/norgetråden/

Akershus-utgaven
forrige:

Attached: akershus.png (960x640, 1.53M)

Other urls found in this thread:

innherred.no/nyheter/2015/10/13/Bommen-er-enten-gravd-opp-eller-kjørt-ned-11678751.ece
nettavisen.no/livsstil/sofie-froysaa--veldig-mange-menn-foler-seg-forbigatt-men-da-har-jeg-bare-en-ting-a-si-bli-med-a-ga/3423932455.html
youtube.com/watch?v=bUFWXpYJKaI
youtube.com/watch?v=8z1wGg39fXA
twitter.com/AnonBabble

Vi har en norsk vaktmester, han er en jævla drittautist som tar flere kiloparsec med negerkuk.

VÆR OBS PÅ AT Sutreanon LARPER SOM FORSKJELLIGE PERSONER OG SVARER SINE EGNE POSTER

Iallefall ikke transeugaven fåvæ

Skal være OBS Lade på det det.

>Tar bilder av rullestorjenter p[ OBS Lade
Det var tider det

Jaja bedre enn transeutgaven

Slavar från Finland byggde detta slott

La neste bli med banne da fåvæ

Vi kan har "Oslo Børs Utgaven", med bjørner og rose wojak.

Advarsel for å ha oppfordre til rapportering av sutreanon, hva er dette for noe dritt?

ja jeg støtter transseksuelle sine rettigheter

vi har sluttet med banner

det är från reva

Attached: kalle.png (683x479, 415.13K)

Du får takke denne karen (aka sutreanon)

Var noen i familien din en del av det?

Å annonsere rapportering er grunn til å bli bannlyst det

hvordan får jeg en jv som dette

Attached: 1568810246447.jpg (1242x1304, 220.69K)

postet et skjermbilde av at jeg holdt musepekeren over "skjul brev" for en stund siden
jeg ble bannlyst fordi vaktmesteren trodde jeg holdt musepekeren over "anmeld post"

Attached: 03b1a6dd3201121835a8012f9ab93e9f.jpg (1200x848, 608.33K)

baranon her
drikker enda en corona
nå begynner jeg å kjenne alkoholen

Nå skal jeg faktisk respektere sutreanons krav om tripcode.

Takk for oppmerksomheten, I guess, etter krasjen og spesielt til user#1 og user#2.

Skadene var ikke så ekstreme som antatt, skrudd ned alt nå og det virker helt overkommelig da motor og drivledd er helt uskadet.

Kneet mitt er fucked da, så, eh, det er jo noe.

Attached: 1581339406779.jpg (2390x3503, 3.16M)

Erkjenn deres økonomiske synder

Og Bobo vil velsigne porteføljen din

Attached: BOBO.png (512x512, 239.23K)

åh jeg har lyst til å drikke

Espen? Hva skjedde?

Det viktigste er at du ikke ble alvorlig skadet min venn.

>Skadene var ikke så ekstreme som antatt, skrudd ned alt nå og det virker helt overkommelig da motor og drivledd er helt uskadet.
Flott, da blir ikke kostnadene så høye. Fått tak i noen deler ennå?

Ingen av oss i krasjen ble alvorlig skadet heldigvis, han jeg traff var jo helt fin fin.

TLDR; Krasjet
TFLDR; Noen skulle plutselig svinge av midt på E6, han bak bråbremste og jeg prøvde å bråbremse så hardt jeg kunne men stoppet ikke helt opp i tide.
Fikk ingen juridisk skyld da han som skulle svinge av stakk av, da det var ulovlig å kjøre inn der i utgangspunktet men fikk forsikringsskylda.

Fattern regna med 10-15K rett etter ulykka men ligger på 5.000,- ca nå siden airbaggene ikke blir så svindyre å skifte ut som vi trodde.
Skal hente deler i Trondheim i morgen, så den er sikkert kjørbar på Tors/Fre-dag igjen

har dere noen skraphandlere i trondheims området?

4 hospitaliserte siden i går kveld, nå kjør vi

Tonnevis, men skal kjøpe privat.
Er jo satanske dyre deler på skraphandlerne, liksom, 2500,- for et panser? Gi deg.

Herlig, flott at du slipper de høyeste regningene og at alt gikk bra med deg og han andre i ulykka.

skjedde ulykken fordi de fikk en blåsejobb i fart?

er det slike priser i norge? drar mest til sverige jeg, litt billigere der og enklere å finne deler til volvoen

Bare bildelene som er regninga egentlig.

Meg? Nei, var aleine denne gangen heldigvis.

