/skandi/

Snús, kaffi og hygg.

Attached: 1549968842884.png (1123x1042, 64.77K)

Other urls found in this thread:

dr.dk/nyheder/indland/coronasmittet-person-var-pa-natklub-i-kobenhavn
danska-svenska.se/Ungdomssprak/svenskt_chattsprak.htm
twitter.com/SFWRedditVideos

morgen

Stillur dagur.

Kom nu Corona-chan voldtag os, få det overstået

>Og piger der lokker og logrer med hestehalerne

Attached: music.png (401x395, 153.43K)

Hun har virkelig voldtatt norsk økonomi

Hvordan ser innvandring i Danmark og Sverige ut?

Attached: chart.jpg (1200x800, 118.89K)

Baseret og jantelovspillet

det är många bruna människor här

tror ikke sverige fører statistikk som er like oversiktlig som den norske.

Fortælle os om Færøerne

dr.dk/nyheder/indland/coronasmittet-person-var-pa-natklub-i-kobenhavn
normalbøsser kommer til at slå os alle ihjel

Var flere hundretalls ungdom i Oslo som festet og drakk midt på dagen på lørdag under skigreiene i Holmenkollen...
Lurer på hvor mange av disse som har corona om 2 uker

Attached: krgTV-3GVZbJ9RB0RADkZg54-704XETRDI8y8W1XTO1w.jpg (1600x900, 422.62K)

Ah shit, Jeg tager til Køben efter en uge

danmark og sverige er ihvertfall ikke like tilbakestående som norge, her har myndighetene styrt etter at det er bare en influensa og ikke gjort et eneste tiltak

hvordan diagnosticeres coronavirus? har du brug for en blodprøve?

skrab fra halsen vist nok

Hvad vil De vide?

Bor det noen negre på øya?

Ja, de er vist omkring 100 i tal.

Kan jag fortfarande drabbas av corona om jag är full 24/7?

Mere Binding of Isaac!

Attached: 1551895466304.gif (360x640, 402.54K)

rebirth eller inte?

>59

Attached: 1583718612465.gif (328x338, 2.24M)

Afterbirth+

Sejt! Jeg spiller stadig rebirth. Jeg fik endelig klaret lammet med blåt spædbarn, så jeg mangler kun at klare det hele med den fortabte nu.
Jeg blev kneppet rimelig hårdt i mørkt rum fordi jeg ikke havde fået særligt gode ting. Jeg havde tæt på fuldt liv da jeg startede, men da jeg var nået til lammet var jeg nede på tre hjerter.
Tror ikke jeg har mod på afterbirth.
Hvor mange timer har du lagt i det?

Norgetråden hart gått til helvete. Det er en drittunge med VPN som skifter IPen sin og driter opp tråden
/skandi/ er mitt nye hjem

hvorfor gifte sig mænd med thailandske kvinder? er der ikke nok farøske kvinder på øerne?

Så en neger og en brunie på bussen og de snakkede færøsk
Farvæl, mítt vakra móðurland

samma spel ju

Danmarkstrådendt hardt gådt tildt helvetedt. dedt erdt endt drittungedt medt VPNdt somdt skrifterdt IPendt sindt ogdt driterdt oppdt trådendt
/nederdraadt/ erdt midt nyedt hjemdt

Åh nej. Min prostata må have taget skade af at gå med pikbur. Jeg har en underlig fornemmelse af at have noget siddende et sted inde bag mit mellemkød. Det gør ikke ondt, men er irriterende. Det føles lidt som at være tisse- eller skidetrængende, men trængen kommer fra et sted midt i mellem.

Forvirrende, favhæ.
Der er forhåbentligt ikke nogen der spiller vaniljeisak. Det kører jo forfærdeligt.
Så kan du jo lære det.

>dfn du ikke forstår dette brev
>dfn Google Translate ikke kan hjælpe på grund af alle de bevidste stavefejl

Attached: AF71E3A7-A4D6-445A-8578-CEFD2D9CDEFF.png (612x491, 105.87K)

>dansker kan ikke forstår språget sidt

KRINJE

*språgedt

Steðga at verða rasistur.

eg hatar rasistur
tey heyrar ikke hjemme i mangfoldstraðin /skandi/

Har lyst til at spille 2hå
ved ikke hvilket

Attached: DyURXczU8AEsII9.jpg (499x515, 49.69K)

Eosd. RNG er det som skiller fårene fra bukkene

Jamenææh.. Jeg spiller ikke det originale, så Rebirth må det være.
Så må du jo i gang med den fortabte!
Ved ikke hvor mange timer jeg har lagt i det, men mange efterhånden!

>Der er forhåbentligt ikke nogen der spiller vaniljeisak. Det kører jo forfærdeligt.
jag spelade det ganska mycket innan jag köpte rebirth, det är inte lika roligt, men det ser bättre ut
hur är afterbirth+ då? jag minns att folk tyckte det var dåligt när det kom ut

hvor er pastapesto-breveren

nu kan vi förstå vad alla zoomers säger
danska-svenska.se/Ungdomssprak/svenskt_chattsprak.htm

koken kloder

kuken koker

ogger gogger kokken gokker og går rundt og er munter

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Attached: 1576166551896.jpg (294x416, 27.02K)

Han er færdiguddannet og har fået fast arbejde.

>AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
>AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Attached: 12312.png (591x332, 166.76K)

Du är söt och jag älskar dig
Du är snäll och jag älskar dig inte

a.

Transfallet.. Jeg elsker dine søde breve. Vær sød ikke at begå selvmord UwU

Attached: 21LISTINGSCLASSICAL-superJumbo.jpg (2000x1333, 469.58K)

drittbrever litt jeg da

Attached: driiiiiiiiitaaaaaaaaar.png (794x654, 114.31K)

sådan

Attached: homme-s-asseyant-sur-la-toilette-16385658.jpg (957x1300, 90.72K)

D-dere vil fortsatt ha oss i union ikke sant? Haha vi bare tullet med det verdens beste land greiene, værsåsnill la oss ta jobbene deres!!!! Dere kan få så mye olje dere vil haha vi er av samme rase vi er ment til å være sammen!!!!!!!! :))))))

Attached: 1583506850379.jpg (640x605, 63K)

drep deg selv
:)

Är inte transa, är en kille som gillar söta danska och norska flickor.

åh neiiiiiiIIIIIIIIIII NEI NEI AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Attached: børsen.png (1136x143, 24.1K)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Attached: børsen2.png (993x354, 48.72K)

>flickor
du har kommit till fel ställe

ingen gider at spise det skidt mere

rap er crap

Attached: vm-kroatien.jpg (600x316, 146.59K)

Måste väl finnas

haha, gutta
tenk dere å være den benken da...
heh... åh godegud

kanske, men knappast i skandi