Trans rights are human rights-utgaven
Forrige:
/norgetråden/
Other urls found in this thread:
Yas
samlerhuset.no
twitter.com
>sutreanon be like: jeg troller
så progressive vi er nå, liker denne utviklingen
dritt-trådd, gjør det ordentlig
vær obs på at sutreanon larper som forskjellige personer og svarer sine egne poster.
basert utgave
norgetråden is trash btw. the whole thread is basically one turbo autist posting cuck shit and replying to himself with approval.
Har du lagt merke til at antall brevere går opp kraftig når Sutreanon er i tråden? Det er Sutreanon som bruker sin dynamiske ip.
Dette er hvorfor vaktmesteren ikke klarer å ta han, selv etter hvor mange ganger vi har rapportert han
Jepp, vanligvis har tråden rundt 35 IPer og er ganske hyggelig
De to forrige trådene hadde 70-80 IPer. Det er definitivt en turbo-autist som driter opp trådene
Rapporter denne som spam så mekker vi ny
Problemet er at moderatorene nesten ikke gidder å moderere ikke-engelske tråder. Vi kan få han bannet vist nok folk rapportere han. Gjør andre i tråden oppmerksom på det.
Best ally :)
sitter på en bar og drikker en irsk kaffe
Skanditråden hart gått til helvete. Det er en drittunge med VPN som skifter IPen sin og driter opp tråden
/norgetråden/ er mitt nye hjem
samme person
samme mannen terroriserer også oss
Best friend :)
Alternativt kan en av oss sende inn en vaktmester forespørsel, også kan en av oss moderere norgetråden.
vi skulle ha lagd et nordisk chan der vi kan IP banne sånne autister :)
det finnes. sjekk ut nordchan
Feil, er flere som kan synes at transsexuals rights er basert
det hadde vært fint! jeg skulle ønske det var noen som var villig til det.
i have simply never heard anything come out of the mouth of someone with a Scandinavian accent that isnt either complete soulless narcissistic dribble or rocket fuel powered autism.
>/119293631
not biting
Problemet er at Sutreanon kommer seg rundt å bli bannlyst
you posted this yesterday
Try living in the cold and you will understand why
Bedriten tråd, alle transer (ikke bare 40%) burde drepe seg selv. Alle hater dere og synes dere er freaks. Du blir aldri en ekte kvinne.
Enten så dør man som en drittbrever eller så lever man lenge nok til å se seg selv bli jånni.
Varme afrikanske tissefanter i hvite norske kvinner sin mus
sjude user go kar
trans fåber dåli
da får han bare fortsette å bruke penger på private proxy servere :)
Slikt hatprat er ikke velkommen i /norgetråden/
Dra tilbake til Yas Forums hvis du vil hate minoriteter
Gutta, det har vært en glede å bli kjent med dere. Skulle alt kollapse, måtte dere ha lykke til i vårt post-apokalypiske totenbrotsamfunn.
dere vet hva dere skal gjøre gutta :))) rapporter han for troll posting.
Anonsen, blir ikke totalt samfunnskollaps pga. corona
rapportet for spam. vaktmesterne ser at du har laget alle postene lol
Sutreanon kommer til å drepe tråden...... Prøvde å ta kontakt med de på /qa/, men de bare lo av meg
Vær så snill å bli vaktmester :^)
Forespørselene er åpen nå
Sutreanon som sier at vi skal gi opp lol
Å påpeke at hatprat er ikke velkommen i /norgetråden/ er ikke spam
/norgetråden/ er ikke et safespace for nasser
...
Søk
Yas Forums.org/janitorapp
Hvis mange nok av oss søker så kan det hende at en av oss får jobben
baranon her
nå drikker jeg en corona haha
Han klarte det ikke sist gang og han klarer det ikke nå. Bare ignorer de idiotiske brevene hans.
>vet ikke at det finnes regler på Yas Forums
Vi burde evakuere /Norgetråden/ intil sutreanon går lei
kanskje nevne at jeg språkkunnskaper i norsk, svensk, dansk, finsk og spansk i søknaden?
Jepp, det hjelper definitivt på!
do nevne at språkkonnskap den kan hjelp
Finnes regler ja, men å nevne at hatprat er ikke velkommen bryter ikke en eneste regel
vi går ikke noe sted, han vil at vi skal gi opp.
Gutta, (((Samlerhuset))) gir bort en sånn derre frigjøringsmynt som er "belagt" med rent sølv. Hva betyr dette i praksis? Er det rent sølv, eller bare nikkel og annen drit med bittelitt sølv på utsiden? De jødene klarer jo ikke engang å skrive nøyaktig hva mynten inneholder, så naturlig nok blir jeg litt mistenksom.
samlerhuset.no
Er det Yas Forums trenger ja, vaktmestere som forstår andre språk enn engelsk og russisk
>frakt 39 kronor
det myntet är inte värd en zimbabwisk negerkrona, ens
Belagt med rent sølv betyr at det er et lite sølvlag ytterst på mynten
da er søknaden sendt
GUTTA
Børsene i NYC stengte innen 2 minutter med 7% nedgang. Automatsikringen gikk, og det blir 15 minutter uten trading. MEN DET KAN GÅ LAVERE OM 2 MINUTTER IGJEN.
Takker Anonsen. Faen heller, var en fet mynt da.
>Automatsikringen gikk
Morsomt at børsen i Ny York alltid får strømproblemer ved børsfall
Bare overflaten er sølv, resten er dritt. Ikke verdt noe som helst. Kjøp heller sølvbuljong fra tavex eller noe.
Så dette er de som støtter Bernie, lurer på hvordan Biden supportere ser ut