Sverigetråden - en fin tråd

för fina brevare

Attached: 1575077920593.jpg (800x800, 171.82K)

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/2019–20_coronavirus_outbreak_by_country_and_territory#Outbreak_by_country_and_territory
sosalarm.se/viktiga-telefonnummer/viktigt-meddelande-till-allmanheten/
foi.se/nyheter-och-press/nyheter/2020-03-04-kvinnohat-och-valdshyllningar-i-digitala-incelmiljoer.html
youtube.com/watch?v=TX4RK8bj2W0
youtu.be/CyLZq_tlqUY
twitter.com/AnonBabble

ska begå självmord nu

>Bilal, du är brun och får därför ALDRIG en svensk fv.... Det är ett jagjag för att locka hit er att köpa burgare och ICAs egna varor

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

Han vet inte hur mycket jag som brun har fått knulla svensk fitta.

Jag vill suga på stora svarta nu!

Attached: 1563288862514.gif (400x493, 991.74K)

:3

Attached: 1561996979559.png (598x866, 261.43K)

Duktiga sissybögslynor :3!

>en minut

Ödemfettobögmamma-är-en-babbe-knullare! :3

Varför så många som dör i Iran?

Fin upplaga

>kandidatexamen
>sista terminen
>har inte umgåtts med andra
user, jag tycker lite synd om dig... ;_;

Skithåla

Breva hand svarta tjur...

Västeråsbögen :3!
Grindrböghorslynan :3!

tog precis en överdos på tjack. jag går på amfetamin, dvs tar det regelbundet. men nu har jag tagit nästan 2 veckors underhåll och klev på igen i förrigår (mjukstart). en snubbe kom precis förbi med en gubbe som jag skulle testa och berätta vad jag tyckte om det. löste upp en 0,4:a men blandade rörde aldrig i lösningen så lite blev kvar i botten, tog kanske 0,3 g med andra ord. sköt det som vanligt och när jag var klar var jag så snurrig att jag inte ens kunde skölja verktygen. vad är det bästa tipset när man har tagit en överdos på tjack? förrutom att dricka mycket. en kompis kommer nu och min granne vet också vad som har hänt, så jagär inte ensam åtminstone. är fortfarande helt skakis o snurrig. hjälp vad ska jag göra?

ok om jag joinar?

Lika många dör ju i Italien.
en.wikipedia.org/wiki/2019–20_coronavirus_outbreak_by_country_and_territory#Outbreak_by_country_and_territory

Iran är rankat högre än USA i sjukvårdskvalité.

jag är brun, från caribien, 1.92 cm lång, 82 kg muskler, 24 år och oskuld...

Tjena tjena, tog lite amfetamin förut. Jag swisshade i mig först ca 0.4-0,5 och sedan eftersom jag är så skjutstorsk och ändå tyckte att påtändningen var ganska mild (skjutsen var awsome) så tog jag en timme senare ytterilgare en dos. Sista dosen tog jag för ca 3-4 timmar sedan och jag har fortfarande något som troligtvis är en ÖD.

Pulsen slår som fan och jag är yr i huvudet. Jag vet att överdos tjack inte direkt är dödligt men det är väldigt obehagligt i alla fall. Är det någon som vet vad jag kan göra för att få ner pulsen? Typ liggställningar, äta socker eller vad som helst.

Jag är inte i tillstånd att söka just nu så jag ber om ursäkt om svaret redan finns

ja

Detta hahah svennen vet inte

Attached: 1583414890752.jpg (579x604, 128.36K)

>vitingen i bakgrunden
ahahahahahaha

Hmm
Ursäkta?
:3

Attached: 1565731792450.gif (640x618, 2M)

