Neuk alles.
Neuk iedereen.
/nederdraad/
Other urls found in this thread:
youtu.be
youtu.be
youtube.com
twitter.com
gebaseerd
youtu.be
Waarom hoor je dit niet meer in "hip hop" tis echt een van de beste dingen aan hip hop.
paal je anus
STOP MET PIRATERIJ!
heilige gebaseerdheid.. is dat hier ook mogelijk?
Houd me maar tegen
>NEEEEEEEEEEEEEE NIET MIJN JOODSE SPELONTWIKKELAARS
>KOPIËREN IS STELEN
dit zou onironisch moeten kunnen, dat je zelf beslist wie je organen krijgt en wie niet, zolang dit niet het geval is zal ik nooit mijn organen afstaan
straks verdwijnen mijn organen in een ernstige crimineel die overhoop is geschoten
Doe maar 2 anuspalen met saus
je bent zelf een domme jood als je een paar euros gaat weigeren betalen voor iets dat je veel plezier uit zal halen en komt ook over als een domme communist met alles is van iedereen
Lmke autist
Niet die user maar ik ben joods en ergens niet voor betalen als ik er mee weg kom is letterlijk een religieus principe.
>iets delen = communisme
goede goy
>paar euro's
Ik ga echt geen 30€ voor een spel geven dat mij toch al geen balzak intresseert maar ik gewoon is wil spelen
>Ik hou van videospelletjes
>Ik betaal er niet voor en schaad waar ik van hou
VERDEDIG DIT GEMENE PIRAATJES!!!
Helemaal niet
Twijgen
je bent aan het copen omdat je letterlijk al 10000€ weggegooid hebt aan games die 10k€ had je nu ergens voor je laten kunnen werken zodat je passief inkomen kon krijgen, maar nu heb je een kast vol cd'tjes die je niet meer gebruikt
NEEEEEEEEEEEEEEE GEHOORZAAM MIJN JOODSE SYSTEEM
dan moet je eens iets beter me je tijd gaan doen wanneer je dinges doet dat je "niet boeit maar gewoon wilt doen", dat is iets meer een persoonlijk probleem
het principe dat jij hier aan het verdedigen bent, dat van iedereen recht heeft op alle software in deze wereld, als dat niet dicht bij een communischte wereldbeeld komt, dan weet ik ook niet meer wat het is
>uhu ik ga het blijven herhalen terwijl in feite ik de jood ben
oke
>anoniempjes voeren discussie over piraterij van videospelletjes
ik hou helemaal niet van spelletjes
ik heb laatst impulsief een spelcomputer gebouwd die ik nu nooit gebruik, en als ik een spelletje opstart ben ik ze zat na maximaal een uurtje spelen (meestal al na een kwartiertje)
Het is mijn hobby en mijn passie, ik voel me er niet slecht over.
Dimmen met de anti Semitische opmerkingen
>fortnight is gratis en die makers zijn schatrijk
verdedig dit
>Tattas be like: Ik haat dit dus het is joods
>het principe dat jij hier aan het verdedigen bent, dat van iedereen recht heeft op alle software in deze wereld
projectie, het enige wat ik verdedig is dat er niets mis is met het delen van zachtwaar met vrienden en familie.
>Joden be like: Nationalisme is slecht... voor jou, racist.
>Fortnite is gratis dus dit singleplayer spel moet ook gratis aan mij worden aangeboden
kheb derjust een kakske geplaceerd vma
nee, maar de stelling dat je de makers niet steunt is puur onzin
Wie citeer je homo?
youtube.com
zion*sten doen corona in onze lijf
Even terug naar draadrealiteit
Paal je anus
>Tattas be like: Alles wat ik niet doe is joods
>pro-jood allochtonen larp
lmke, kanker zion*st t*tta
Jawel? Staat in de Talmud
Ik ga eten koken, sterf in jullie draad anoniempjes
een pak kost daar letterlijk 20 euro en elke kind dat dat speelt koopt maandelijks wel een pak of 2
>projectie, het enige wat ik verdedig is dat er niets mis is met het delen van zachtwaar met vrienden en familie.
aha ja, meteen met je doelposten veranderen, oke kerel
Hij is echt kanker grappig
hou je bek nepjood
STOP MET DE KKR ZION*STEN STEUNEN
hallo nootjood
Waarom zo ontzettend vijandig?
