/mämmi/

munan nuolemis painos

Attached: yukari nuolee munaa.jpg (720x456, 95.4K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=deLLpgcRjhg
galax.moe/panzer/
youtube.com/watch?v=KnH2dxemO5o
youtube.com/watch?v=BPS8DbnZloE
youtube.com/watch?v=js2XTia5H5k
youtu.be/fKLmZNnMT0A
twitter.com/AnonBabble

nuolispa joku mun munaa

Attached: 1583620159647.jpg (1440x1018, 952.91K)

oispa pyykkitupa jossa saa rauhassa pestä pyykit

saispa nuolla nyymin munaa

hanki tyttöystävä

Attached: muikea2.jpg (350x502, 37.82K)

VAROKAA TALKKARIN KAMU TAAS LANGASSA!

koska tää sarja jatkuu?
melkee ainoo uus sarja mistä oon tykänny

Tämmönen pylly

Attached: 1568536728919.jpg (800x1131, 116.23K)

oispa tyttöystävä jonka munaa nuolla

huomenna syödään lihaa

Attached: IMG_20200308_003857364.jpg (3264x2448, 2.79M)

Jahas aika tehdä vähän yöpalaa että jaksaa valvoa

Attached: 1583582994780.jpg (700x634, 113.44K)

justhan ne julkas sen uuden elokuvan, sarja varmaan jatkuu muutaman vuoden päästä.

Attached: milk.png (1242x1741, 961.02K)

Me and the gf (bf)

Attached: 1541481500427.jpg (1098x1844, 340.9K)

En enää ikinä lähde juoppokuskiksi. Perkeleen apina elämänkallut tekee siirtymisestä paikasta A paikkaan B mahdollisimman vaikeaa.

Attached: 1564178779831.png (250x250, 97.09K)

youtube.com/watch?v=deLLpgcRjhg
Oispa kemopetrol laura

Attached: 1576949666800.png (703x757, 1.08M)

sen siitä saa kun on turbonormo

eiks se leffa oo vaan niitä jaksoja yhdessä?
vai onko joku oikee

Oon melkein velho ja kuskiksi pyyti siis sukulainen

älä oo niin negis

Kaks(2) ekaa elokuvaa oli mutta tää kolmas oli kokonaan uutta.

Attached: 1583091983208.jpg (586x641, 109K)

oho pitää kattoo sit

galax.moe/panzer/

Nyymit kattomaan tankkeja ja typyjä.

Attached: Yukari hugging Miho - shenaexcel.jpg (2122x2976, 542.98K)

Kerran olen elämässäni tuota jobia hoitanut ja se riitti. Humalaisia ei voi kuunnella selvinpäin oli kuinka fiksua seuraa tahansa. Alkoholi tekee fiksuimmistakin ihmisistä täysiä suuhengittäjiä. Tämä ei haittaa jos heidän kanssaan juo viinaa samaan tahtiin.

hmrph saan siskopuolen. isällä kyllä ikää melkein 60

hauska kun kaikki suomalaiset alkaa huutamaan kun tulee suomitypyt ruudulle

ite ainakin pidän normoista silloin kun ne on kännissä, selvänä ne onkin sitten aivan perseestä

isä panee, nyymi ei

sairasta, eihän ton ikäisten kuuluis panna enää

kunnon pukki

onneksi on tyttö niin ei ole tulevalla 80ÄOllä niin väliä, kunhan äiti ei ole yli 40

Poliisi tuli lopettamaan kotibileitä, asunnossani ei ole ollut muita kuin minä moneen viikkoon ja en omista muita äänentoistovehkeitä kuin kuulokkeet.Myöskään mitään meteliä en itse ole kuullut vaikka kotona olen ollut koko illan. Aika mitä vittua fiilinki oli vähän kaikilla kun nyymi avaa oven boksereissa ja teepaidassa valmiina menemään nukkumaan. Sanoivat että ei kai tässä ja hyvää illanjatkoa.

Melekonen sonni, pitkästä aikaa päässy vähä PRÖÖT PRÖÖT t. Ismo

huusiko ne että avaa ovi täällä on poliisi jne?

oispa tämmönen

Attached: hiki.jpg (640x636, 79.72K)

mulla on useampi

stk mämmin ainoa neitsyt

isä tietää että suku päättyy jos ei tee toista lasta

*iskee piippua*

mikä noista?

Painoivat ovikelloa, menin kurkkaamaan silmärööristä ja katoin että jaahas poliisit. Ei kai siinä, saa kai sitä tulla ihmettelmään mun seksikästä olemusta. Ovat käyneet kaksi kertaa aiemmin ihan samall asialla ja sama tulos ollut joka kerta, jollakin on joko psykoosit tai joku tarve kiusata naapureita. Kerran oli vielä hauskinta kun oli kaveri kylässä mutta oltiin jo nukkumassa kun aamulla oli aikainen lähtö ja poliisit tulee klo 01 pimpottamaan ovikelloa.

Miksei panisi? Kyseessä on kuitenkin henkilö joka todistetusti saa ainakin yhden henkilön suostumaan yhdyntaan, kun taas nyymillä ei välttämättä ole vastaavanlaisia näyttöjä.

Miks ei ne nuhtele sitä naapuria perättömistä valituksista?

ei nainen voi tehdä koskaan mitään väärin

kannattaako ostaa Grim Fandango?

