Hiljaisen orkesterin painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
oispa talvi
oispa nyymin paljas sileä herkkupeppu
Talkkari on neekeri
Myönsit juuri että et ymmärrä mitä kiusaamisen määritelmä edes on. Mutta olet kuitenkin auktoriteetti asiassa?
hetkinen, miksen pysyt aloittamaan lankoja?
oispa kesä
uus arvostelu veli
Lähetän sähköemaililla 10 euroa ekalle nyymille joka pystyy keskustelemaan jostai muusta kuin homoilusta, meemeistä tai animesta.
voitko kääntää mitä tossa tiedostonnimessä lukee ku mä en oikein ymmärrä
okei, mistä puhutaan?
perustele missä myönsin ja mitä
ja mikä vitun auktoriteetti, ei täällä ole kellään mitään auktoriteettejä kun ollaan anonyymejä
mikä vitun naisaivo normo sinä olet?
pierettänyt tänään kamalasti haju kamala ja maistuu suussa vihanneksille
toi hajoaa kohta palasiksi kun siinä on noita miekalla lyönti viivoja
toi lanka jonka linkkasin poistettiin vaikka ei ees ollu mämmi enkä viitannu että olis uusi mämmi, jotain hämärää tässä
kukaan noista ei osaa laulaa
oho hups taitaa mennäkin tämä viesti anime kategoriaan haha
kaikki on paskaa ja sitten kuolee
Ette usko kuinka paljon harmittaa, kun meni tämä kasetti julkkarissa ohi.
Myytiin loppuun 20 minuttissa.
Muistakaa nyymit, että ette ole paskaa, vaan olette tärkeitä. Asioilla on tapana järjestyä.
youtube.com
>Miksi sitä vammakkoa pitäisi ylipäätään kiusata, kun se ei kuitenkaan tee kenellekään pahaa?
Koska se on erilainen. Tämä kuuluu ihmisluonteeseen, yritys pakottaa sitä vammakkoa normien mukaiseksi. Tämä myös toimisi, jos ei kyseessä olisi vammakko, joten kiusaaminen on hyödyllistä.
>Eikä ole kyse pelkästään mistään vammakoista, kyllä äidin pikku sosiopaatin alut löytää aina jonkun silmätikun luokasta jota on vaan pakko kiusata jotta saa itse hyvän olon.
Juuh, mutta onkin eri kiusaamisen asteita, tasoja. On vammakoiden kiusaaminen, mikä on kaikkien normaalihomojen toimintaa, kun ASPD-diagnosoitavat puolestaan kiusaavat ketä tahansa vähänkään erilaista.
>Kiusaaminen vaikuttaa lapsen/nuoren psyykkeeseen ja tulevaisuuteen negatiivisesti pahimmillaan pysyvästi.
Et vieläkään selittänyt, miksi kukaan välittäisi siitä vammakkolapsesta. Millä perusteella sitä normaalihomoa rangaistaisiin siitä, että se kiusaa autistihomoa?
>Se, että äidin pikku Joni-Lasinpesuneste-Korianteri joutuisi olemaan pari kuukautta lastenkodissa varmasti opettaisi, ettei kannata pilata toisten elämää tai pilaa omansa.
Ja miksi tällainen järjestelmä luotaisiin? Miksi normaalihomoa, tuoteliasta yhteiskunnan työntekijää rangaistasiin vammakon kiusaamisesta? Mikä järki?
>Tää oli viimeinen kerta kun vastaan tommoselle normaalihomolle.
Jos minun järjenjuoksuni vaikuttaa normaalihomoudelta, olet itse joko normaalihomo, tai jollain muulla tavalla kaavoihin kangistunut.
Kiusaamisella ei ole mitään tekemistä kiusatun ominaisuuden kanssa. Jokainen kiusaamista tutkinut ja kiusaamista kokenut tietää, että sen attribuutin muuttaminen johon kiusaaminen perustuu ei poista kiusasta. Esimerkiksi jos Villeä kiusataan koska hän on lihava ja hän laihtuu, kiusaaminen ei poistu. Viestissäsi
>ei yhteiskunta toimi ja kaikkien outojen autistien ja heikkojen naisaivojen annetaan vaan olla omia outoja olentoja
toistit yleistä myyttiä, jonka mukaan kiusaaminen on sosiaalinen toimenpide jolla poistetaan sosiaalisesti epätoivottua käytöstä. Näin ei kuitenkaan ole. Ja se on tutkimuksilla todistettu.
ketä kasetti? miksi kuuntelet kasetteja?
