/norgetråden/

Bjørnen vinner til slutt

Forrige:

Attached: 1583513342577.jpg (620x428, 121.03K)

Other urls found in this thread:

worldometers.info/coronavirus/coronavirus-symptoms/
en.wikipedia.org/wiki/Widow's_peak
dagbladet.no/nyheter/planlegger-a-raide-kollen---de-kan-ikke-stoppe-oss/72215445
youtube.com/watch?v=8z1wGg39fXA
youtube.com/watch?v=dzlcxN0lxSo
twitter.com/AnonBabble

Vi tar denne

Jammen faen da

Vennlig påminnelse

worldometers.info/coronavirus/coronavirus-symptoms/

dulterino

(Russisk troll)

Ikke hør på han her, han vil bare skremme dere.

får bli bjøgneutgaven ja

Attached: 1581460289841.jpg (631x571, 99.56K)

Hva slags hårlinje har du? Har denne fåvæ

en.wikipedia.org/wiki/Widow's_peak

Attached: 220px-Gary_Cooper_NM430.jpg (220x320, 18.99K)

Små norske hjerner har ikke hår

er høypannet og har en stor norsk hjerne

Små norske hjerner ikke fatte at Corona være farlig, små norske hjerner tror man kan gå ut når man sitt i hjemmekarantene

>stor norsk hjerne
Hvorfor du lyve i tråden? Norske hjerner er små derfor nordmenn ikke har funnet opp noe annet enn 1 måneds postgang mellom Agder og Vestland

Jeg vil ikke dere skal dø gutta...Mine flotte gutter her som drittbrever masse artig, som sier god natta og snakker om animejenter, og poster annet masse fint. Dere betyr jævla mye for meg gutta og jeg er glad i dere jeg da.. Jeg skal vente på dere i himmelen om jeg dør først..

Attached: 1500973324572.png (785x757, 267.06K)

Har den store hjernen din tenkt på ekspress levering? HÆ? Du må ta forholdene inn i kalkuleringen. Er faktisk et stort fjell mellom agder og vestland

Små norske hjerner vite hva ekspress levering være? For små norske hjerner er ekspress at pakken bruker 40 dager, ikke 50

ÅÅ JEG TROR JEG MÅ SUTRE... JA JEG TROR DET SKJER SNART ÅÅÅ FY FAEN GUTTAAAAAAAAA ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JEG SUUUUUUUUUUUUTREEEEEEEEEEEEER

Veitafaen hva det heter. Har ikke viker ihvertfall.

Attached: fb0cc21.jpg (1080x1969, 292.49K)

t. Krenka liten norsk hjerne

>Oljeprisene stuper ned 8% på en dag
Gutta dette er ikke morsomt lengre

Attached: 1583434894440.jpg (477x442, 34.04K)

Å NEI NEI NEI

Attached: NI.jpg (1238x567, 103.28K)

Hvem /stornorskhjerne her?

Attached: Hallgeir-Kvadsheim-krediteres-foto-TV3-Rune-Bendiksen.jpg (357x577, 45.73K)

na

Sitter på dass og driter og drittbrever litt.

Å gurimalla, dra meg baklengs inn i fuglekassa!

>norsk hjerne
>stor
Kjeks, velg en

Jo, har ventet på det store børskrakket i over 2 år!
Endelig skjer det!

Attached: 1582840647858.jpg (663x485, 85.09K)

>han har ikke vernedrakt, maske, hansker og sko

like greit å bare legge seg ned å dø hvis ikke

Attached: 587_2007624220.jpg (1200x1600, 437.95K)

håper corona tar livet av alle sprengerene

>Han ønsker å leve lenge
Normalhomse ut

Dfn ingen japansk jentevenn..... Hvemfor leve?

Attached: Screenshot_20191201-233405.jpg (1210x899, 319.94K)

Slapp av, vi har alternativer

Attached: Norway exports.png (1560x492, 64.74K)

Så utlendinger blir i flertall til neste valg tenker du?

Attached: .png (1010x1013, 1.35M)

Da får vi satse på andre industrier, olje skal bli faset ut på sikt uansett.

hater uironisk sprengere mer enn utlendinger

vi trenger flere varme aylans, så økonomien kan vokse i evigheten

Utlendinger? Alle som kan stemme ved stortingsvalg har norsk statsborgerskap, følgelig er de like mye norske som deg og meg

Attached: Screenshot_20200215-183515.jpg (1440x2518, 531.57K)

Sammen skal vi klare oss kompis!

