Droomschool editie
/nederdraad/
Other urls found in this thread:
nu.nl
twitter.com
Neuk J
Ik koem 1x in de week omdat ik geen vd heb, ik ben niet sterk genoeg om nooit te koemen.
Ik koem amper of nooit, gewoon als ik niet kan slapen of als mijn ballen te vol zitten en ik niet meer rationeel kan denken
>dvw geen Jasmijn vd
Pascal valt op varkens
Nu ook?
anka is dik
Laat me aan je mooie blonde haartjes ruiken Liesbeth
Anka moet geregeld een varkensneus opzetten en een buttplug met varkensstaart in als Pascal haar wilt neuken, ook moet ze varkensgeluiden maken anders laat Pascal haar niet klaarkomen en mag ze niet in bed slapen.
>Snijd je keel door wanneer je een appje van een andere meisje krijgt
>Ruimt haar kamer niet op
>Zit nog wodka te zuipen om 4 uur s'nachts
ik herken alleen britney amber en lauren philips??
ik ben goed bezig
wat een kankerplek is het hier geworden
>>Zit nog wodka te zuipen om 4 uur s'nachts
je zal nooit de hele nacht opblijven samen terwijl je naar Yas Forumskern luisterd, een paar pakjes wegrookt en een fles wodka leeg drinkt
waarom nog leven?
ok rosy retrospect
Ik hou van je Liesbeth
ze is zich nu klaar aan het maken om met jamal iets te gaan eten en daarna naar de bioscoop te gaan, daarna gaan ze bij haar hard gaan neuken, om vervolgens morgen in de morgen tinder open te doen om weer een kerel op te zoeken voor ergens iets te gaan eten op zijn kosten en natuurlijk week terug bij haar te gaan neuken
toch beter dan betalen voor seks
Waarom is Code Veronia zo'n kino spel?
wat eten jullie vanavond?
Een bakje met tresor puur (en melk uiteraard)
dat zal van de resultaten van de Ligue 2 afhangen
wat als?
Goed bezig in wat?
Ik wist de namen niet eens lol
Je moeders' dikke akka
ik vind het goed van mezelf dat ik niet alle namen ken en dus geen echte koemer ben.
Autistisch kunstkechje maakt mij gelukkig oetz. Al mijn vooroordelen waren voor niets.
Ik wil een autistische kunstkechvd het is niet eerlijk!
Je zou maar je kindje haten
GEBASEERD!
Hypocriet
Ze zijn best makkelijk te vinden als je weet waar je moet zoeken.
Ik heb het licht gezien.
*ademt diep in*
Ik ga volgend jaar naar de uni en ik weet nu al dat mijn autistiche misantropische houding mij geen schijn van kans geeft.
klopt!
Ik denk niet dat je autistische meisjes vindt bij de uni oetz. Zoek bij GGZ begeleidingsplekken.
Autistische meisjes zijn te dom voor uni
nederlandse cultuur: vrouwen die minder gaan werken om te zorgen voor de kinderen
Nee het is niet eerlijk je kan autist en slim zijn het moet zo zijn
ik dacht dat je papa je vriend was
Ik wil dood
Aubergine gevuld met Parmezaanse kaas
Mensen beginnen onironisch in te zien dat progressief individualisme een idiote manier van leven is.
broccoli met worst
>Zit nu terug op therapie
>Praat over mijn pRoBlEmEn zoals mijn toekomst
>“Conclusie” tot nu toe is dat ik heimwee heb naar Nederland en potentieel terug zou kunnen studeren
>Pa heeft me aangeboden met helpen
>Dgw ik al mijn benefieten verlies als ik terug ga
>Dgw ik heb nog miljonen operaties te gaan in België maar geld
>Dgw drinken is mijn enige ontsnapping
Kanker
Bekeer je tot de Islam en ga bidden.
Elke dag zat worden en voortdurend koemen is niet goed voor je.
wat een zwakkeling ben jij
Meisjes met autisme spectrum stoornis zijn vaak slim, maar door hun stoornis hebben ze moeite met school.
Wacht maar tot ik succes vind
pleeg zelfmoord
Ik kan ze wel helpen maar dan moeten ze moslim worden en met mij trouwen.
Transgenderisme is het nooit waard.
Kan je miet met je huidige levenswijze, wordt moslim en vindt een reden om te leven en een manier van leven.
>Mensen beginnen onironisch in te zien
>beginnen
neger, er is amper wat veranderd in de afgelopen 70 jaar op dat gebied in Nederland.
We beginnen in te zien dat vrouwen overgerepresenteerd zijn in deze groep, daarom krijgen mannen straks ook vaderschapsverlof voor een lange tijd.
nu.nl
>wees brabander
>mag NOOTen
Mensen met ASS zijn vaak individueler opgesteld, dus ze zullen niet zo snel in een NPC religie geloven.
ja ik wil een betere huizenmarkt
nee ik wil niet sterven aan corona
Dat meen je niet
Nou de Koran heb ik al dus ik zit al snor
Neger in de jaren 50 leefden mensen nog voor hun gezin. In de jaren 70 werd degenerate koemerschap populair.
>wees geen br*bander
>hoef niet meer bij ze in de buurt te komen als ze hoesten
GODVERDOMME WAT EEN MOOI NIEUWS
waarom heb je therapie nodig als je toch hier de hele dag blogpaalt
Individualisme is niks anders dan aandacht hoererij, mensen zijn sociale wezens.
bang voor een vlijmende opmerking van sbe dat je het hier paalt?