Pitää jatkossa muistaa linkata vaikka ruotsilangat
Life sucks and then you die, on varmaan useimmin kuulemani lainaus vanhempieni suusta.
lisäksi ei kannata kutsua muita "naisaivoiksi" silloin kun omat argumentit selkeästi perustuu puhtaasti tunteisiin ja mutuihin eikä tietoon.
en tiedä toimiiko jos lanka on vanhempi, tuo oli joku paskapostaus lanka joka oli tehty samaan aikaan kuin tämä kutakuikin
löysin laatikon kaljaa pyykkikorista, käykö teille koskaan näin
ovatko vanhempasi lontoolaisia
>Jokainen kiusaamista tutkinut ja kiusaamista kokenut tietää, että sen attribuutin muuttaminen johon kiusaaminen perustuu
Se kiusaaminen ei perustu tuohon attribuuttiin, vaan tuo attribuutti on vaan se helpoiten pilkattavissa oleva piirre. Miten vitun tyhmä pitää olla, että tätä ei ymmärrä?
>Esimerkiksi jos Villeä kiusataan koska hän on lihava ja hän laihtuu, kiusaaminen ei poistu.
Koska Ville on vammainen ihmisperse, joka ei sopeudu joukkoon, niin sitä kiusataan sen helpoimman kautta, eli lihavuuden takia. Ei se lihavuus ole se, minkä takia sitä kiusataan. Lapsikin, vittu, tajuaa tämän, saatanan vammakko.
puhut kyllä täyttä paskaa, kaikelle kiusaamiselle on kyllä tarkat syyt, se että sä et niitä tiedä ei muuta sitä totuutta mihinkään
ja itse juurikin syytät mua siitä mitä itse teet ja et koskaan tarjoa edes mitään perusteluja toisin kuin minä
minä olen paskaa
menen nyt suihkuun
jos ihan totta puhutaan niin mulla ei ole edes toimivaa kasettisoitinta tällä hetkellä
Piilotitko äitiltä sen sinne?
Kokeilun arvoista silti
ok naisaivo
en usko että löysit
olet valehtelija ja tiedän sen
Voi vittu mitä paskaa
Pohojanmaalaisia, mutta suhteellisen monikielisiä ja matkanneita - tapasivat käyttää saksaa ja englantia puhuakseen salaa meiltä lapsilta. Muistaakseni isä poimi tuon sanonnan Skotlannista, kun siellä pyöräili joskus muinoin ja siitä lähtien sitä on toistellut. Paikkansahan tuo pitää, niin toistelen minäkin sitä sitten.
Paattitytyopiston valvontakamerajärjestelmän salaiset kuvanauhat...
hyi helvetti
joo
toisinaan löydän jo unohtuneita pastillirasioita lipaston laatikosta tai takkien taskuista
Jaa, joku sai nyt tilalle oman postaamani kuvan. tätä tapahtuu täällä vielä v 2020
Näiden kiusaamis symppaajien mielestä on kai sitten myös luonnollista, että kiusaamiseen kyllästyneet ihmiset ihmiset sekoaa ja hierovat kouluissa? Näitä uutisia saadaan lukea joka toinen kuukausi jenkeistä. Onneksi suomessa on tiukemmat aselait.
Mitä hyi helvettiä tuossa nyt on?
kaseteilta musiikin kuuntelemisen paras puoli on se että voi kertoa muille että kuuntelee musiikkia kaseteilta
Et ole selkeästi lukenut yhtään kiusaamisesta julkaistua kirjallisuutta. Kiusaamisesa ei ole ikinä kyse kiusatusta, kiusatuksi päätyminen on yleensä täysin satunnaista kun kokonaiskuva otetaan huomioon.
