>Oslos nye befolkning vil sikkert oppføre seg eksemplarisk i en karantene
Forrige
>Oslos nye befolkning vil sikkert oppføre seg eksemplarisk i en karantene
Forrige
Other urls found in this thread:
>#HunInvesterer akkurat tidsnok til å få med seg markedskollapsen
Kjære Nasse, du er ikke kvitt oss bare fordi det er en ny tråd :)
Det eneste regimet bryr seg om er seg selv og de bor i Oslo
Anime?
Drømmen
> Olje
> -22%
> Olje
> -22%
> Olje
> -22%
Dette kommer ikke regimet til å takle
For Lysithea, trådens dronning
Så lenge folk har jobb å gå til og nav gir nauts og mangfoldet penger så gjør ikke folket opprør
det blir gått å sove
Utdyp?
>familie i Oslo
Gutta, dette ekke morsomt. Å dø av virus er da mye bedre enn å bli lynsjet av somaliapakk.
det er hun
>penger
Hva skal de kjøpe når det ikke kommer varer eller mat fordi de andre trenger det selv?
Hun er så søt
Hades Ω
Animekyss
Håper du er glad i sauekjøtt, nok tonn med det på lager
Så ta ansvar og be de pelle seg ut
så ille er ikke situasjonen anonsen
>ja jeg liker anime.
Si det igjen etter at Amerika oppdaterer tallene sine i morgen
Tenke seg til at Norge er en av få land hvor menn støtter abort mer enn kvinner.
krisemaksimering hjelper ikke, anonsen. samfunnet kollapser ikke pga. noen basselusker og en liten økonomisk resesjon
si det til norditalia
Brev vakkert. Tenk hvis flere afrikanske menn kom til Norge og befruktet hvite kvinner, det hadde vært noe
basselusker er bakterier, dette er et virus ikke bakterier.
Fuck Kina, Kina er ansvarlig for hele dritten.
dere burde legge dere nå
Hysj hysj Anonsen, la nå de små nassene runke til tanken om at samfunnet kollapser og at en stor sterk mann tar over. Er en av de få gledene nasser og rasister har det, de taper jo kulturkrigen
Asiatiske jenter er de vakreste
Ser du på deg selv som ond?
Ser ikke problemet med dette jeg
Dette er faktisk alvorlig og vil drepe veldig mange sprengere. Om det egentlig er en god ting kan diskuteres, men det vil ubetvilelig ha store følger for samfunnet. Og det er beste tilfellet. Verre blir det kan mutere og drepe mange av oss unge og, eller gi permanente skader. Sjansen for mutasjon øker med antall smittede, og dette beistet smitter uhyre enkelt.
Katastrofalt er det forhåpentligvis ikke, men å si "bare en influensa bror" er ansvarsfraskrivelse av tilnærmet kriminell karakter.
Nei, jeg er ikke ond. Er nazistene som er onde, de gasset homoseksuelle og jøder uten grunn
Vakkert!
bare en forkjølelse, bror. ikke noe å bry seg om. slapp av, å grupperunke til krisemakismering hjelper ingenting.
Har fått følelser for en annen gutt jeg. Kanskje be han ut?
gjør det, homofili er 100% naturlig
Og defor blir du glad av støtte utryddelsen av alle som har lik hudfarge som tyskerene? Du er syk i hodet. Og ond.
Dette, kun skaphomofile i fornektelse som misliker homoseksuelle nå i 2020.
Hfbs om en mann kan gifte seg med en annen mann?
Innvandring utrydder ikke hvite mennesker
Dette men uironisk.
Antisemitic meme fra Yas Forums beviser ingenting
...
Så du er en rasist? Du ser på nordmenn som de samme som tyskerene for 80 år siden var fordi de har lik farge i huden?
Smakte faktisk overraskende godt
Hva mener du? Nordmenn flest støtter innvandring. Ideologien til dere nasser har langt ifra flertall i befolkningen
Hvordan kan man gjøre dette på en realistisk måte uten å dø selv, i minecraft?
>vegetar
>laget av dyr
???
menmen, hvordan ville du beskrevet smaken?
kanskje kjøpe meg en sånn selv. skal være mye næring i insekter har jeg skjønt
Egentlig har jeg ingen norske venner jeg...
Hva har det med saken å gjøre? Poenget er at du setter likhetstegn mellom lys hudfarge og nasse. Du, personlig, er en rasist.
Sukk
Det har jeg ikke gjort, hvorfor legger du ord i munnen min?
Gutta, jeg vil herved gi en high five til mine medsammensvorne som kjøpte OBX BEAR. Måtte vi ha en strålende uke.
Vis dem noen av rap-filmene fra Oslo
Husk å betal skatt av utbyttet deres :)
man har liksom ikke noe valg
Orker ikke å snakke mer med rasister som deg, men du gjør åpenbart det tankehoppet i til Du setter likhetstegn mellom nasser og folk som har lik type hud som tyskerene hadde. Du er en rasist
Ikke lenge igjen nå
Ehh nei, det har jeg ikke hevdet. Å legge ord i munnen på andre er typisk argumentasjon når man ikke har noen argumenter
Hvor kjøper du fra? Vil ha sånn launch edition fåvæ
Platekompaniet, fikk et gavekort til jul av ei tante
Du er en rasist og ideologien din er basert på den rasistiske tanken om at alle som har lys hud og eksisterer er nasser som det derfor er positivt å utrydde. Du er ond og en rasist. Håper fremtiden din inkluderer det du fortjener
Veit du om de leverer på dagen?
Cringe brev
youtube.com
hahahahahahah
youtube.com
hahahahahahah
youtube.com
hahahahahhaha