Fängelset Strangeways i Manchester-upplagan
Sverigetråden
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
första för hemvärnet
Föreställ er att bara ligga bredvid en tjej och kramas eller pilla med varandras hår istället för att knulla varje fucking gång man träffar någon på tinder.
Får inte ut något av sex längre men ingen är intresserad av närhet.
först för män
INGA TRANSOR UNDER DENNA LINJA
Kan inte föreställa mig själv knulla nån. Känns obeskrivligt orealistiskt att försöka föreställa mig själv stå där och trycka mig på någon. Blir också andrahands äcklad av tanken på att knulla nån. JAG - knulla nån. Fy fan, det finns ingen som stupat så lågt.
Ungefär så känner jag.
Jag träffade min fv på Fnöske så det är möjligt.
Du kommer nog att hitta någon till slut, vare sig det är via en dejting app eller IRL.
För mig är det Hanna Ferm
Det där är vad du har homies för (inget homo)
Sluta klä dig och bete dig som en hora så kanske det kommer hända, sluta med tinder också.
bra skit
mer som heemvärnet
förklara dig själv varför du är en groupie till snubblare
jajks, en avdankad sv ho
>Sv ho
Krinsch
Samma jävla skit dag ut och dag in. äta, sova, tvätta, underhålla sig, se, höra, smaka, röra, lukta hur fan pallar man? är 25 nu och har redan fått nog, vad är deras hemlighet? hur fan lyckas man bli 40, 50, 60, 70, 100?
Man måste ständigt slita för att klara sig i denna värld, man är helt beroende av andra men de flesta upplever en total och ständig isolation, kanske inte fysisk men känslomässigt och andligt.
Nu när jag är så pass gammal(men ändå inte) så har kroppen börjat bli värre, har ont, är stel, synen blir sämre, håret, ryggen allt bara förfaller, finns ingen mening med det, vi är bara maskiner som alla andra djur vars enda mening är att föröka oss... och varför? för att den lilla DNA-molekylen vill det. Vi har massa sinnen och lustar som drar oss till detta. Att ha barn är ju fan precis som att bära in ved in i ett brinnande hus.
Och tänk er hur länge det har pågått, det slutar aldrig, det upphör aldrig, ingen paus, ingen vila utan en lång jävla oändlig kedja av organismer som varje dag sliter och lider precis som jag gör nu, tänk er vad som krävdes för att skapa mig... miljoner av generationen av olika varelser som slet helt i onödan, tänk er min kropp, alla celler som jobbar som myror för att hålla mig vid livet... allt detta för att jag ska vara en socialt efterbliven 25 år, kort och ful oskuld som är helt isolerad och alienerad, inte bara av min familj och släkt men av mitt samhälle, mitt folk, mitt land. Sitter här i mitt mörka rum och ruttnar, och ingen bryr sig, inte ens jag.
Skriver allt detta men ingen av er känner som jag, t.om. här där det är väldigt stor chans att någon med liknande tanker ska finnas så är jag helt ensam.
Varför kostar bensinen under 14kr litern, vad händer?
föreställ er att bli berörd av en tjej
sjudande bögblatte för efterbliven för att bli soldat lmao
>världsekonomin båh av lågkvlitet ölsort
judarna krashar marknaded
Grindrböghorslynan :3! Har du varit hemma hos daddy och blivit rövknullad ~w~?
Hon, liksom jag, var besudlade redan innan vi träffade varandra. Vi förtjänar varandra.
ska till nacka på måndag, ska vi slåss på forum?
Oljan har blivit billigare tack vare Corona. Hur dum i huvudet är du när du inte fattar det?
världsekonomin kraschar
minskad efterfrågan
märks direkt att gammelbögarna har mer empati för andra, idag består tråden mest av bittra och cyniska anons som inte bryr sig om mycket.
ingen bryr sig
j-jobbar inne i s-stan numera
dkn minns inte mitt snubbel
äckligt favä
d1a
HANNA
A
N
N
A
>svenska folket 69ar Ferm
Baserat
bögen...
andra för CBRN-soldaterna
Ingen bryr sig bajsnigger
så du knullar runt och sitter ändå och gnäller i tråden om att det inte är nog?
garvar.
det är lugnt jag är kvar hela dagen
Begå självmord. Uppriktigt.
KUUUUUUUUKEN
JAAAA EPISKA NAMNBÖGAR OMG KOMMER NI IHÅG NÄR PÅGEN OCH MUSELINA KÄKADE KEX TILLSAMMANS 2015 WOOOW JA INTERNDRAMA PÅ ETT ANONYMT BILDBRÄDE JIPPY TJOHEJ
Hade utan tvekan hjälpt fienden om sverige hamnade i krig.
"gammelbögarna" är snubblare som tror de har någon sorts rykte som de måste hålla uppe, något som passar in mer på reddit än här.
det enda de bryr sig om är sig själv och sin jävla "lycka" vilket innebär en cirkelrunkssnap eller varför inte en resa in till gärdet
och s-så har jag f-flyttat till Värmdö
ta dina piller
MAMMAS VANN! HAHAHAHA
haha, jag med
mannen det är ju episkt de är tillbaka
Personen som jag kommenterade på verkade bry sig. Var det du? I så fall är dina åsikter och ditt beteende inte konsekvent.