>Koska Ville on vammainen ihmisperse, joka ei sopeudu joukkoon, niin sitä kiusataan sen helpoimman kautta, eli lihavuuden takia. Ei se lihavuus ole se, minkä takia sitä kiusataan. Lapsikin, vittu, tajuaa tämän, saatanan vammakko.
Meneekö sinulla noin pahasti tunteisiin kun joku osoittaa sinun olevan väärässä? Etkö näe jo sitä itseisarvollista virhettä joka tässä argumentissa on? Lapsi jota kiusataan ei sovellu joukkoon, ei voi soveltua joukkoon koska kiusaaja ei anna hänen soveltua. Tämä lapsi ei voi tehdä tällöin asialle mitään.
Kiusaamisessa on todistetusti kyse yksinkertaisesti tietynlaisen ihmsityypin ikäsidonnaisesta statuksen hausta. Kiusaaja haluaa korottaa omaa asemaansa itsekkäästi. Kyse ei ole mistään muusta hienommasta eikä kyse myöskään ole kiusatun käytöksestä. Se ratkaistaan helposti vetoamalla niihin, jotka palkitsee kiusaajan käytöstä. Valitettavasti meidän koulujärjestelmä on täynnä sinun kaltaisia "öyh öyh kiusaaminen on hyvästä koska mutumutumutu vitun vammainen" ääliöistä tämä ei ikinä toteudu.
kaikki vammakot pitäisi abortoida ja vammakkotehtaat pakkosteriloida
toivon etten koskaan olisi syntynyt
>Näiden kiusaamis symppaajien mielestä on kai sitten myös luonnollista, että kiusaamiseen kyllästyneet ihmiset ihmiset sekoaa ja hierovat kouluissa?
Ehdottomasti. Minä olen se "symppaaja" joka tämän keskustelun aloitti ja olen 100% sitä mieltä, että kiusattujen tulisi kostaa kiusaajilleen, kasvattaa selkäranka ja maksaa ansionsa mukaan kaikille, jotka on elämästään paskaa tehneet. Jos kiusatut tällä tavalla ajattelisi, niin ei niitä useimpia alunperinkään kiusattaisi.
Uushomonormolle tiedoksi että mämmissä on ihan turha yrittää vedota auktoriteetteihin puhumalla tutkimuksista tai tarjoamalla lähteitä, täällä argumentoidaan omin sanoin ja jos ei itse osaa mielipiteitään perustella niin sitten on parempi olla hiljaa.
mielikuva suomalaisista puhumassa keskenään rallienglantia
Et ole paskaa. Kuuntele tuo Bukowskin eka runo jonka linkkasin. Se avasi omat silmät.
>there is a light somewhere
>it may not be much light but it beats the darkness
Eihän nuo suomessakaan hieroneet ole olleet mitään erityisen kiusattuja.
Ne tosi kiusatut vaan hajoaa paskaansa.
ei ketään kiinnosta mitä 85ÄO naistutkijat ovat tutkineet koska ovat enemmän asiassa hukassa kuin kolmosluokkalaiset pojat
ei ketään kiusata yhden kiusaajan toimesta, sen taustalla on aina enemmistön hyväksyntä, muutenhan ne puolustais sitä ja kääntyis kiusaajaan vastaan
eihän noita jenkeissä tapahdu kuin harvakseltaan jos ei jotain neekerijengien välienselvittelyitä lasketa
>Et ole selkeästi lukenut yhtään kiusaamisesta julkaistua kirjallisuutta
>muh kirjallisuus
Auktoriteettiin vetoaminen ei ole argumentti.
>Kiusaamisesa ei ole ikinä kyse kiusatusta, kiusatuksi päätyminen on yleensä täysin satunnaista kun kokonaiskuva otetaan huomioon.
No ei vitussa ole. Aivan täysin järjetöntä tuo väite on, että kausaliteetti muka rikkoutuisi jonkun kiusaamisen suhteen ja yhtäkkiä olisikin täysin satunnaista se kiusaamisen kohde.
>Meneekö sinulla noin pahasti tunteisiin kun joku osoittaa sinun olevan väärässä? Etkö näe jo sitä itseisarvollista virhettä joka tässä argumentissa on? Lapsi jota kiusataan ei sovellu joukkoon, ei voi soveltua joukkoon koska kiusaaja ei anna hänen soveltua. Tämä lapsi ei voi tehdä tällöin asialle mitään.
