Attached: 1574923353191.jpg (602x336, 133.76K)
Sverigetråden - kukhålupplagan
Caleb Ramirez
Brayden Allen
Parker Gomez
Påminnelse om att det inte finns ett enda bekräftat fall i världen där någon är helt virusfri och frisk.
Evan Allen
Det vet ju inte dom men han har aldrig haft ett jobb, lever med sin bror och har inga pengar.
Ryan Perry
Austin Reyes
William Hall
Om du blir smittad och återhämtar dig så är din kropp ändå slutkörd tack vare bild relaterad och att viruset ligger kvar i kroppen och skadar ditt immunförsvar 24/7.
Ethan Peterson
gode motherfucking gud
Gavin Clark
Grindrböghorslynan :3!
Ryder Hill
KÅRÅNA?
Kevin Gonzalez
desuarchive.org
Vad är diagnosen?
Joshua Ward
spelar bort alla mina pengar ni då
Dominic Torres
Vad ska man beställa för hämtmat ikväll?
Allt känns så tråkigt.
Noah White
Matthew Johnson
Hur mycket? Jag äter chips
James Bennett
Baserad psykfall
Jayden Sullivan
Kevin Hall
Hollandgosis! :3
Samuel Reed
>Skulle bli bannad eller bortstädad
breva den på en NSFW board och länka här bror
Asher Carter
mega aids
t. läkare grodlund
Justin Nelson
>JÄVLA SV HO HAR FÖR HÖG STANDARD SOM INTE VILL BLI TILLSAMMANS MED EN DATASPELANDE ARBETSLÖS KILLE MED AUTISM, DEPRESSION, SOCIAL FOBI OCH DÅLIGT SJÄLFÖRTROENDE SOM MIG KVÄÄÄÄÄÄÄ!!!
Jonathan Nguyen
Här är svaret på din fråga
Jeremiah Wood
Ryder Garcia
Julian Wood
Beror ju helt på din vikt. Jag har haft perioder här i Sverige då jag varit 25 kilo över viktig enligt mitt BMI och brudar verkar inte ens bry sig och då har jag ändå en ölmage. Är 190cm så det hjälpte såklart även om du bara är runt 175cm så ligger du bra till och är längre än de flesta japanska män.
Japanska kvinnor med viting fetish bryr sig extremt lite om du är smått överviktig, lite ful, klär dig mindre bra och så vidare. Dom vill bara ha vit kuk och ser dig som ett sexobjekt. Det är hela poängen med att ha en fetish.
Dylan Reed
Ja.
Robert Morales
Coronavirus?
Nathan Perez
corona?
Zachary Hernandez
JAG VILL BLI KRAMAD EFTER SEX SV HO
Zachary Nguyen
Räck mig din hand user
Blake Ramirez
CORONUS DIN JÄVLA HORA VARFÖR MÅSTE DU VARA HÄR ALLT JAG VILLE VAR ATT PRATTA OM FEMININA SNOPPARRRRR JAG VILL BArfa HA MIN LACA OCH GRINDRBÖGHORSLYNAN IFRED SÅ KOMEMR DU OCH FÖRSTÖR ALLTIHOP CORONUSSSS H JAG HATAR HATAR HATAR DIG FINNS INGET FEL MED ATT VARA LITE BÖG TRODDE VI KOM ÖVER DET STADIET I MELLANSTADIET DET VAR DÄR FLEST VAR ELAKA MOT MIG FAKTISKT CORONUS DE VAR ELAKA PÅ GYMNASIET OCKSÅ DET VAR DÄRFÖR JAG HOPPADE AV OCH MIOTT LIV ÄR HELT CP NU HOPPAS JAG DU ÄR NÖJD JAG TRODDE JAGF HITTADE EN TRÅD FRI FRÅN HAT OCH NJÖT AV HUR SNÄLLA FOLK VAR HÖR SEN KOMMER DU OCH DAMPAR LOSS OCH SEN ÄNNU VÄRRE ACCEPTERAR INTE FOLK ATT DFU ENS FINNS DE SÄGERE ATT CORONUS BARA E ETT HJKÄRNSPÖKE VAFAN HAN FINNS JU JAG SER HASN BREV VARJE DAG DEWT ÄR HELT SJUKT HUR ÄR DET BARA JAG OCH MINA SÖTISAR SOM SER HONOM?!?!?!? VI MÅSTE FÅ HONOM BANNAD SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA RAPPORTERA DENNA TRÅD OCH ALLA CORONUS BREV!!!!
Juan Ross
3D ho kan inte konkurrera
Ryder Murphy
>INFECTED: Possible Malicious Linux.Xor.DDoS installed
åh nej nej nej
Ayden Fisher
Nathan Taylor
>varför tror du att du aldrig kysst en tjej?
vad menade han med det?
Brayden Sanders
Ok, så hur gör jag för att zippa den där filen? Har 7zip, men zippar bara upp grejer med den
>hahaha user du e helt efterbliven
Ja, jag vet. Vill ni ha filen eller inte?
Leo Myers
>zippa ett virus
Xavier Sanders
indiskt, kyckling tikka masala
Brayden Russell
Tinder är jävligt knasigt. Jag har aldrig haft problem IRL med tjejer men på tinder så är minsta lilla fel i en profilbild tillräckligt för att många ska rata en. Plus det så spelar det väldigt mycket roll var du bor. Bor du centralt så är kvinnor mer villiga att ses bara för att det går snabbt att ses.
Sedan är det också att ju mer i använder tinder ju högre upp i deras ranking system hamnar du vilket gör att du visas för fler personer. När du väl börjat matcha och det går bra så brukar det således gå bättre för dig. Om du börjar och har en dålig start så är det svårt att ta sig upp igen.
På det så måste du även veta exakt hur du ska skriva till tjejer för att dom ska tycka man är "normal" nog att vara knullbar. Många gör klassiska misstag som att bara skriva "hej" eller säga något knasigt som bara får dom att ta tro att man trollar dom.
Tyler Howard
Det är inte samhället eller kvinnor det är fel på, det är NI som är problemet.
Ni är defekta, värdelösa dåliga skräpmänniskor
Aiden Wright
Logan Johnson
Men då är det ett virus, eller?
Zachary Murphy
Antingen att din dåliga attityd lett till det eller så är det en ärlig fråga.
Varför har du inte kysst en tjej user?
Hunter Peterson
Sv ho förtjänar inte ens en dataspelande arbetslös kille med autism, depression, social fobi och dåligt självförtroende.
Wyatt Cruz
Högerklicka, skicka till, komprimerad mapp
Zachary Scott
ja
Justin Hernandez
har lagt 5000 ikv
Isaiah Morgan
Jag har inte datan på svenska men det borde ser ut såhär. "Add to archive" i 7zip meny.
Levi Ortiz
Slut testlådor.
Ryan Gutierrez
ryska värnpliktspajer
tankar?
Aiden Brown
>162 av 10 miljoner svenskar har coronaviruset
>ÅH NEJ SLUTET ÄR NÄRA
Lever ni så tråkiga liv att ni måste blåsa upp en ingentingburgare till något det inte är? Det är såna som ni som gör att ekonomin kraschar.
Andrew Williams
Fan
Jayden Harris
:3
Du får pröva med en kille~ Killar kramar gärna med dig efter de har fått spruta sin kärleksmjölk i din rumpis~
Camden Green
Foodora har börjat med Burger King hos mig. Det är rätt najs Igår beställde jag en Big King XL med en gratis Rebel Whoper.
Rebel Whoppern åt jag inte ens klart för den har seriöst den sämste burgaren jag käkat i mitt jävla liv.
Noah Rivera
Carson Hughes
NEEEEEEEJ DET SKA HÄNDA NUUUUU
Angel Morris
Du kan ju prova låta ditt antivirusprogram skanna det.
Liam Miller
sämst bete
Levi Collins
>Rebel Whoppern
user...
Luke Barnes
Vad är bakgrunden till uttrycket ingentingburgare/nothingburger?
Jose Edwards
grov social fobi som ledde till isolering, och sen gav upp att någonsin försöka. Ser mig själv som vedervärdigt skräp som inte är värd en kvinnas tid.
Aiden Roberts
köp en fet dominospizza
Jack Morgan
mm smakligt med östrogen mums mums
Gavin Edwards
>halva är bara ost
psykopat
Angel Foster
Mitt antivirusprogram sa att det var lugnt, men efter att ha sett tillräckligt med amerikansk film måste jag nog säga att jag litar mer på 12 anonyma oskulder än vad jag litar på avast
Asher Lewis
>Water might drown men if drunk in sufficient quantity
Wow, vilken artikel
Nathaniel Bell
>objektiv sanning är bete
Kåpa mer incel
Henry Gray
Fast han har ju rätt, det har snart nått taket, det sprids inte i Sverige till vanligt folk utan kopplingar till riskområdena
Ayden Reyes
ska göra 20 st chicken nuggets i ugnen och koka broccoli till middag
Jack Jenkins
Amerikaner som alltid tänker på mat
Oliver Edwards
Henry Hughes
Dominos är gri vi, särskilt i Sverige. Jag klarar att käka den i USA dock
Easton Allen
vafan är det för fel med margarita jävla cp
är du ett sådant psykfall som har oxfile och bananer på pizza
Cameron Thomas
fytoöstrogen ger bara effekt i enorma mängder
Thomas Green
sparad
Adam Morris
eyyyy sidan tjena
Dylan Hill
Jag har tappat bort min bilbrandspadda. Har du sett den?
Charles Brooks
Jag vet inte, vad är google?
Anthony Ross
>På det så måste du även veta exakt hur du ska skriva till tjejer för att dom ska tycka man är "normal" nog att vara knullbar.
Vad ska man skriva då?
Samuel Ward
>är du ett sådant psykfall som har oxfile och bananer på pizza
ja
men det är inte oxfilé din mupp
Jeremiah Carter
Om vi säger att viruset har R0 som ligger på 3 (det är egentligen mycket högre än så) så innebär det att vi har 486 fall om en vecka och 1458 fall om 2 veckor och 4374 om 3 veckor.
Cooper Thomas
kåp
Camden Jones
Som sagt, sämsta burgaren jag käkat i mitt liv.
Kevin Reed
44mg är enorma mängder
Dylan Rivera
libbe sitter å väntar på ubereats
Chase Brown
Vad anser tråden om ananas på pizza?
Hudson Bailey
Har du någon kontakt med en psykolog?
David Campbell
Försöker ni vara trevliga på tinder?
Hudson Martin
ödembögen?
Oliver Ramirez
Coronavirus? Smakligt!
Samuel Ross
Sissyslyna :3
Grindrböghorslynan :3! Blir det bögsex ikväll med bbc gänget 0w0
Jace Hernandez
gri vi
ingen grönsak/frukt hör hemma på pizza förutom den självklara tomat samt lök
Brandon Sanchez
EPISKT XD HAHA FETTOBLOBBEN E FETT!!!!
Brandon Ward
Jace Thomas
Hahahahaha ser ut som ej jävlas pannkaka
Nolan Davis
vad tycker tråden om matgeek? varför brevas han så ofta?
Noah Smith
>otäckaste sjukdom han någonsin har påträffat
Julian James
Dylan Powell
Fast vänta lite, om det är en virusgrej som kanske samlat massa data från min data(höhö) så kanske folk kan se den om jag lägger upp den.
Vettefan hur jag vill göra
Benjamin Wood
>lök på pizza
Inga gyckelbrev tack.
Samuel Brown
Varför skriver du som en 13-åring som försöker låta smart?
James Edwards
rensa
installera linux
Blake Foster
det finns bara 7 miljoner svenskar
Carter Rodriguez
är kär grabbar
Aiden Carter
Ja, men det ledde aldrig till något.
Sen är jag så djupt i skiten vid det här laget att min sociala fobi har blivit drunknad i apati, så visst jag har fortfarande social fobi men jag kan förtränga den med apatin, den ordentliga sociala fobin kickar inte igång nu för tiden först jag utmanas i något socialt sammanhang, som om jag av någon anledning hamnar bland yngre folk/i min ålder som sitter och pratar om livet, då får jag panik och vill fly, men att gå runt på stan i min egna värld fungerar nu för tiden, det kunde jag inte förut.
Hunter Lopez
för han har mentaliteten av en snorunge
Adam Allen
Mycket uppskattat
Caleb Murphy
Hönökaka, ketchup, vanlig hushållsost och lite köttfärs räcker gott och väl till att göra en pizza.
Duger inte det är man en sojazoomer
Jaxon Bennett
rätt baserat med räkor shinka
t. pizza bagarens son
Jonathan Myers
>tjejerna
William Lee
Italien får fler nya fall per dag än Kina fick. Italien är också 23 gånger mindre än Kina.
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm........
Robert Wood
det är troligen ingen virus och det är en ganska små fil. lyssna inte till idioter och la upp den om du vill att jag ska försöka hacka vad den innehåller
Jacob Sanchez
Missade
Vad var i filen om du öppnade den med notepad? Breva
Nathaniel White
Vad lyssnar ni på medan ni följer coronaviruset?
Ethan Peterson
Ugh, hade det varit Ryssland skulle de bara satt på plåster och fortsatt övningen. Jävla Genusmakten ugh
Bentley Turner
detta, viruset är byggt så att det läser av ditt pass innan det väljer att infektera det
israels perfekta vapen
Elijah Walker
Verkar krångligt
Adam Turner
Slit av masken på alla nbögstjejer och spotta på dem om du blir smittad incelanon.
Nicholas Smith
ok bögblobben
Noah James
Längtar tills man kommer kunna flytta över sin hjärna till en glasdurk i en robotkropp och bli odödlig cyborgrobot.
Logan Walker
Fy fan din stackare. Har du jobb?