Attached: 1565421279744.jpg (560x640, 64.78K)
Sverigetråden - Knegupplagan
Anthony Roberts
Other urls found in this thread:
twitter.com
youtube.com
streamable.com
twitter.com
Cooper Russell
Hade en dålig diskussion idag med en person som jag skulle definiera som en radikal feminist, hon påstod att vi män var dåliga på att lyssna in varandra.
Såhär såg våran diskussion ut ungefär
(JAG) -Men vadå hur menar du då? Du menar asså inte att vi är dåliga på att lyssna in er kvinnor utan att lyssna in hos oss grabbar?
(Feminist) -Ja exakt! Ni har liksom inte samma förståelse och medkänsla som hos kvinnor
(JAG) - Men vad vet du om när vi pratar? Vi kanske har ett annat sätt indikera på att vi lyssnar
(Feminist) - Nej det stämmer verkligen inte! bla bla bla
Sedan började hon babbla om något annat, fast jag orkade som sagt inte lyssna längre, ganska så roligt medtanke på ämnet vi precis diskuterat
Men detta har gett mig en tankeställare, är vi män verkligen sämre på att "lyssna in varandra"? Skriv gärna från era egna erfarenheter och om det stämmer eller inte
Eli Martin
ska begå självmord snart
Austin Collins
Vill ha en kaukasisk rödtott
Jack Rogers
Jag har nyss varit hos en privatklinik och kollat mina testosteronvärden, referensvärdena är då vad jag förstått 10-30, där jag fick 17.
Jag är 24 år gammal och vad jag förstått det, trots att det är inom referensvärdena, så är det lågt för min unga ålder - då medelvärdet kring min ålder verkar vara kring 23-24.
Har nyligen börjat gymma och vill veta hur detta påverkar mina förutsättningar att bygga muskler om man jämför med någon som har kring medelvärdet?
När man är på den nivån jag är så verkar det inte vara galet lite heller, så undrar om det isåfall går o fixa till vanliga värden med bra kost etc? Har för längesedan kollat blodvärden och dylikt som även dom legat på gränsen till för lågt, vad kan detta bero på?
Om det är lite felstavningar eller dysseskrivet är det pga jag skrivit från luren
Seriösa svar uppskattas
Kevin King
Jag talar inte svenska men jag lära.. Jag vill ha sex med en flicka.
Dylan James
vi har blivit förgiftade varje dag av kvinnors p-piller
Caleb Butler
han har en liten snopp
Aaron Morris
Jag heter Ubungo och jag bor i Hjusta om social hjälp
Charles Richardson
Brody Campbell
Hoppas den mäktige Poseidon skyddar Evropas gränser
Parker Nguyen
Jackson Sanders
David Watson
Äsch lite vanligt bråk i en grundskola, detta har ju alltid hänt
Cameron Kelly
chino chan
Josiah Rivera
svho båh
Cooper Anderson
:(
Andrew Fisher
hade just läge att pöka en tjej. Hade jag helt neutralt frågat om jag kunde få ett glas vatten eller vad som helst hade jag garanterat kunnat följa med upp till hennes rum och där fortsatt vidare. Men jag gillar henne egentligen inte samt fick ångest så jag gick hem. Vet inte om jag ångrar mig eller inte favä.
Oliver Howard
Patetisk jävla kollega som bokstavligen gick och tjallade till chefen för att jag och en liten grupp kollegor inte jobbade. Haha, skrattar åt fittan. Så jävla pinsamt, är ett jävla pissyrke också med skräp till lön.
Kollegan som tjallade var inte ens sprängare heller, för fan inte ens 30. Så jävla skrattretande.
Lincoln Cooper
Varför väljer man att porrdumpa här av alla ställen?
Isaiah Clark
Vad jobbar du som?