Je maakt mijn geloof belachelijk
>betalen voor propriétaire zachtwaar
AHAHAHA
Je maakt mijn geloof belachelijk
Terwyl jullie discussieren over videospelletjes ga ik vanavnd dikke klodders geel zaad dumpen op een schoon wyf haar tetten.
heb ik gister al gedaan, vandaag is schijtpaaltijd
linuxmongooltje
in mijn tijd moesten we nog telefoonkaarten hacken om op Warez BBS'en te kunnen inbellen zodat we de eerste -Razor1911 spellen konden downloaden
I'd just like to interject for a moment. What you’re referring to as Linux, is in fact, GNU/Linux, or as I’ve recently taken to calling it, GNU plus Linux. Linux is not an operating system unto itself, but rather another free component of a fully functioning GNU system made useful by the GNU corelibs, shell utilities and vital system components comprising a full OS as defined by POSIX.
Many computer users run a modified version of the GNU system every day, without realizing it. Through a peculiar turn of events, the version of GNU which is widely used today is often called “Linux”, and many of its users are not aware that it is basically the GNU system, developed by the GNU Project. There really is a Linux, and these people are using it, but it is just a part of the system they use.
Linux is the kernel: the program in the system that allocates the machine’s resources to the other programs that you run. The kernel is an essential part of an operating system, but useless by itself; it can only function in the context of a complete operating system. Linux is normally used in combination with the GNU operating system: the whole system is basically GNU with Linux added, or GNU/Linux. All the so-called “Linux” distributions are really distributions of GNU/Linux.
DEEL ZACHTWAAR
Ik wil keihard in haar gezicht spuiten totdat haar ogen rood worden
heb seks
K A N K E R R E G E N
JOUW geloof?
ik gebruik arch, bijdeweg
>Arch
>Geen Debian
Jij gaat dus mooi niet naar de ruimte!
Kanker zionist
Je riep?
>systemd flikkers
Zionisme is kankergebaseerd, ik ben een pan-judaist
HET LIEEED VAN DE ZEEeeeEEEEE
NOCH STIL NOCH KALM
OP ZOEK NAAR LIEFDE OPNIEUW
MO GHRÁÁÁ
*DOEET DOEET DOOOEOoeEoeoOOOT*
Extreem gebaseerd Moos
moslims verdienen de dood, christenen zijn onze vrienden
Zionisme is de kankertumor van het sociaal weefsel.
Kijk ik wil heel graag zeggen dat ik in vrede met iedereen kan leven maar dan krijg je weer soort mensen en dan valt dat plan ook weer in duigen.
Je bent gewoon jaloers dat je geen smaus bent kankerbaardaap
Jullie zijn onze vriend niet, joodse parasiet. Blijf aub weg van mijn blank volk. Jullie hebben Jezus vermoord.
Zeg doe eens eventjes rustig of moet ik jou opeens persoonlijk verantwoordelijk gaan houden voor dingen die jouw voorzaten hebben gedaan?
cindy hou je bek gore kopvod
>Christcucks en j*den
Wat gebeurt was, was correct en moest doorgaan, jammer genoeg. Nogmaals, jullie deugen niet.
Ga je voorhuid maar zoeken
Nou als dat soort gedachtegoed je beter helpt in slaap te komen 's nachts wie ben ik dan je die mentale berusting te ontzeggen.
ik gebruik cindy haar hoofddoek als zaadsok voor alle kinderboter die haar mondje mist
Die is allang tot een crèmepje verwerkt denk ik
Koop een goedkoop stuk grond en verbied joden en christenen om erop te komen
Zolang het zionisme en het joodse volk parasiteert, heb ik geen goede nachtrust.
>religie
groei op oetz
allemaal sprookjes
>aantal corona verdubbeld
aight, tot over 18 dagen als iedereen corona heeft
>T. geen uitverkorene
ik ben gewoon intelligent en geloof niet in sprookjes
>Wil een traditionele vrouw om kinderen mee te krijgen
>Alle meisjes waar ik verliefd op wordt zijn autistische kunstkechjes
Verklaar dit fenomeen
AHUM
NEUK PALESTINA
NEUK IRAN
EN NEUK KANKERMOSLIMS
je woont in de randstad
>dvw geen vd om heroïne mee te doen terwijl we naar Fluwelen Ondergrond en Nico luisteren
free palestina
Ik ben joods en joodse vrouwen zijn traditioneel, blank, en hebben grote borsten
Juist niet oetz.
Nou met de uitbraak van het coronavirus in Yisraʾel zal dat vast niet meer zo heel lang duren.
Hela gabber straks krijgen we weer aan de stok met die mensen
>impliceren dat die dingen wederzijds exclusief zijn