Ja er gale priser i Norge, så på begge airbagsene og de er jo nesten 2500,- per, i svarte heller.

ikke espen, men glatt føre kombinert med slaps

Det og at typen som skulle svinge av bare stoppet opp/bråbremset selv sa han jeg kjørte i ræva til.

Krysset er jo stengt/satt opp bom men det driter folk så mye i at de faktisk fjerner bommene i stedet for å kjøre 1km omtur.

innherred.no/nyheter/2015/10/13/Bommen-er-enten-gravd-opp-eller-kjørt-ned-11678751.ece

Kunne ha satt inn x5 mer i Bjørnefondet uten vanskeligheter

>Krysset er jo stengt/satt opp bom men det driter folk så mye i at de faktisk fjerner bommene i stedet for å kjøre 1km omtur.
Tenk å sette sitt eget og andres liv i fare for å spare så lite som en kilometer. Fyfaen, mista han som bare bråstansa på E6 lappen?

Han stakk.

Fy faen, fyren burde ikke ha lappen

Bjørnen har hørt din bønn

Du kan fortsatt sette inn mer, bunne er ikke nådd.
Nå min sønn, invester mer, og du skal gå av med større profitt enn du noensinne har opplevd.

er masse idiotkjøring i norge fåvæ. så en gang en dame som bare stansa i venstrefeltet ved høvik, rett utenfor oslo uten grunn
kom senere på nyhetene at elbilen hennes var tom for strøm, og hun hadde ikke hatt mulighet til å lade.. er flere hundretalls lademuligheter i oslo og bærum

Gutta, nå er det ikke lenge til neste "terrorangrep" for å redde økonomien og starte en ny krig fåvæ.

Om de ikke vil gjøre det eksakt motsatte. Kræsje hele dritten med coronaskremselen.

>advarsel for å ha annonsert rapportering
Duste vaktmesteren leste bare ordet rapportere, tok seg ikke tid til å lese hele brevet og bruke Google oversetter.

>så en gang en dame som bare stansa

Attached: 1581302034889.webm (720x480, 2.96M)

Janny is a tranny, kys janny. Nobody wants you here

Hun ser hvertfall ut som hun er tidlig 20 årene.

nettavisen.no/livsstil/sofie-froysaa--veldig-mange-menn-foler-seg-forbigatt-men-da-har-jeg-bare-en-ting-a-si-bli-med-a-ga/3423932455.html

youtube.com/watch?v=bUFWXpYJKaI

Blir garantert noe som skjer nedi Tyrkia/Hellas

Hva faen

jörðin brennur...
tak n*rge

politikk utenfor Yas Forums er også imot reglene, men det bryr ingen seg om

>kvinne
>neger
>bak rattet
Finnes det en dårligere kombinasjon?

>mann
>hvit
>i passasjersetet
Finnes det en dårligere kombinasjon?

baranosen her
drikker nu ein lennart
begynner å kjenne det skjikkkelig

Attached: 6dBt2Oj.jpg (251x242, 15.4K)

Eg må
...
Pisse

Dette er også mulig

Er forsåvit det jeg håper på, eller,håper på at det kræsjer så ille at "de" ikke har kontroll

Fåvæ

Dfn ingen Tsubasa jentevenn

Attached: 1511-06-Genei-Ibun-Roku-FE-nos-presenta-a-Tsubasa-Oribe-y-las-misiones-secundarias-en-estos-tráilers-02.jpg (960x940, 115.79K)

pissa nettopp

>Er forsåvit det jeg håper på, eller,håper på at det kræsjer så ille at "de" ikke har kontroll
Mottoet deres er jo orden ut av kaos.

"anonsen, stå i ro..."

Attached: 1fd7e8281e54952418bbe0136860fc69.png (650x811, 538.29K)

Ansiktsmaske for å beskytte meg mot corona?

europe is perfect i live in hell

kan nok beskytte deg mot det meste og kurere kreft

youtube.com/watch?v=8z1wGg39fXA

Attached: 1583594902980.png (1321x820, 1012.79K)

Is life in Canada bad?

Trenger bare at boligbobla sprekker nå
>vær sprenger
>tjent godt med penger på aksjer etter finanskrisen i 2008-2009
>boligen har vokst kraftig i verdi siden du kjøpte den i 86
>skal pensjonere seg i 2021
>corona fører til at boblene sprekker
Blir småkåt bare av tanken

you have no idea how horrible it is to live here.

*røyker en sigarett på unde ett minutt*
aaaah

Nok kaos, å det vil ikke være noen til å etablere orden

Ikke glem at Canada er mer degenerert enn Sverige