Smakliga upplagan
Sverigetråden
Other urls found in this thread:
svt.se
twitter.com
Gud välsigna det moderna internätet.
>Smakliga upplagan
Varför ser han alltid ut som att han äter en sked koks?
Han söt
Teknisk Matematik. Ja. Matte är det enda jag är bra på.
svt.se
>dkn ingen kommer vara så här kär i dig
om detta inte gör dig kåt så är du biologiskt handikappad
Grindrböghorslynan :3!
Läkare. Nej, man måste vara ultranbög för att vara bra läkare. Jag är bara en idiot som kan plugga.
Så pisscuckstaten gör det svårare för svenska incels att skaffa en importfru men inte för Abdullah att få hit hela familjen
skaparen av linux
Tror ni inte politikernas plan är att låta corona döda massa pensionärer så de kan använda pensionsfonderna till invandringen?
Synd att sv ho inte tycker samma sak
>dkn har aldrig haft mer än 1,7 mb/s
>gräsrökare som kallar sig själv för pundare
det är ett tillbehör precis som alkohol, man dricker och röker som ett boost för de tyngre drogerna du tar
som kryddan till maten
är det här som betaupproret kommer starta?
Latinapillret var bokstavligen det som förändrade mitt liv. Från nbög till gigachad en flygresa bort. Och nej det är inte muh pengar, det här var i Kalifornien.
>I GET THE POWER OF LOVE
>Kvinnan döms för sexuellt ofredande till skyddstillsyn med samhällstjänst samt 35 000 kronor i skadestånd till eleven
tänk på om det var en snuskgubbe istället för en kvinna som lärare
Två av mina fyra tröjor har kommit.
Det är bara inse att det är inte samma sak. Tycker någon egentligen det? Killen får fett kul gymnasieminne. En tjej blir traumatiserad av äckelgubben. Helt olika saker.
>sv ho
är ju fan en jugge och halvneger
Skillnaden är att tjejerna han brevade är söta och tjejerna du brevade ser ut som träskmonster
HUNDRA PROCENT ÄRLIG FRÅGA, Jag cuckbrevar inte och jag vill inte ha incel-svar eller cucksvar bara ärliga svar.
jag känner en tjej som är rätt öppen med mig, vi har känt varandra länge. Hon ligger KONSTANT med folk, så fort hon känner sig ensam ligger hon med nån från Fnöske osv. Just nu är hon på semester i Brasilien och har berättat att hon haft 3kant med 2 mexikanska killar hon träffat på en klubb, hon har haft 4kant med en norsk kille hon träffade där och ett brasilianskt par de träffade på en klubb, hon har legat med en kille regelbundet där som hon snackat med länge över nätet innan hon ens reste dit (hon säger att hon är kär men tror inte de blir något förhållande) osv.
Min fråga är hur vanligt detta är bland svenska tjejer. Är tjejen jag känner bara en slampa eller är hon bara mer öppen med vad de alla gör? Måste erkänna att jag blivit rätt äcklad av henne speciellt efter vad jag hört om hennes äventyr i Brasilien senaste veckorna. Snälla svara ärligt inte Yas Forums cuckbrev
min frufru
sant. och sen Migrationsverket säger rätt till anhöriginvandring är skärpt och då behöver de inte ändra det igen nu
Det finns flera dokumenterade fall av män som får livslånga psykiska men av att bli förgripen på av kvinnor
▶
>också, Migrationsverket har skärpte krav för importering av fv/pv, det är mycket svårare nu, man måste bo utomlands tillsammans under en längre tid innan man kan bli beviljad uppehålltillstand
Döp om det till Feministkärringverket eller Incelhatarverket eller Raskrigarverket?
Är denna filmen kino?
Tog mig 12 minuter att ladda hem 37gb.
Har ingen erfarenhet med en sådan typ. Men låter jävligt slampig, user.
rätt vanligt bland mentalt förstörda sv ho med dålig uppväxt
Fast männen som gillar sv hos är inte direkt några jättekap, så det är ingen större förlust
bara väldigt skadade människor håller på så där
så nej inte vanligt alls
min isp tillåter mig inte att gå över 15mbs
jag tänkte mig att öppna bitchute konto eller dutube eller nått sånt så att jag skulle ladda upp nya videor asså ett helt avsnitt med och andra saker också låtar osv
men jag skulle kanske behöve ett bra namn för detta asså kontot
eller vad tycker ni
skulle ni prominurera på mig?
och varför exakt har du fått ta del av all denna information då?
>Det finns flera dokumenterade fall av män som får livslånga psykiska men av att bli förgripen på av kvinnor
Bästa sättet att bekämpa dubbla standards är att bara ha en själv.
din kanel?
okej skönt att höra. Har liksom avfärdat hennes eskapader under längre tid men just den här brasilienresan har äcklat mig och jag börjar undra om de alla håller på så här
för att hon är öppen med det har jag ju sagt, hon bara berättar sånt. Skriver till mig hela tiden
ja
det tänkte jag men vet inte om det är bra idee och vad skulle det ens heta
Bokstavligen alla svenska tjejer är så
begå dig
>gay best friend
>heterosexual man, who is refered as "such a good listener" by his female friends, but never gets the opportunity to have sex with them.
du
sluta cuckbreva favä
Ja fast oftast brukar det vara knullsemester i Australien eller så åker de ned till gulfländerna och suger en massa arabisk gubbkuk för pengar
det är en bra idé
Bevisa mig fel oj det kan du inte
du kan inte bevisa ditt egna påstånde heller
du är dock fortfarande en sorglig sate med cuckfantasier
Vill att Nardos ska dominera mig och kalla mig för stel svenne medan jag slickar på hennes höga klackar
breva mer nardos
Bevis: anons brev
Okej nu din tur
finanon är ett passande namn för en kanal
när kommer ett album ut?
>bitchute
>dutube
Så du tänker antingen storma eller vara helsam?
jag vill knulla henne i fittan och kalla henne blattehora medan du gör det
vad hjälper kuratorer med på psyket?
>skulle ni prominurera på mig?
Ja
Vi kallar dem för "bögar" lmao
>dkn medeltiden var SLAAAYY QUEEN-dystopi
>dkn man kunde blir slängd i fängelse om man kallade någon för en hora
fy fan
Jag skulle, om du inte doxxar mig
epik
fast vi har legat flera gånger, hon ville bli ihop men jag vänzonade henne :^)
blir äcklad av hennes beteende
Ekonomi och "socialt stöd" vad det nu betyder.
Runkar av en och ser till att man inte är för uppdämd
absolut ingenting har jag hört, det är ett låtsasjobb