Sverigetråden - Nattupplagan

Attached: 1564647380474.jpg (400x299, 23.26K)

Other urls found in this thread:

i.4cdn.org/gif/1582735172735.webm
youtu.be/bEeaS6fuUoA
mintboard.
twitter.com/AnonBabble

Just woke up.

kbry

Shitting out my ASSHOLE

i.4cdn.org/gif/1582735172735.webm

>dkn ingen 2d fv

Attached: 1577505593953.jpg (900x720, 149.12K)

oironiskt jag förra nyår

Jag senaste 10 nyåren.

shit vilken doomer du är...

>doomer
nej Gondola

>
>>doomer
>nej Gondola
Gondoomer?

Tjejen svarar inte mig IGEN nu.

Hur kan det vara så svårt för kvinnor att vara ärtlig/våga säga vad de tycker istället för att försöka smyga undan?!

återigen, fuck svenska horor

Attached: 1582798719929.jpg (397x319, 66.7K)

Tjejer är barn

Runkar ur en cucks perspektiv. Enda sättet för mig att komma är att tänka på att tjejen knullar någon hon vill knulla, inte mig.

Jag är en patetisk incel

Laca? Eller någon annan?

laca!

och samtidigt skriver kv*nnor saker som "mansbebis" och får positiv uppmärksamhet

är inte det hela grejen med cuck porr?

NEJ JAG ÄR INTE LACA

Djupt

Nej, men en snubbe jag brukade känna väldigt bra. Han var seriöst en helt normalt, ca 5-6/10, fram tills runt 24-25. När han skaffade egen lägenhet så vart det mycket snack om att han skulle kunna ha folk över varje helf och ha trevligt. Han lyckades t.o.m. dra hem tjejer och annat och jag antog att han låg med några av dom iaf. Men nej, han var en fegis så han gjorde typ inget och när han gjorde det så gjorde han det tydligt väldigt dåligt och han fick inge ligg. På senare år så slutade han ens att presentera mig för dessa tjejer för han visste att dom oftast blev genast intresserade av mig och tappade allt intresse för honom,

När hans morsa slutade ge honom mat hela tiden så han började med klassiska missbrukarfasoner som att låna pengar han aldrig betalade tillbaka och sa hela tiden att anledningen till att hans liv var skit var för att hans föräldrar och staten hade behandlat honom illa och att kvinnor var det ena eller det andra och försökte dra in mig i en massa incel och MTGOW bullshit. Efter att han lånade 600kr av mig som han sedan köpte en påse med busklöv från av somalier så tröttnade jag på hans trams och slutade vara trevlig mot honom.

Ibland ser jag honom när han vandrar omkring och samlar pant och plockar upp fimpar.

Nej, jag runkar ur tjurens perspektiv. Att förnedra betan med att ta mig frihet till hans fru.

Sorgligt. När tror du självheemet kommer?

Australien är baserad och gamer pillrat

Attached: 1578103928676.jpg (525x821, 48.54K)

Gomorgon
youtu.be/bEeaS6fuUoA

Attached: Barnabysm.jpg (900x1200, 295.25K)

jag gillar att runka

Varit sjuk i en veckan och har inte nötat under hela tiden.

Tycker synd om han.

Jag är ännu mer patetiskt än honom. Jag rör kanske inte droger eller alkohol men jag blir 30 nästa år och bor fortfarande hemma, är kysslös oskuld och har noll vänner. Jag gör inget om dagarna. Jag är grovt överviktig och har absolut noll motivation att förändra mig, är väl bäst att äta mig till döds.

Blir jag av med vikten kommer jag ändå ja lös hud resten av livet. Jag kommer aldrig vara attraktiv för en annan människa så det är ingen poäng.

Tipsar om att sluta med porr men strunta i no-fap

>30 nästa år och bor fortfarande hemma, är kysslös oskuld och har noll vänner. Jag gör inget om dagarna. Jag är grovt överviktig och har absolut noll motivation att förändra mig
ärlig fråga, säger inte detta för att vara taskig men hur känns det att ha slösat bort din kanske enda chans att få leva?