Attached: 1582054493506.jpg (686x526, 63.97K)

*smiler et djevelsk smil, som om jeg vet noe ingen andre vet*

hehhehhehehe

Økonomkompisen min med mastergrad fra BI og jobb i DNB hevder forsatt at markedet vil ta seg opp igjen snart, han definerte nå snart som innen 1 måned

Over 10 000 nordmenn er sannsynligvis smittebærere nå, jeg bare nevner det. Innen 2 uker så vil mange av de være hjemme fra jobb med sykdom

kjeks, da har han vel ingen grunn til å ikke kjøpe bear-sertifikater i den måneden

T-takk kompis..

alt kommer til å gå bra for oss gutta, vi er smarte med store hjerner og har preppet i årevis til dette

Attached: CHApbND.jpg (1375x645, 83.14K)

>året er 2024
>1.46 milliarder har dødd av corona viruset
>Kina har brutt sammen og er fire uavhengige stater, taiwan har innvadert fastlandet med hjelp fra USA
>All immigrasjon er forbudt, stor screening på alle innreisende
>Oslo er lovløst, folk dør som fluer på gaten
>Friske enklaver i Trondheim og Ålesund
>Flere europeiske regjeringer har falt, tyskland leder EU sin forsvarsallianse
>Kina lander på Mars først, NASA lander et år senere. Tesla er konkurs grunnet sprengerdød
spol frem ti år
>de siste tilfellene av nCovid er utryddet, få lokale tilfeller i Afrika
>frimurerne har tatt over hele verden, Iran er på linje med Afghanistan
>stor-israel realisert i levanten
>EU oppløst, nord-atlantiske alliansen med skandinavia, england skottland og nederland styrer agendaen
>sør-europa er bankrupt, borgerkrig i spania
>jeg som 48 årig sprenger får jobb i SAV, skandinaviska arbets videreförmedlingen
>bor i stor villa nede i Stjørdal, kun 100 hardhauser igjen i kommunen
>realistiske sexdukker, VR, robotnegre

gleder meg egentlig

Attached: 1582679798444.jpg (960x960, 102.26K)

>broren min har vært i Italia
>fredag var siste fridag av sykemeldingen min
>forsatt igjen å spille gjennom svart ørn, kirkeruta på ild emblemet
Hva hvis jeg tok kontakt med jobben min og sier at jeg frykter at broren min kan ha corona? Sjefen er ei hysterisk kvinne

når du sier det på den måten så...

Attached: 15215045546346.png (741x609, 27.28K)

Faen, jeg vil leve allikevel

høres ut som noe en uredelig og uærlig person ville gjort

Gleder meg til økonomien kollapser fåvæ.
Håper Sv*rige blir rammet hardest av alle.

Attached: 1479594576352.jpg (618x322, 48.48K)

Attached: sweden.webm (1280x720, 2.83M)

>NEEEEEEI IKKE OLJEN
>HVA SKAL VI SELGE NÅ?
>HVORDAN SKAL VI KLARE OSS UTEN Å SELGE NOE OG SÅ SETTE ALLE PENGENE VI FÅR FOR SALGET INN I JØDISKE PYRAMIDESPILL OG ALDRI SE NOE MER TIL PENGENE????
>NORGE SKAL TØMMES FOR OLJE SÅ FORT SOM MULIG SÅ BARE AMERIJØDEN HAR IGJEN OLJE SOM KAN UTVINNES ELLERS SÅ KLARER VI OSS IKKE I FREMTIDEN

Attached: ervins jobb.jpg (646x792, 337.72K)

offentlig sektor er den nye olje.
etter kollapsen kan alle jobbe i kommunen.

Er det ikke litt rart at de ikke kommenterer flyktningene i Syria/Tyrkia, og faren for at de kan være smittet av viruset? Er jo en gullsjanse til å stoppe innvandring hvis de ville. Føler innvandringen er et pyramidespill som bare venter på å falle, de kan ikke ta inn ulærde innvandrere og betale dobbel verdi, samtidig som de lager obligasjoner uten reelt grunnlag.. USA og Europa kommer til å få en heftig finanskrise i løpet av 2020 årene når gjelden skal betales.

Attached: 1582773539573.jpg (634x431, 70.85K)

>Er det ikke litt rart at de ikke kommenterer flyktningene i Syria/Tyrkia, og faren for at de kan være smittet av viruset?
Er besynderlig lite snakk om "flyktningene" om dagen ja. Virker bare som at det er de evige kokovenstrefolka som i hele tatt snakker om dem.
Tror selv normissene forstår at å ta inn horder med folk akkurat nå ikke er så lurt, selv hvor mange aylans som drukner.
Har ikke sett en eneste "refugees welcome to norway" noldus på sosiale medier. Selv ikke kjerringene jeg kjenner som holdt på som verst i 2015 har nevnt det som skjer i hellas nå.