Tässä ei ole yhtään mitään ristiriitaista viestieni kanssa. Luet vain niitä omasta kaavoihin kangistuneesta näkökulmastasi, niin kuin jo aiemmin totesin. >Tämä lapsi ei voi tehdä tällöin asialle mitään.
Tällä ei ole yhtään mitään merkitystä kiusaamisen suhteen. Kiusaamisella yritetään pakottaa sitä lasta sopeutumaan joukkoon, mikä useimmiten toimiikin. Jos joku vammakko ei sopeudu joukoon, ei sillä ole mitään väliä, koska kyseessä on vammakko, josta ei ole ryhmälle mitään etua, joten kiusaaminen jatkuu.
>Kiusaamisessa on todistetusti kyse yksinkertaisesti tietynlaisen ihmsityypin ikäsidonnaisesta statuksen hausta. Kiusaaja haluaa korottaa omaa asemaansa itsekkäästi.
Ei, vaan vahvistaa joukkoon kuuluvuutta, ei ainoastaan omaa statusta korottaa. Samalla myös yrityksenä on pakottaa erilainen lapsi sopeutumaan joukkoon.
> Kyse ei ole mistään muusta hienommasta eikä kyse myöskään ole kiusatun käytöksestä.
Kyse on ehdottomasti kiusatusta. Mieti nyt tilannetta, jossa kiusattu olisi alfamake. Ei sitä kukaan kiusaisi, kun se olisi se itsevarmin ja parhain koko joukossa.
>Valitettavasti...
Kuten sanoin, kaavoihin kangistunutta näkökulmaa. Et ymmärrä minua lainkaan. Et ole ensimmäinen, etkä viimeinen.
Illan pantsuvisan aika! Minkä väriset pikkupöksyt Assamila on hameen alla?
Oikein vastanneille lähtee puoli kiloa arvokasta Manohari Gold Assam teetä.
Lauletaan tää. Tää on tosi kiva laulaa.
youtube.com
Tässä sanat
Hei,
Katso kuinka hiljaa
Kaikki käy,
Mutta vuodet on lyhyet
Ja kun kuu ja aurinko ovat yhdessä taivaalla
Minä kerään kaiken pihalle esiin ja poltan
Niin
Kirjat ja paperit
Ehkä myös
Huonekalut ja muistot
Kaikki valheet, jotka tulevat elämän tielle
Kaikki hyvä mikä estää näkemästä
Se on ruoste
Savu nuolee raunioita, tiedäthän miltä tuntuu
Lämmittää käsiään palaneiden kotien tuhkassa
Hei,
Katso kuinka hiljaa
Sataa taas
Tomu vuotten ylle
Ehkä nämäkin murhaajan kädet etsivät päätä
Jota silittää ja tuntea maailman paino
Se on ruoste
nyymit nukkumata
mustat
ompa taas paska lanka kun töistä palanneet turbonormot sai kaljat auki ja nyt tulivat luonnollisesti potkimaan vähemmän onnekkaita nyymejä päähän, taidan mennä pelailemaan pariksi tunniksi jos noi lähtis vaikka baariin sillä aikaa
Mustat. Ei tuolla mitään muita voi olla.
kello on vasta 9
mustat ja niitten alla on pörrönen pimppi mitä ei oo ajeltu kuukausiin mutta se karva on semmosta pehmosta.
päätä särkee
AI!!!!!!!!!!!!!1 AI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 AAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AIJAJIAJIIJIJJIJIJ AUTS AUTS AU AI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
viikonloppuisin on hyvä mennä tavallista aikaisemmin nukkumaan
Menen aina yhdeksältä viimeistään sänkyyn, paitsi ryypätessä.
t. eri
mä ja nyymit isketään syvään ja kadotaan joskus pelkokin meitä kavahtaa
Tahdon oman paattitytykoplan joita auttaa peseytymään saunassa ettei tarvii yksin käydä.
siniset
Kiitos!
ei saunassa peseydytä, siellä hikoillaan
minkä ihmeen takia
punaiset
Mikä ton oikeen ilme on?
no saunan jälkeen sitten.