Tjo svejs hej svejs. tänkte jag skulle dela med mig av min upplevelse med första pannan.. och några pannor därpå. allt började med att en polare från internet kom på besök (som jag visste slog i sig med hammare o spik) o givitvis blev det redigt festande i ett par dagar, sen efter varit vaken i 3 dagar kom man på den smarta iden att få kompisen att sätta en på en. vilket första pannan blev 0,6g (och nej, inte dåligt skit bajs, bara hög resistans och dumhet att ta så mycket första gången) kan inte säga att det kändes specielt skönt när vi satt där och fixade iordning allt. det kändes som man har kommit te den låga punkten av "pundare" som man alltid tittat ner på, nu insåg man verkligen hur skitig man igentligen är. Iaf tebax te storyn, polarn tvätta armen på mig och körde in den.. frågade om jag kände nått, vilket jag inte gjorde.. sen räknade vi till 3... 2... 1... 0.. BOOOOM!!! hela armen blev helt varmt. brinnande hetta reste sig från fötterna till örona, tjackånga i munnen, allt gunga, smaka kemikalier som feen. ramla åt höger i soffan o bara låg o stöna i ca 5 min te värsta laggt sig.. o jävlar säger jag... bestämmde mig för att det är nog bäst att jag aldrig mer provar det igen för det var så sjukt jävla skönt...går tebax te vanliga livet.. 4 dagar senare tebax te polarn.. ber han sätta den andra på mig.. (0,4g) känner lite ånga i munnen sen inte mera.. sätter 0,4g 30min efter.. händer inget då heller.. visst blir speedad, 0 kick. några timmar senare tog jag 0,8g.. sen dagen efter 1g.. dagen efter 1g.. och jäääävlar sicka kickar. kan inte ens förklara med ord... sedan inser jag vad fan jag pysslar med.. får polarn o dra från min stad innan man råkar riktigt illa ut.. men gah akk så förgäves.. nu är det kört.. skaffat kanyler själv, provat ett åtal gånger. fått mina armar helt blåa, börjat på beroendeenheten, massa problem med soc, snutar osv. men kan inte säga att jag ångrar det..

>hjälp vad ska jag göra?
sluta knarka eller döda dig själv på ett snabbare sätt

Stockholm
Göteborg
Karlstad
Jönköping
Uppsala
Tierp
Lund
Örebro
Malmö
Borås

Attached: 1577571233513.gif (1200x960, 1.69M)

varför är svenska tjejer så förtjusta i somaliska män?

Fortfarande säker. Ni andra fittor kan drunkna i ert egna blod

Attached: 1562502919045.gif (540x540, 278.59K)

Det är en mongol

somalier är inte så ängsliga som svenskar, de är ganska roliga och är lugnare än araber. ganska ovanligt dock att man ser ett par.

Herr Nilsson vållade rena apfebern

Attached: icrXbJchbBD92oaz_-ZI6Qdo3yk.jpg (980x588, 52.13K)

sverige är pök språk!

Attached: 9e52dd5a.jpg (400x399, 23.78K)

det är bra att sverige förstörs

>5k tillbaka på skatten

Nu detta är smakligt

Undrar om den snubben som startade viruset genom att käka den där fladdermussoppan är vid liv. Undrar vad han tänker just nu.

Sjukdomen startade inte med en fladdermussoppa, sluta sprida lögner

Med 97% sannolikhet är hen det

>Här får du tillbaka lite av de stulna pengarna som vi har stulit
Yey!

Attached: Soyboy excited.gif (413x243, 50.98K)

Den startade iaf med att personen käkade ett djur. Vad spelar det för roll? Min poäng kvarstår.

E-brevlåda?

Vill få min deklaration och se hur mycket staten är skyldig mig..

Folk som "flyr" sina hemländers utveckling är knappast representanter för hela befolkningen. De är lata opportunister - charmiga, givetvis, som lyckats få uppehållstillstånd före folk i nöd.

När jag var i Sydkorea fick jag sms från myndigheterna om varningar angående orkaner och andra naturkatastrofer.

I Sverige? I Sverige får man inte höra ett knyst från våra myndigheter så vidare man inte googlar deras egna webbsidor vilket typ ingen gör. Vill man höra information från våra stora medier måste man först betala 1000 kr om året för att bli medlem. Sverige är ett jävla pajasland som har noll förberedelse för en katastrof. Det finns noll kommunikation från myndigheterna med befolkningen, trots att vi betalar 2000 kr per person om året för att finansiera SVT.

krisinformationsappen ditt obildade fån

E brevlåda ja

>krisinformationsappen ditt obildade fån

jo, för jag är säker på att alla svenskar är medvetna om att detta är myndigheternas officiella kanal för att förmedla information. är säker på att agda, 80 och jonte, 16 har den installerad

nä, måste vara skitsvårt att skicka sms, något som lär nå 99% av alla svenskar istället för bara 1%

Attached: 1580072646381.png (454x520, 10.67K)

Vad snackar du om?
1. Vi har inte orkaner varje år.
2. SMS-varningssystemet är globalt...

Fick ont i halsen och öronen samt snuva hux flux imorse och det sitter i fortfarande

Attached: 1583164271939.png (1000x1533, 2.64M)

>Vi har inte orkaner varje år.
Nej men vi har nu ett coronavirus som sprider sig bland hela befolkningen. Vore bra om vi kunde få information om hur vi skyddar oss från vår regering istället för att betala för att bli plusmedlem på aftonhoran.

följande kanaler sprider information vid händelse:
>radio
>tv
>internet
>sms, se: sosalarm.se/viktiga-telefonnummer/viktigt-meddelande-till-allmanheten/

När får man skatteåterbäringen?

lol

ingen under 40 använder tv eller radio längre

>internet
var på internet?

>sms

jag har ALDRIG fått ett sms från våra myndigheter

>trots att vi betalar 2000 kr per person om året för att finansiera SVT.
... som alltid går ut med VMA I form av en blå textremsa högst upp i TV-bilden som förklarar vad som är faran, var någonstans, vad man bör göra och var man hittar mer information.

berätta för mig om alla nödsituationer du har varit i som hade krävt ett sms till din mobil

foi.se/nyheter-och-press/nyheter/2020-03-04-kvinnohat-och-valdshyllningar-i-digitala-incelmiljoer.html

coronaviruset

>jag har ALDRIG fått ett sms från våra myndigheter
Grattis, det har aldrig skett en händelse under ditt liv, Jonte

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Terroristattacken på Drottninggatan för några år sen favä

LOL

systemet för smsvarning var inte i bruk förrän några månadet efter drottninggatan
dessutom vafan ska du med ett sms till såvida du inte råkar bo i cuckholm utan sitter i en stuga i arvidsjaur?

Incellius...

>Incellius...

Attached: crossdresser-bus.jpg (600x803, 133.33K)

Hur fan skulle ett SMS hjälpa någon? Du kan lita på samhället, folk som gör dig orolig ska du inte lyssna på.
Arga blatten är ett bra exempel på det:
Han sågade MSBs information för allt han kunde föreställa sig hända var krig, atombomber, intifada men nu kommer en bacill till Sverige och informationen och förberedelserna i broschyren är fullt tillräcklig.

Attached: 28494.png (120x171, 27.53K)

Bor i Cuckholm, hade precis åkt iväg från stan när attacken skedde

jajks

Attached: 1558543653976.png (399x548, 339.04K)

Då vet man att hålla sig borta från stan medan attacken pågår, samt folk som inte bor i Cuckholm men har släkt/familj/vänner där kan se efter om de är oskadda

benzo

Söt evve

hade det hänt idag så hade du fått ett sms eftersom du bor i området eftersom systemet nu är taget i fullt bruk och samtliga telefoner kopplade till svenska telefonmaster kan ta emot nöd-sms

Attached: cojona.png (497x498, 569.28K)

MSB gick ut idag med att du INTE ska bunkra upp med mat.

Attached: 1554963940454.jpg (747x721, 82.22K)

grappar...

Attached: 1558617814681.jpg (500x667, 42.97K)

Gulingsjukan?

lol

Attached: 1552187804861.jpg (1125x844, 508.32K)

sv ho kommer bli våldtagna imorgon och på lördag lol

Attached: 1540175199980.png (203x248, 20.31K)

MSBs broschyr rekommenderar att du alltid ska ha mat hemma som räcker en vecka.

Rostbiff

Det hade bara inneburit mer panik och problem.
Informationen hade blivit ett problem.

Det är retconnat. Se Bunkra INTE mat.

perfekt mus

Varför är det så att när vi gör något som går emot (((deras))) planer (flyktingstoppet i Grekland) så börjar det dyka upp såna här nyheter i tidningarna?

Attached: Untitled.jpg (658x665, 208.91K)

Är detta ett erkännande, muhammed?

Saknar 90-talet...

Nej din jävla idiot. Det där handlar om att du inte panikköpa en helvetes massa mat just nu.

Du ska ALLTID ha mat för en vecka hemma, oavsett om något händer eller inte.

för att judarna styr all media i sverige inklusive svt?

>Mus
Fy fan vad jag hatar det ordet. Det låter som något Åke 63 skulle säga när han sitter och smågrymtar för sig själv när han runkar till 18-åringar
"Åhåhå så ja lilla snuttan, visa musen nu... mmm vilken läcker stjärt du har gullet..."

youtube.com/watch?v=TX4RK8bj2W0
Er åsikt om Gamal Nasser?

den videon är rolig

>"Åhåhå så ja lilla snuttan, visa musen nu... mmm vilken läcker stjärt du har gullet..."

Attached: Coomer 2.jpg (670x573, 36.65K)

å godegud

Attached: 1558560849712.jpg (768x1024, 74.43K)

Människors hud och kroppar har använts som material många gånger i historien.
Mänsklig "läder" ska tydligen vara en av de mjukaste och finaste läder som finns.

Attached: 800px-William_Burke's_death_mask_and_pocket_book,_Surgeons'_Hall_Museum,_Edinburgh.jpg (800x1131, 98.55K)

För mig är det fiffi. Avskyr när sv ho säger det och hatar hur det blev ett populärt ord

vänster är modellmaterial

youtu.be/CyLZq_tlqUY

Vad är där för fel på FITTA?

Jag när jag brevar i sverigetråden

Attached: 1558380497026.jpg (1080x1350, 88.52K)