En tiedä. Toivottavasti joskus nuhtelevatkin tai mistä tiedän vaikka olisivat jo tehneet. Kertaakaan eivät ole mulle olleet vihaisia vaan lähinnä hämillään ja anteeksi pyydelleet häiriötä.

juu

isovarvas ja ja kylki paskana
kipulääkkeet on homoille

Attached: 1578844655623.png (500x366, 137.05K)

ai oot nisteilly niin paljon ettei sulle määrätä ees panacodeja?

youtube.com/watch?v=KnH2dxemO5o
Polvi on paskana, reisiä kolottaa
ja kädessä on iso haava

murtuneilla kylkiluilla on vitun mukava nukkua

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Attached: 1576896401967.gif (400x400, 161.17K)

Mun elämä on ihan perseestä.

onko hyvä peli?

hys nyymi nyt

pelattavuus paskaa kun vanha peli

juu
youtube.com/watch?v=BPS8DbnZloE

Attached: hymy_lumij.jpg (1080x1080, 170.6K)

Joo ite kans kännissä kerran vedin lipat pöydänkulmaan. Kesti muuten aika monta kuukautta ennen kun ei enää tuntunu kipua.

tein yhden jutun mutta se ei ollutkaan kovin kivaa ja nyt kaduttaa ku mä olisin voinut sen sijaan tehdä jotain oikeasti kivaa mutta mä en tiedä mikä on kivaa ku mä tuostaki jutusta luulin että se vois olla kivaa mutta nyt jos mä voisin mennä ajassa taaksepäin ja kertoa itsellen jotain niin mä kertoisin että älä tee tuota juttua koska se ei ole yhtää n kivaa mutta sitä enempää mä en osaisi kertoa ku menneisyyden minä varmaan haluaisi teitää etää mitä sen sijaan kannattaa tehdä mutta en nykyisyyden minäkään oikein tiedä että mikä on oikeasti kivaa ku nykyään ei oo oikein mikään kivaa on vain juttuja jota on tosi paljon ja ihan liikaa mutta varmaan 1 miljoonasta niistä on jonkin varran kivoja mutta en tiedä mistä tuon voisi tiedää etukäteen että onko joku asia kiva vai ei niin ei tee oikein mieli tehdä mitään koska kuitenki se on ihan erseestä ja sen jälkeen kaduttaa mutta ei tuo käy vastaukseksi mä nauraisin tulevaisuuden itselleni jso se tuollaista kertoisi koska mä tiedän että se on toota mutta mä en halua myöntää sitä koska mä haluan uskoa että vielä on olemassa jotain kivoja asioita jota voi tehdä joita mä en vaan tiedä vielä mutta niitä on tosit tuskallista etsi äko koska aina joutuu pettymään ja ikinä ei mikään uus juttu mitä kokeilee oo kivaa ja tuntuu että kaikki hyvät juun on jo ne mitä on aiemmin tehnyt ekkmä mitään uus tuu enää ikinä olemaan yhtä hyvä ku mun jo olemassa ulevat lempi jutut jotka oon jo nähnyt ja kokenut ja kuullut ainakin sata kertaa koska mä en tiedä mitään muita juttuj ajotka olis yhtä hyviä tai edes verrattavissa niihin ne on oikeasti niin hyviä että en itsekään osaisi keksiä parempaa tai että mistä tai miten voisi löytää jotain joka olisi yhtä hyvää oon kokeillut muutta ei siitä ikinä mitään tuu menee vaan aikaa ja ei hyödy mitään kun vaan pettyy ja tulee paha olo kua jattelee niitä hyviä asioita ja alkaa uskoa että ehkä maailmassa ei olekkaan enää hyviä asioita vaan oon jo nähnyt ja kokenu t ja kuullut ne kaikki jota ikinä tulee olemaan

ei satu jos en ole sillä kyljellä tai liiku
eiköhän nukkuminen onnistu
tietyllä tasolla ihan nautinnollista jopa tämä

Attached: 1578648122248.jpg (828x1207, 84.59K)

Attached: pakkohoito.png (141x136, 12.29K)

rautakangella seivästän ja kyrvällä naamaan lyön

Mun mummi kuoli tänään. Ei kerennyt edes meemivirusta odottaa. Vähän harmittaa kun piti ensi viikolla käydä kylässä ja nyt oli löytynyt kuolleena keittiöstä, ilmeisesti sydämmestä vaan tulleet tunnit täyteen 89 vuoden kohdalla. Edellisen kerran tuli nähtyä jouluna.

Nyt on vaan vähän semmonen fiilinki että olisko tuo pyytänyt mua ja siskoa ja meidän ainutta serkkua käymään koska tiesi että kohta loppuu aika. Onneks sentään tuo nuorin serkku ol koulumatkalla käyny kahvilla.

rip mums
youtube.com/watch?v=js2XTia5H5k

Semmoista se elämä. Ainakin oli ilmeisesti suhteissa nuorempaan sukupolveen yksinäisyyden sijasta.

turpa kiinni normot

Nimenomaan, tämmöstä se elämä on. Ei ois ainakaan itellä valittamista elää 89 vuotta. Viimenen viestini mummille on nimenomaan eilisaamulta "tuun maanantaina *kaupunkiin* niin voin käydä aamusta". ja vastausta en koskaan saanut ja aikajanallisesti jossakin siin viestin ja tän hetken välillähän se on kipannu. Kaipa sen tajuaa jos aivot toimii täysiä että kaikki ei ole ok.

lyhyt on elämä
youtu.be/fKLmZNnMT0A