mämmijäätelöpainos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtu.be
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtu.be
youtube.com
youtube.com
twitter.com
ei oo viel pääsiäinen
boys are boys and they hit balls. and bumbs cigarillos :-D
toivottavasti tää nyt pysyy niin voidaan antaa anteeksi tolle yhelle tunarille
Elä ny, anna toisen olla tehokas.
Ruvettais nyt iha tosissaa ottaa tavaks että jos ei saada tehdä uutta vittu sivulla kaheksan niin mennään vaikka ruottihinureitten lankaan. Loppuis tää perseily jossain kohti.
se loppuis siihen jos ei ois rinkirunkku painoksia
Pieni perseily ei haittaa mitään
Oho
HUUUUUUUUUUTISTA VIESTI POISTETTU XDDD siellä on taas suomalainen seppo ihan vitukses xDD
Oon nähny unta missä tehtiin Satanian kaa vauvoja liikkasalin välinevarastossa.
tää soi tällä hetkellä youtube.com
ei vitussa anneta ikinä anteeksi sille idarille, otin kuvakaappauksenkin siitä langasta jo ettei varmasti IKINÄ unohdeta tommosta urpoilua
rip /saunakoira/
nonni nyt on yö pelastettu. jätän loput yövuorolle.
kiitti ap, saatiin kunnon mämmi
juuka täti pamahtaa lankaan
Itellä tää
youtu.be
Naapuri hakkaa taas sen naista ja tekee sen vielä kylpyhuoneessa että varmasti koko talo saa tietää. Mä en tajua miksei tuo vaan lähde menemään kun saa vähintään kerran viikossa turpaansa. Tajuan sen ettei nyt siitä laiteta vuosien suhdetta romukoppaan jos kerran käy joku humalainen kömmähdys mutta kuvitelkaa nyt ite että saisitte turpaan 1-2 kertaa viikossa ja ilmaisen rahan maassa ette muuttaisi omaan asuntoon.
Naiset on kyllä niin tyhmiä että ansaitsevat tuon paskansa.
aika villiä, laitan ite tän yt
youtube.com
jos et ilmota poliisille niin voi tullä myöhemmin syyte
runkkaatko sen äänille?
eihä voi
mut huutista rotalle ketä asuu köyhien asuinalueella jossa tapahtuu perheväkivaltaa
Virkavallalle ilmoitin kerran kun meininki oli niin villiä että oikeasti huolestuin. Vastineeksi sain lähinnä vittuilua häkestä joten ei kiinnosta enää soitella. Ei minustakaan kivaa ole että se saa turpaansa mutta jos häkeen soitto ei auta niin mitäpä nyyminä voi tehdä.
basedo
jorma :DDD
>5. Kaikilla on velvollisuus auttaa, jos joku tarvitsee apua esimerkiksi onnettomuudessa
mun mielestä on ainakin kivaa jos joku normo saa turpaan
huutista asuu jossaki oulussa xDD
Kannattaa tutustua miten tuota sovelletaan oikeudessa. Meil on aika paljon lakeja jotka kuulostaa aika hirveätä kunnes katsot koska niitä on viimeksi käytetty jonkun syyttämiseen siinä mielessä kuin ne lukevat.
oha valkoritari sai jo voimafantasiat
aivan varmasti saat pillua!!!
tutustu itse
lähteitä
puhut vaan paskaa taas
ota kaveriksi viel tää
youtube.com
meen nukkuu huomenna takasin yötöihin nähään huomenna mun pikuk horot
hyvää yötä
toi alaspäin selausnappi ei toimi!!!
Do you ever go nordic skiing?
yuk
>nordic skiing
Sigurður, it is called skiing and yes, I have 200km skied this winter.
Get out we don't want corona in here
You must be in good shape
Tän legendaarisen flash pelin äärellä tuli vietettyä monia tunteja aikoinaan jonnena. Tässä oli myös huippu soundtrackit.
youtube.com
juuh
Lol no. That is like average 4km a day tho I do like 10km a time. Anyone can do that. I just happen to live next literally 25 meters from the ski track.
tiedättekö sen tunteen kun on vaihtanut puhtaat lakanat ja kömpii sänkyyn peiton alle alasti
*kusee nyymin lakanoihin*
alaikäban
Lucky man, I'd love to just do that instead of going to the gym which I haven't even bothered. I heard ski walking is the best all-around body exercise.
Pelihän on vuodelta 2004, eli alaikäban vaan sulle jos et tommosta klassikkoa muista.
>ski walking
what is what now?
Cross country skiing
so just skiing. Stop being silly.
jos on tuolloin ollut jonne niin silloin on alaikänen tänne
*laittaa nyymin ketoosiin*
Jos tuolloin on ollut jonne, niin kaiken järjen mukaan nykyään lähenee jo kolmeakymppiä. Joku katkera nelikymppinenkö siellä huutelee?
I guess there isn't much down downhill skiing in Finland
aika menee liian nopeasti, kohta kello on jo 2
kohta se taas tulee
tää oli kyllä hassu peli
youtu.be
syön salaattia
mun lempieläin on pupu
mun lempieläin on nyymi
Yes, we have. Finland (Helsinki not included) has snow 2-5 months a year and we also have hills so obv we have that too.
herkullinen eläin
ei-jonnet oli tuolloin jo aikusia
/mämmi/ on +30 vuotiaille
laitoin tän vinyylin soimaan
youtube.com
Kohta on taas aika
>/mämmi/ on +30 vuotiaille
Sitten tänne jäisitte sinä ja ehkä 5 muuta nyymiä. Onneksi sinä et päätä siitä ketkä mämmiin saa postata. Lopeta se vikinä.
Ei ollutkaan
Miettikää, taas se yksinäinen rasisti postaa sen.
lomailee vaan laiskuri
yön neekeriviesti: neekeri
täytin viistoista '04
oon nyt 30
tähän on nyt tyytyminen
ehkä jos oot velho
pois internetistä, metusalem. mene vaikka leikkimään lastenlasten kanssa
uhmaikä jonnella
Pista pista.
Vado di fretta
Tässä pelissä oli hyvät huijauskoodit kun autoksi sai kaikenlaisia autoja ja irto-objekteja mitä radoissa ja niiden ympärillä oli. Oma suosikkikulkupeli oli muistaakseni jotkut ihmeen lantakärrit.
oho, sä oot muakin vanhempi. En varmaan saa sua koskaan kii t. 28v
Ota nyt iisisti siellä ettei verenpaine nouse liian korkeelle papparainen.
epäironisesti alaikäban
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
HILJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA