Turuk painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
yle.fi
twitter.com
Kyllä se yks nyt tykkää
oispa kesä
oispa talvi
>neljä sekuntia nopeampi lanka oli joku helvetin turku
*Turuk
näyttääpi aika kauniilta kaupungilta
harminlista kun juutuin etelä-savoon
>olen turkul
turpa kiinni ei ketään kiinnosta
Nyymi ei kuole koronavirukseen, mutta keuhkot arpeutuu niin vaikeasti, että ei harrasta enää ikinä liikuntaa.
ei kun "Turuk"
Kävin kerran Turkkuses. En muista koko paikasta muuta kun sataman.
Oon 10 vuotta tappanut itseäni savukkeilla, yksi keuhkokuume sinne tänne
kaljattaa
*turruttaa nyymin*
ei nyymi harrasta muutenkaan liikuntaa
No sinä kyllä kuolet, mutta ei tupakoimattomat.
millasta nössöä pelottaa kuoleminen?
kyllä mua vähän harmittaisi
tää soi nyt
youtube.com
youtube.com
lähtiskö nyymit vapaaehtoisina tappamaan mahmutteja kreikanrajalle?
Jaa, ai miksi tauti jolla on kaikki potentiaali levitä ihmiskunnan suurimmaksi pandemiaksi kiinnostaa? En tiiä. Ihan mahdotonta keksiä mitään syitä.
Se on tuota päivän päätteksi kuitenkin vain vähän tujumpi influenssa. Toki jos omaan lähipiiriin osuu niin kyllähän se vähän harmittaa mutta riskiryhmä on kuitenkin vain vanhat ja sairaat.
vittu mä oon niin hyvä. ihan ihmetyttää miten oon näin pro. oon paras :D tanssin tääl lol
NYT NYYMI SE PERSE ESIIN KUN KERTA HÄVISIT!!!
>Koronapotilaiden karanteenipaikkana toiminut hotelli romahti Kiinassa
>Ainakin 70 ihmistä on jäänyt raunioihin Fujianin maakunnassa.
Kävipä onni onnettomuudessa.
täällä sitä vaan pelätään talkkaria vaikka se ei ole edes hereillä. saatanan nysveröt.
miksi?
Kannattaa muistaa että tää tulee vielä normaalien influenssa-aaltojen päälle. Vaikka kuolleisuus olis sama kun infuenssalla, niin se on silti kaksinkertainen rasitus terveydenhuollolle normaaliin verrattuna.
haha
paha olo
Ne ei valehdellutkaan siitä riippuvuudesta vaikka niin luulin
Tupakointi on siistiä.
sua. vaikka reunailet niin kun olet kuoleman kynsissä niin todennäköisesti rukoilet mitä tahansa hoosiannaa tai entiteettiä ja teet lupauksia kuhan vaan pysyt hengissä
kannabis
Et sä niissä keuhkokuumehoureissa edes ymmärrä mitään. Hapenpuute on sellainen, että parhaimmilaan makaat puolitajuttomana. Siinä kun kuolet niin nukahdat vaan, etkä herää.
miks animesta tulee niin hyvälle tuulelle?
makeita pieniä valheita
Lapsenomainen mieli.
yle.fi
>Koronapotilaiden karanteenipaikkana toiminut hotelli romahti Kiinassa
>Ainakin 70 ihmistä on jäänyt raunioihin Fujianin maakunnassa.
Hui, nyt korona tarttuu jo rakennuksiinkin!
*nuuhkii nyymin paukkupenkkiä*
Armeijassa 19-vuotiaana aloitin ja 24-vuotiaana lopetin, vieroitusoireiden kesto? 72 tuntia. Millainen velliperse ei kestä paria päivää levottomuutta ja päänsärkyä. Sitten seuraavat pari kuukautta kävi aina rööki mielessä mutta en alkanut polttaa ja nyt on menty 3 vuotta ilman savuketta.
Ota itseäsi niskasta kiinni ja lopeta tupakointi. Ei voi kolmen päivän kärsimys oikeuttaa tuollaista rahan ja terveyden tuhlausta kuin tupakointi.
eikä ole vaan sottaista hommaa hyh
Sottaista mutta siistiä.
sen kun olet ostamatta sitä tupakkia
>poltin viis vuotta ja sain silti viekkareita
voi vitun prinsessa ei jumalauta
Mapo tofu
en tiedä mutta tuo piirros näyttää kauniilta jopa. harmiksi pelotan kaikki tytyt raivoamisellani helvetin kauas, miksi ja mistä ne aina edes ilmestyy kun olen pahalla päällä?
No kato nyt miten pehmonen ja sulonen tyttö tossa sun kuvassa on. Miten tuosta ei tulis hyvä mieli?
Turku... koti...
Saikohan taalasmaa pakkolomaa eilisen jälkeen kun on 3 mämmiä pystyssä
Ainakin se oli ennen kuin nussin joka tangin ylös
ihme jos ei saanu, sen verran sekavalla päällä oli
Varmana kyllä lähti/lähtee talonmiehen valtuudet kun poisteli aika mielivaltaisesti viestejä ja muutenkin häiriköi bannipyyntöjen kanssa. Ei ne kauaa tommosta jaksa katella.
*tulee nyymin luo visiitille*
mitä sillon eilen tapahtu en oikein saanu selvää
talkkari joutui psykoosiin kun joku mainitsi avohaavan ja holokaustasi puolet postauksista
Paljo nyymi meinas jättää velkaa
vaatii näemmä mielenlujuutta tuokin tehtävä, varmaan aika stressaavaa puuhaa siis ja palkkaus mahtaakin olla aika kova
En yhtään.
Mikä alkoholi haisee vähiten hengityksessä, hikoilessa?
Miten kello on jo näin paljon
poltteli miitis ruohoo ni siks. samal postas ite noit avohaava viestei eri ip:llä että sai niille/mobiileille bannit
Se alkoholi minkä jätät juomatta
Kolme leijonaa