Drøm-utgaven
Forrige
/norgetråden/
Other urls found in this thread:
vg.no
direkte.vg.no
youtube.com
vocaroo.com
nrk.no
youtu.be
pastebin.com
twitter.com
Hva faen, en ekte utgave?
Banner og det hele. Ikke no tullball.
Denne tar vi!
Jammen se her da, før side 8 og greier
Hvem faen bryr seg
Synes en kåråna apokalypse hadde vært litt koselig jeg
Mamma snakker nå om at man må tenke på alle firmaene som går konkurs.
Jeg? Som saksbehandler i NAV frykter jeg å måtte være på jobb hele arbeidsdagen
går fort gutta. ka faen skjedde i helga? tar koronaviruset helg også?
Nei, men legene gjør
>Mamma snakker nå om at man må tenke på alle firmaene som går konkurs.
jævla sprengere!!!!!
går firmaet ditt konk pga litt nedgang på børsen var det et drittfirma. ikke faen om nav skal smøre ræva di med penger for det!
her skal det ikke betales ut en jævla krone hverken til bob kåre eller mohammed!!!!!
Kna jeg få bilder?
ska avsluta mitt liv nu, vill tacka er alla för er vänskap under alla år. tack och adjö.
Selv under en pandemi så er ikke staten villig til ekstra bemanning i helgen.
Øffer skal du det?
nei, din grisegutt
>«De vi reiste med er alle veldig syke. Jeg måtte ha akutt legehjelp natt til lørdag med store pustevansker. Tenkte kanskje jeg hadde fått lungebetennelse i tillegg, var vist bare bronkitt. Jeg har ligget med feber oppunder 40 hele uken med en forferdelig hoste, kvalme, hodepine mm», skriver mannen i e-posten til sine venner.
Åh faen gutta, han er jo bare 48 år gammel
vg.no
ikke jøde!
du har så mye å leve for!
volvo, ikea og kjöttbullar!
REEE
hvorfor, user?
Kom til Tromsø så skal jeg lære deg å nyte livet, hvis oppdraget er mislykket så har vi en perfekt bro for selvmlrd
fordi du må styre lystene dine litt, selv om du er en stor hårete yeti
Nei user, det synes jeg faktisk ikke du skal gjøre.
Men user... det trenger jeg ikke. Jeg har ikke sett bilder på månge år og jeg venter på å se dem siden Nofap..
REE
Ikke runk! Onani er en synd
de blir gått åg såve
Tenk å sitte i hkemmekarantene i en stygg leilighet da dere, tror jeg heller hadde hengt meg fåvæ
Helt enig, leiligheter i seg selv er deprimerende nok.
youtube.com
Based and redpilled.
Fuck the german scummy menace
Du kan jo kombinere? Henge deg i den stygge leiligheten? Med liklukt i veggene må jo neste eier pusse opp uansett, og da blir den sikkert trivelig
10 kvadratmeter UiT hybel her
this was a false flag, the ship was carrying toys and candy for norwegian childen!
it was sunk by the sami state terrorist organisation and mossad
Dere har vel våpen klar for apokalypsen?
>Eg må
>EG MÅ...
>ÅHH HERREGUD EG MÅ DRIIIIIITEEEEE
6kvm promperom her!
min største frykt er å gå tom for tisseflasker.
må i så fall tømme de ut vindu, men er litt mistenkelig om det plutselig ligger 20 liter urin på trappa rett under vinduet mitt en morgen.
men men, sånn er det.
>Eg skiiiiiiiiiiiiiter
Da kan vi endelig slippe sutringa til sprengerne i frp
nei, bare politiet burde ha våpen.
har kjøpt meg en voldtektsfløyte jeg kan blåse veldig hardt i. kanskje plyndrerne tror det er en stor sinna struts i leiligheten og stikker av
naturligvis, er ikke noe vits i å preppe hvis man ikke kan forsvare forsyningene sine.
H
Ikke gjør det..
NEI!
Synd for Meling at innen 2 uker så er utbruddet i Norge større enn det i Italia
ærlig gutta, hvor mange % av befolkningen tror dere at blir smittet på det meste?
25%
Spar frøene dine for rødhåra søtnoser
cringe fåvæ være ærlig, mye kulere å dø av kåråna
Begynner å miste håpet her. Ser ut som en ingentingburger.
Den demografiske utskiftingen i Europa startet med at de benektet fakta, for så å gå over til å bekjenne fakta (med påstanden at det var bra for oss), på det siste stadiet vil de si at det ikke er bra for oss, men at vi fortjener det.
>ikke faen om nav skal smøre ræva di med penger for det!
