn. Det är baken som får lida.
Jason Flores
IT-tekniker/helpdesk/starta om routern vaktmästare hade jag kört. Säkert jobbat natt också mmmm knulla alla människor knulla kneg
Connor Edwards
RADOOO
RADOOO
RADOOO
RADOOO
Xavier Collins
Den bryter ju inte ned chilin.
Ian Campbell
Samma här. Kände mig som ett mongo i flera år men på senare år så har jag börjat möta folk i min ålder som är ännu mer fail då dom närmar sig 30 och bor hos föräldrarna, har en pissig skolåda till lägenhet, skuldsatta upp till öronen, är helt mentalt knullade av alla deras högskolekompisar som behandlar dom som skit för dom vet att en person som hoppar av ger dom själva bättre chans att hitta jobb efter dom gått klart sin utbilding.
träffade en tjej för några år sedan som ville bli barnpsykolog. Hon hade extremt grav PTSD från en period då någon spoofade hennes SIM-kort och skickade helt sinnessjuka sms till hennes vänner och familj. Nu tror hon att hon har typ en miljon stalkers efter sig som försöker döda henne. Första gången jag träffade henne så försökte hon övertyga mig om att hennes grannar försökte psyka sönder henne genom att ställa ut en uppstoppad bäver på sin uteplats.
Jose Anderson
Någon lundaanon som vet om lth har en vindtunnel??
Grayson Gray
Har väl runt 15(?) poäng med merit som bäst. Snittade D/C. 1.2 HP
Jurist är väl ändå långt där uppe med psykologer och läkare?
Har inte läst mig in på detta. Tack
Sökte ett en gång.
Blev inget.
Andrew Gonzalez
Du tänker så.
John Fisher
Varför?
Levi Morgan
Magen är helt okej, det är rövhålet som seriöst bränner till som fan. Inte alltid såklart men det är typ 50/50.
Thomas Wright
Hett ju.
Parker Hall
Om du är intresserad av att läsa på ett ställe som har en vindtunnel för att du vill använda den, testa att bara skriva till stället.
Owen Ortiz
Mamma fick diabetes typ 1 när hon blev 38, ett år senare bestämde hon sig för att skaffa barn. Här är jag, ett bokstavligt missfoster som blev söndercurlad av socker och datorspel.
Parker Richardson
Varför är det hett? Vill du suga kuk?
Jacob Scott
Du har säkert autism men inte fått en diagnos heller. Det blir vanligare ju äldre ens föräldrar är.
Christopher Clark
Har mycket mer än så. Är genetiskt bajs
Parker Wright
Hett med en tjej som suger en massa anonyma kukar.
Samuel Butler
föreställ dig lukten...
Sebastian Powell
Vill du suga anonyma kukar?
Oliver Wood
Nej, dds.
Anthony Hughes
Smakar helt ok ändå
Luis Long
Du KOMMER suga kukarna.
Jordan Stewart
Bocköl är baserat. Jag föredrar Mariestad Old Ox.
Angel Carter
Gode gud så hett
Aiden Rivera
>dkn sänkt en flaska vodka ikväll
>igen
Nathaniel Sullivan
>dkn käkat tre tacos och orkar inte ens dricka klart min öl trots att jag brukar dricka mig cpfull på natten
Owen Brown
Rent av god favä. Gillar burkens utseende också.
Jayden Allen
Käkade redan två kebab i bröd, men det hjälpte inte
t. inte ens svullo
Juan Ortiz
Sluta köp kebab det är hur blattarna försöker döda dig
Xavier Scott
>Mariestad Old Ox
skååååål min favorit
Jonathan Collins
>öl
Joseph Powell
Orkar inte mer
Keine Ahnung vad jag skall göra med mitt liv
Brody Foster
Hade ni pro på lunarstorm?
Julian Ortiz
Fick man bättre vänner då?
Matthew Stewart
Man var i alla fall coolare så det kanske hjälpte med vännerna.
Sebastian Morgan
Man fick mer status.
Jayden Garcia
Helgon var bättre.
Bentley Howard
>hogwarts.nu
Thomas Brown
Hamsterpaj Lunarstorm helgon playahead nattstad bilddagboken skunk var dock bäst av alla.
Justin Lee
>lunarstorm
helgon
hur jävla gamla är ni? när jag var liten hade man msn
Kayden Stewart
>bilddagboken
saknar när det var där alla sv ho hängde istället för att invadera killklubbar som ryck
Ethan Reyes
30 :3
Julian Stewart
Lunar, helgon och msn var en sak som hände samtidigt. Är man en riktig gammelbög så hade man ICQ.
Julian Edwards
Missade precis icq och napster.
Eli Nguyen
jaha, jag var bara utfryst ur alla coola sociala cirklar som vanligt
Samuel Nguyen
HOOOOOOORAAAAAAA
BÖRJADE 09 OCH HOPPADE AV EFTER TVÅAN OCH HAR ÄNTLIGEN KOMMIT IGÅNG MED MITT LIV IGEN