NEEEEEEEEEJ
alla bryr sig
Skulle knulla dotter favä
För helvete
HELVETE vad vi kommer bli utskrattade igen om vi skickar the mamas
Ta er medicin
Ta en dusch
Klipp er
Ha sex
wtf brors
God kväll jag hatar dom som röstar på melodifestivalen
HAHA negrer ÄGER SVERIGE
>negrerna vann
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
HAHAHAHHAHAHAHAHAH
ASGARVAAAA
Andra vinnaren på rad i mello som är svarta, vif sverige
Yas Forums kommer göra narr av oss igen...
hon pratar inte ens svenska hahaha
FÖR HE
>kinsekter
God kväll kommer bli memade på Yas Forums under eurobowl
Aha! Ändå, fina grejer ju
jokergarvade jag också
ingen bryr sig
>Yas Forums kommer göra narr av oss igen...
Ingen bryr sig, Yas Forumsjonte.
breva sveriges vinnande bidrag på pol någon
Sverige JA
BASERAT!!!
neeeej, hela kanalen kommer skratta åt oss
hehe oj vilket sammanträffande...
frugan
OMG SLAY QUEEEEEEEEEEEEEEEEEENS
>sverige skickar niggers
ha-ha
Oironiskt sant, folk var trevligare i tråden förr
låt mig breva tuttar då hormods
*DABBAR PÅ ER PÅ FINSKA*
ägd
BUMPA!!!
Oironiskt hoppas vi åker ut i semi i år
Nåja, Eurovision lär bli inställt ändå
3 bbw ebony's perfekt för suga min svenska dase efter date
tack corna chan
>biancus sitter och dampar en lördagkväll
hmmm du som hade ett så aktivt liv med massa brudar som jagade efter dig, hmm
Dotter vann inte? Va i he
Tänk er den människan som brevade det här. Undrar hur hans liv ser ut, vad ledde honom till att säga något så här utomordentligt perverst och naturvidrigt? Vad fick honom att vilja dela med sig av ett så motbjudande meddelande? Jag ber för hans själ.
tänk om man kunde genmanipulera elefanter att bara bli knähöga så man kunde ha en liten som husdjur
är det så här tråden ska vara va? helt sinnessjukt
röstningen är riggad favä
Hur lyckas jag ligga med den här spanska utbytespajen?
wtf varför låter mellos temalåt precis som
youtube.com
>vad är "internationella juryn"
Tycker det han skrev var rätt kul ändå, du måste ju ändå ha läst vidrigare/perversare saker än det där?
Tror inte heller han var fullt seriös med sin kommentar
Tänk er att gå på mello live, få koronavirus och allt det för att få se hudingar vinna i person hahaha
"Gillar du guacamole?"
oironiskt detta
Skriv: Hija de puta
Varför är neets så dåligt behandlade i Sverige? Jag har försökt att få försörjningsstöd men dem ger mig aldrig det.
De kunde inte gjort det i slutet av februari när jag tankade istället?
Skriv "DtF?"
staten och kapitalet
Ägd, parasit
jag är för trasig för att någonsin bli bra, har alltid varit.
vilken jävla unge har inte drömmar? man måste vara rätt uppknullad i grunden om man inte har stora drömmar om livet som barn, men det hade inte jag, jag visste sen dag 1 att det aldrig skulle bli något av mig.
Men självmord blir det inte heller, så jag kommer fortsätta sitta framför datorn, det är mitt liv. inga vänner, inga upplevelser utanför pojkrummet (bokstavligen inte gjort ett piss sen jag fyllde 14 och då menar jag det, förutom promenader då), kysslös oskuld... ingenting, så tomt liv det går att uppnå. ingen kommer ens sakna mig online om jag tuppar av, har inga onlinevänner kvar.
"u into fitness?"
Rasblandning och sodomi är inte det minsta kul. Tycker du det så behöver du Jesus i ditt liv omgående
skit ska skit ha
tänk om man kunde genmanipulera elefanter att stampa på min fucking skalle så att jag dog
>knähöga
Hade gjort dem 10-15cm höga så man kunde ha dem på skrivbordet
Minns ni?
Sissy!
säg åt na att åk hem
Sluta ta saker så seriöst och börja skratta lite mer. Sedan att du har rätt i det du säger är en annan femma.
Vad gör ni ens här om ni hatar Sverige så mycket? Åk hem.
snygga magrutor favä
Ta livet av dig.
>dkn pol kommer rösta ner youtube videon på vinnande bidraget
På med kukburen :3!
mmm runkat några gånger till det framträdandet
ändra dina rutiner, gör något annorlunda varje dag
hitta ett kortsiktigt mål att fokusera på
Var otrevlig mot en främling idag men de här jävlarna är ju fan helt efterblivna.
betygsätta den här låten
tänk om fittstaten bara kunde göra det lagligt att ha hjälparapor
skulle l1 ha en orangutang som kunde göra mig sällskap till jobbet och överallt
D1a, lätt avis
men markus, du förstår väl att om du spelar rogue men försöker tanka så dör man. Det är liksom inte en hållbar grej, försöker du säga att du tänker göra så kommer folk bara kolla på dig som om du är dum i huvudet.
Men ge dig ditt vidriga fanskap.
Norrköping kompis?
Jag är svensk?
Soy un hombre.
Un hombre moy fantastico.
Sämre än mamas/10
Fortsätter du vara elak så kommer jag säga till din daddy och han kommer smiska dig o3o
KÅJÅNA?
Nej.
baserat