Ethan Walker
breva shemales istället
Josiah Cruz
Sluta breva sprängarporr
Noah Howard
Mobba bort honom
Andrew Sanchez
d1a breva sissybbcporr
Joseph Carter
>brevar vanilj 3dgrivi istället för f1h1 2doanständigt
extremt kass smak favä
Aaron Sanchez
kan förstå om han var tvungen att göra ert jobb men om det inte påverkade honom förstår jag ej
Camden Barnes
Borde göra det, konstiga är att han tycker om mig, och brukar själv sticka tidigare från jobbet men samtidigt så är han av åsikt att man ska jobba hårt.
Vi satt och spelade kort tillsammans och den lilla fittan försvinner i 5 minuter, sen kommer han in med chefen. Haha seriöst, så jävla töntigt.
det påverkade ABSOLUT inte han.
Samuel Williams
breva shemales istället istället för vidriga svho
Jeremiah Peterson
vi /s/ nu
Isaiah Parker
Förvänta dig inte att en iphonecuck någonsin ska breva något vettigt
John Williams
Trodde mitt liv skulle vara bra om jag bara fick fv men det är ganska likadant som innan grabbar
Camden Hughes
Jobba 120% varenda sekund, inga raster, ingen lunch.
Luke Murphy
baserade båda två.
Jordan Richardson
Käften, nbög
Jordan Roberts
betala för jobba
dö på jobbet
50år praktik
Sebastian James
koomaren har tappat det
Aiden Roberts
Jag vill hoppa på test E, känner mig hanrejad av alla feminina kemikalier i vattnet/maten jag fått i mig sedan barndomen
Logan Walker
Är själv ganska knegig och vill känna att jag håller vad jag lovat i mitt kontrakt med arbetsgivaren men
>Vi satt och spelade kort tillsammans och den lilla fittan försvinner i 5 minuter, sen kommer han in med chefen. Haha seriöst, så jävla töntigt.
fyfan vad patetiskt.
Carson Gray
>Varför väljer man att porrdumpa här av alla ställen?
För att man är en sprängare som oironiskt kallar knul för "samlag".
Ryan Robinson
Det är bevisat att kvinnor har betydligt högre EQ (sök upp det om du är osäker) än mig, i.e. att kvinnor känner mer empati och har bättre kommunikationsförmåga. Det är biologiskt.
Liam Bennett
>vi /s/ nu
/s/verigetråden
>självmordsbränsle
Justin Rivera
donbejba tib baj jaj baj daj
Jordan Cook
högre EQ än män*
Carter Green
Zachary Torres
Hoppas d1a stämmer och att jag hittar någon. Vill inte ändra hela mitt liv bara för en fv.
Tyler Mitchell
Hur känns det att pussa på en fitta?
Nathaniel Moore
Jeremiah Ramirez
Hejsan
har du länken till hennes reaktion
Liam Foster
Jag vill ha samlag med en kvinna.
James Smith
ta livet av dig
Parker Allen
>i.e. att kvinnor känner mer empati
Det där är lögner som har levt kvar sedan romantiken. Kvinnor är inte ens kababla till att känna empati även om de är bra på att fejka det. En elak kvinna är alltid tusen gånger ondare än en elak man.
William Sanders
Brayden Allen
streamable.com
här finanon. hon spelade inte upp sången i strömmen men jag försökte synka den så bra som möjligt så att man kan se hennes lajvreaktion.
Caleb Cook
...
Gå din väg...
Oliver Martin
aron.
Matthew Nelson
men breva något bra istället för den här skiten som hampus 12 år gammal knappt kan bli upphetsad av
Ian Sanders
>brevar lågupplösta rostbiffar
Matthew Mitchell
bra tråd jag ser
Luis Kelly
Häng dig
Cameron Martinez
Har någon här inne haft erfarenhet med steroider och kan dela med sig information?
Bentley Reyes
Er mamma är den viktigaste personen i era liv, jag hade tagit självmord om min mamma dog.
Elijah Perez
Väx upp, incel
Evan Thompson
Har du länken till dutub?