Ben al moslim, ik ga gewoon vasten misschien helpt het wel
Ik ben hier al niet meer geweest sinds Bloempot was langs geweest lol
??? Wat?
Heeft het dood willen te maken met de mensen die je hier treiteren?
oh excuses ik kan de tr*nnies door uit elkaar halen
>ik geloof de miems
praat er over met je moeder sukkel
leugens!!!!!!!!!!!!!
Maar zonder grappen sinds ik ben gestopt met zuipen en ben begonnen met vijf keer per dag bidden is mijn leven er vooruit op gegaan.
Ik sta vroeg op, begin fit te worden en ga op tijd naar bed en voel me daardoor veel energieker.
>sinds ik ben gestopt met zuipen en ben begonnen met vijf keer per dag bidden is mijn leven er vooruit op gegaan.
HAHAHAHAHA
>sukkel
Onbeleefd, buiten dat is mijn moeder in de jaren 70 geboren en ze zegt ook heel vaak dat moderne mensen zielloos en harder zijn.
in mtfg krijg je toch snel gezeik van sommige trips als je je kwetsbaar opstelt?
bloempot, kutje, wanneer gaan we nou is mieten dan?
>ik heb geen argumenten
Er is meer in het leven dan jezelf vergiftigen en koemen.
Nee ben gewoon een kanker idioot
Je bent niet bepaald het voorbeeld van succes.
Valt vast wel mee
>Een coronapatiënt in Haarlem is afgelopen week naar school gegaan met ziekteverschijnselen. Het meisje, dat in de vijfde klas zit van het Eerste Christelijk Lyceum, had klachten na een vakantie in Noord-Italië.
>Ook een middelbare scholier in Amersfoort is besmet met het coronavirus, melden verschillende media. Hij kwam maandagochtend zonder klachten naar het Nieuwe Eemland, maar begon tijdens het eerste lesuur te hoesten. Omdat hij naar Noord-Italië is geweest, ging hij direct naar huis. Een test wees uit dat hij het virus onder de leden had.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OP VAKANTIE GAAN NAAR BESMETTE GEBIEDEN OMDAT IK TE KANKERGIERIG BEN OM MIJN KANKERGOEDKOPE VAKANTIE TE ANNULEREN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ah joh geeft niet
Dat kan je toch ook gewoon doen zonder gelovig te zijn?
...bedoel je een paar maanden terug toen ik mijn cypro-waanzin had? Of bedoel je nu? Want de mensen die mij haten zijn meestal de meest gehate personen daar.
Dood jezelf
kOM NAAR HET STADSPARK IK MAAK U KAPOT
nee grapje
waar gaan we heen
*knipt met vingers* je *klap* weet *klap* niet *klap* wie *klap* ik *klap* ben
>Zit nu terug op therapie
Dat heb je wel nodig
>Praat over mijn pRoBlEmEn zoals mijn toekomst
Dat heb je wel nodig
>“Conclusie” tot nu toe is dat ik heimwee heb naar Nederland en potentieel terug zou kunnen studeren
Kom niet terug
>Pa heeft me aangeboden met helpen
Nee niet terugkomen
>Dgw ik al mijn benefieten verlies als ik terug ga
Blijf daarom maar
>Dgw ik heb nog miljonen operaties te gaan in België maar geld
Snij gewoon je nek door ipv je piemel
>Dgw drinken is mijn enige ontsnapping
Drink jezelf dood
>mijn moeder is geboren in de jaren 70
>mijn moeder is bewijs dat er uitzonderingen zijn op de miems
>maar de miem is alsnog waar hoor echt ik zweer
mijn moeder is ook geboren in de jaren 70.
mijn zusje is een kunstkech die vind dat de man de eerste date moet betalen omdat dat zo hoort. Ik kreeg zelfs een preek van mijn zusje en mijn moeder dat ik wel moet betalen op de eerste date omdat ik anders als zwakke man over kom.
ik wou gewoon iemand die bekend stond als gemeen namedroppen om te doen alsof ik een insider met veel kennis van de gemeenschap ben :p
Is je zusje vrijgezel en autistisch? Ik ga expres mijn geld thuis laten op de eerste date om te laten zien hoe het zit.
Je hebt het geprobeerd
Zou kunnen maar ik zie niet veel nut om in welke vorm dan ook productief te zijn als God en het niernamaals niet bestaat.
Waarom zou je moeite doen als je toch uiteindelijk stof wordt en niet meer bestaat?
Ik weet je instabiel bent, en dat is genoeg.
Ja, maar als je zwak en gevoelig ben wordt het wel een andere soort circus, mensen hebben acces tot je hart en geest
Ik kreeg een soortgelijke preek ook van mijn moeder maar ze vindt ook dat vrouwen niet rond mogen neuken en dat ze uiteindelijk wel naar een familie toe moeten werken.
GODVERDOMME ER IS IEMAND POSITIEF IN MIJN STAD EN IK WOON AAN DE OVERKANT VAN HET ZIEKENHUIS
NEE NEE NEE
>mensen hebben acces tot je hart en geest
Is dat per se negatief? Ben je niet gewoon bang om mensen toe te laten?
Is flemish just dutch but more french?
Wil wel iets van mijn leven maken voordat ik de hemel in ga
>waar gaan we heen
nou euhm over een uurtje pak ik de bus naar de stad
yeah