Attached: lille_apu.jpg (1132x448, 267.24K)

Planlegger å raide Kollen: - De kan ikke stoppe oss
>Vi tar heller sjansen på å bli smittet på årets beste fest, enn på byen i Oslo. La den eneste coronaen som tar knekken på oss, være flaska du valgte å ta da kompisen din sa at du hadde fått nok, heter det i arrangement-beskrivelsen.
dagbladet.no/nyheter/planlegger-a-raide-kollen---de-kan-ikke-stoppe-oss/72215445

19 år gamle Petter Haug fra Trondheim hadde nemlig tatt seg fri fra jobb og forpliktelser for å dra på Skifesten. Nå har han, og resten av guttegjengen, opprettet Facebook-arrangementet «Raid Kollen they can’t stopp us all».

>- Vi tar heller sjansen på å bli smittet på årets beste fest, enn på byen i Oslo. La den eneste coronaen som tar knekken på oss, være flaska du valgte å ta da kompisen din sa at du hadde fått nok, heter det i arrangement-beskrivelsen.

>41 personer har i skrivende stund trykket «skal» på arrangementet.

41 personer ja. er dette virkelig nyheter?

hvor gamle var dere når dere innså at NPC memet ikke egentlig er et meme

Blir jo sikkert veldig fett da. De kuleste driter i publikumsnekten og setter seg opp i skauen med drikking og grillings. Er det imorgen og søndagen?

det har starta nå

Når kom det? 2015ish?

>41 personer ja. er dette virkelig nyheter?
I nolduslandet Norge skal hele landet stoppe opp om noen gjør noe som gjør at lille Kai-Ronny innerst i Indre Søndre Sauepulerfjord blir litt lei seg.
Tjen folket, skyt en journalist.

Når er 3 og 5 mila da? Tror jeg stikker opp

sto en diiiiiger pall med makrell i tomat på bunnprisen da jeg var innom i sta.
lurer på hvor mange dager til en er tømt.

30 km kvinner, lør 12
50 km menn, søn 1130

En journalist og en politiker

>jej skaj dja på festerj, vijuset ær ikke i skogen

Attached: kåjamavijus.png (1736x732, 1.02M)

Trådens tema sang:
youtube.com/watch?v=8z1wGg39fXA

Attached: Bjørnebanden.png (356x443, 101.8K)

Så på at jodel at mange planlegger å dra til skogen der uansett.

>19% av tilfeller er alvorlige eller verre
Gå på jobb. Fortsett som normalt. Ikke hamstre. Møt opp for å fremme kvinners rettigheter. Vurder å ikke reise til utlandet, men reis som bare det I Norge og støtt turismen!

Oslogutta skulle hatt møtopp i skogen, hadde sponset 20 pils

Huffameg. Hvor lenge tror dere det er til Erna hiver nauterne ut på gata?

dette er tema
youtube.com/watch?v=dzlcxN0lxSo

Vi ses i helvetet.

Lurer på hvorfor i helvete innenlandsflyging ikke stenges ned? Det vil jo hvertfall hjelpe på spredning. Forby all flyging som ikke er absolutt nødvendig. Imens reiser enda fulle SAS og Norwegian fly innelands..

HVA FAEN SKJER
HVA FAEN SKJEEEEEEEEEEEEEEER

Attached: file.png (309x304, 38.56K)

Kem bryr sæ?

nei, men har du sett a gitt!

Attached: 153027187432.png (614x614, 30.87K)

det blir gått med taco

Har 460 000 oppspart. Skal jeg kjøpe hybel i Oslo eller sette alt på TSLA?

Hohooi ble tatt med promille på 2.8. Hvem faen fant ut at de skal ha kontroll på et strekke på 400 meter i 30 sone?? Har kjørt den veien mange ganger i godform og aldri "kjørt feil". Fy faen, dette er hvorfor vi trenger en liberitansk samfunn uten maktovergripende etater, og jeg var aldri en av dem før nå.

>Bli hjemme i selvkarantene. Ikke tenk på ventilasjonsanlegget, selv om det skulle være smitte i samme bygg. For det er nok noen gode filter i ventilasjonsanlegg. All ekspertforskningsfakta viser dessuten at korona bare smitter hvis du ikke vasker deg på hendene. Eller hvis du bruker maskene som vi må ha til oss eksperter

Attached: dobloug.jpg (2200x1310, 1.32M)

Sutreanon hadde rett om små norske hjerner?

Du eier vel allerede primærbolig? Da ville jeg ikke satset på mer eiendom nå.

>sjekk VG kl 18
>113 smittet
>sjekk 30 min senere
>116
>sjekk nå
>120
Hva i helvete. Forventet ca 120 i dag, nå tror jeg det går til 125 før midnatt. 200 før helgen er over.

>nas -22%
Går ikke de -20% hver dag? Hvor langt ned kan de gå lol