Chase Clark
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DET BARA FORTSÄTTER HÄNDA
28 TJUGOÅTTA NYA FALL I STOCKHOLM
90+ FALL TOTALT
Hudson Thompson
0/10!? det är ett mästerverk..
Easton Nelson
SNART 100 SMITTADE
David Long
Ta din medicin.
Kayden Morales
David Hill
Mmmm doftligt och smakligt!
Michael Brooks
Får man saftigare negerbollar om man gör dem av gröt istället?
Landon Wright
Fan vad äcklig hon är, smaskar och äter som en gris varje ström. 80 iq.
Robert Jones
va? vill du att jag ska ladda upp den på dutub oxå?
Nathan Barnes
>inte en enda shemale hittills
tråkig jävla brevare.
Sebastian Bennett
Men testosteron skulle hjälpa mig med att växa upp user
Nathan Thomas
>i-inget händer s-säg till när det är 100 fall
HAHAHA förnekarna får äta upp sina ord nu.
Connor Evans
Baserade nbögar som var tvungna att åka till smitthärden Italien
Lincoln Russell
Jack Lopez
>93 fall nu
Var det inte det user brevade om igår?
John Hernandez
ha sex
Nolan Young
Du kan ju breva
Eli Baker
*sniff*
Adrian Walker
människa eller häst?
Caleb James
>f-fortfarande inte 100 fall!
Nathan Peterson
Landon Cruz
PÖK
PROR
SEX MED SIN PROOOORR
Tyler Price
Denna tråden är bara en påminnelse om hur äckliga 99% av slidor är.
Seriöst, är det bara jag? Kvinnor må vara extremt attraktiva, och jag förälskar mig i dem konstant men slidor är äckliga i 9/10 fall.
Leo Baker
Chase Young
älskar fitta favä
Cameron Wright
äckliga och äckliga... alltså det är ju inte som att en fitta är något särskilt skoj att titta på
Jackson Harris
Ethan Hughes
Hur lyssnade hon sången?
Isaiah Davis
Natsukidoxxet var för mer än ett år sen...
Jaxson Hughes
92 fall av corona i Sverige
Ingenting ju
Ring mig när vi har 100 bekräftade fall
Samuel Foster
>dyrka en psyksjuk negermadrass på ryck
hur blev tråden såhär?
Andrew Butler
>naket
Hallå! Det är 2020 nu!
Angel Sanders
neeej kom och jobba för mig
Kevin Parker
Oliver Cox
ge mig tvåde
Jose Hughes
Jag är rak men kukar är mycket mer estetiska än fittor.
Därför runkar jag till futas
John Evans
Jag laddade upp den på dutub men sen tog jag ner videon efter att hon kollat igenom den.
Brody Robinson
libbe....
Connor Lewis
Ryan Carter
>119107576
vad är det för skit han brevar?
Benjamin Garcia
okej jag förstår
det är lugnt
Brayden Ramirez
Kom igen nu libbe
Josiah Lee
Det är bokstavligen bara Biancus som håller på.
Noah Taylor
Luke Hill
Vet inte vad jag ska säga mann1, det är bokstavligen vetenskapligt bevisat att kvinnor har mer EQ och har betydligt större chans att känna empati för andra.
Jag kommer vara källkritisk och tro på de som faktiskt studerat detta fenomen, istället för att lyssna på en sjudande bög från kanalen som påstår att "En elak kvinna är alltid tusan gånger ondare än en elak man"
Juan Russell
94 fall av Corona i Sverige nu!!!!!!!!!!!!!
DAGS ATT PANIKA
Thomas Wilson
wow, baserat
Oliver Russell
Som sagt ring mig när vi har 100 bekräftade fall. Jag lägger ut mitt nummer vid 100 bekräftade fall
Lucas Allen
*gäsp* ring mig när vi har tusen fall
Juan Kelly
vad heter kattläkaren?