>her skal det ikke betales ut en jævla krone hverken til bob kåre eller mohammed!!!!!
Du vet altfor godt at det er nettopp de vil gjøre.
er rasekrigen avlyst?
fy flåbbe, jeg som akkurat har strøket SS-skjorta mi og og polert hjelmen og greier...
hører det samme alltid når jeg bestiller noe på nett.
>and they had already been slammed before for their poor reaction to previous diseases like Bird Flu.
Hadde helt glemt Fugleinfluensa
Det vil jeg, venn. Det vil jeg, men jeg kan ikke finne de her.
Jeg trenger hjelp av svart magi(trolldom?) for å finne ei.
Polert tyskerhjelmen?
Uhhh, jeg har en stekepanne og en kjøkkenkniv. Hjelper det?
Begynner bare å lese negerkukpastaen jeg
Tenk å sexe henne.
Jøsses meg, jeg vedder på at han har en kilde på hver eneste av de ville påpekelsene og at det ikke bare er antagelser
Kjøpte meg en Petromax da, gutta.
Tenker jeg har det meste nå, rent bortsett fra litt sånn medisinsk utstyr.
Har:
>Mat
>Vann
>Ved
>Bil
>Båt (med gjerrig motor og gode årer)
>Kjempegod sykkel
>Lys (vha. ovennevnte Petromax og flere liter lampeolje)
>Våpen og ammo
>Aggregat
>Diesel
>Varme klær
>Mira CM-6M maske og seks filter
>Godt oljehyre, fiskehansker og gummistøvler som kan tjene som fattigmanns beskyttelsesdrakt med litt kreativ bruk av gaffalimbånd
>Såpe til å vaske med og klor til å desinfisere med
>Treningsutstyr så jeg kan bli diger selv i karantene
>Sekk med fire dagers oppakning i fall jeg må rømme
Nesten så jeg håper det skjer noe fåvæ.
Trenger litt bandasjer og sånn, belager meg på å stjæle litt maling for å skrive FÅVÆ på døra.
I mårra skal jeg sette ned noen staker rundt blomsterbedene mine, så jeg har et sted å feste alle negerhendene og de blå hjelmene jeg håper på å karre til meg i apokalypsen.
Hadde vært noe det.
jeg skakke lyve gutta, det eneste jeg tenker på med dette corona-oppstyret er om de kommer til å stenge skolen min, noe jeg håper så inderlig på
Ingentingburgern til side, så virker det som om disse virusepidemiene kommer i bølger siden spanskesyken, og hver av dem litt mer problematisk enn den forrige. Lurer på om dette er et faktisk fenomen og en ordentlig burger kommer om noen år.
Fy flåbbing! Basert og rødpillet som få.
Håper nesten det skjer selv nå, på sine vegne!
Ja, polerer den hver kveld mens jeg drømmer om Ragnhild...
Fy faen! Glad jeg ikke er sprenger hvis det blir sånn.
nrk.no
Imaginiser hvis afrikanere i fremtiden får råd til å reise på ferie. Plutselig er det Ebola som spres over alt
Basert
Se denne fåvæ
youtu.be
Og held deg oppdatert gjennom denne
pastebin.com
Viruset ligger igjen i kroppen etter en blir "frisk", ting vil skje igjen og igjen. Og for hver gang en blir syk igjen svekkes immunforsvaret, og sjansen for alvorlig sykdom øker.
Unge mennesker med kraftige symptomer bør ha første retten
tjommi.. betyr dette at det å få dette viruset er en dødssetning?
Bare en ting å gjøre nå
Så hyggelig tråden har vært i aften uten en viss kukskalle jeg ikke skal nevne.
vemda du kast psyk 'O' logi?
Små norske hjerner forsatt tro dette er en ikke sak. Små norske hjerner få høyest dødsrate i Europa
200 000 små norske hjerner dø innen 2021
Media forsøke å berolige folk med at vaksine er under utvikling
Kul laiving, men dere er ikke s-user
eg må drite...
Tror dere de vil stenge flere skoler i landet? Hadde gjort seg innmari godt med ei 2 ukers ferie nå.
>han klarte bare å finne en tommelfingerregel i arkivet
den ekte s-user var bedre enn dette
Skole? Hvor gammel er du gutt?
Kårånaviruset er Guds hevn på Stacey og Tsjad. Antisosiale incels uten venner vil være dem som blir igjen til å befrukte de gjenværende kvinnene, og de vil strengt leve under tradisjonelle kristenlige levekår.
Hvemfor kan ikke alle jobber bli enig om et søknadssystem? Til helvete med Visma enterprise