BASERAT

Fortfarande sjukt att Niggerkiller är borta på riktigt ändå. Fan vad jag saknar han.

Jag saknar den lilla niggern som du inte kan tro!

Nej, samma här bror. Han var helt favä den bästa brevaren vi hade.

Vad händer här? Är ni onda eller goda?

vad hände?

Vi dyrkar hitler

Inte fyllt in 1 enda ansökan denna vecka.

Attached: daIMKSL.png (1200x1470, 1.95M)

Mår illa och är yr :(

Ryktet är att han blev en /lgbt/ transa... jag vill inte tro det.

Gör mig arg, hatar mig själv så mycket.

detta var nog det skevaste man kunde hitta på nattkvisten

Vi är kaotiskt neutrala

Attached: 1544568128116.png (1790x1640, 78.09K)

mintboard.
org/vichan/bone/res/74508.html

Attached: 1555221612721.jpg (2048x1536, 817.35K)

Om jag var rik skulle jag nog köpa ett 4chang pass faktiskt. å disscorre nitro

Åh jävlar är det swedditräd på gång?

som sagt jag sa det inte för att vara elak, vill verkligen att du ska veta det. jag har själv knulat upp de senaste 7åren, är 26 och bor fortfarande hemma osv. Men du har det värre favä, jag är inte överviktig, hade iaf roligt i tonåren och fick uppleva mycket socialt osv.
Känns bara surt att du och jag sitter här och förstör våra liv och nu börjar vi bli för gamla för att ändra på det

baserad

Kanske inom ett par år. Jag skulle tippa på att hans hyresvärd kommer att renovera hans lägenhet och soc kommer inte vilja betala hans nya hyra så han kommer antingen att bli hemlös, flytta hem till mamma igen, eller hamna på någon typ av anstalt. Skulle inte förvåna mig om han försöker göra något desperat brott och sedan bli dömd. Ärligt talat tror jag han skulle må bra av att sitta inne ett par år.

Synd är det ju om honom, han är ju mer eller mindre inmålad i ett hörn och även om han faktiskt skärpte sig så skulle han aldrig kunna ta sig ur. Men efter att man sett honom bara måla och måla och höra honom säga "Ojdå, jag håller visst på att måla in mig i ett hörn" och sedan bara fortsätta måla, sedan grina över det och sedan fortsätta måla, så tappar man liksom orken att ens bry sig.

> jag saknar han.
* jag saknar honom.

Kom igen, det är inte ens svårt!

LBGTBBQ-vïruset är farligare än allt annat.

Attached: 1555566903035.jpg (642x648, 58.6K)

swedditräd gang gang

F.ö. tror jag också det är väldigt sannolikt att han kommer dö av corona med tanke på alla fimpar och tomburkar han samlar och hur kasst hans immunförsvar måste vara.

Funderar att dricka men vill samtidigt gå och gymma

vad tror du gick fel i hans liv? Psykiskt ohälsa? Dålig barndom? Varför lyckades du och inte han?

najs att ha ett gym som är öppet sent, skulle vara perfekt för mitt kaosade sovschema men mitt stänger 12.

vilka är ni?

Jag är pedofil herlt ärligt

Det har inte du med att göra!

äckel

Har öppet 24/7. perfekt när man har noll kontroll över sitt eget liv och sov schemat. Slipper nbögar med

Attached: sov3Mgph.png (512x512, 380.73K)

Natalie, can you perhaps give our friend here some advice with his female problems? I'm sure he would really appreciate it! And welcome to Sweden Thread! :)

Förlåt fredrick men jag lämnade aldrig in den där delfin walkcyckeluppgiften.

jag har fallit av banan på senare tid, så nu spenderar jag den här.

vad är hans tjejproblem??

fattar inte varför mitt gym inte har det, det är obemannat och kan väl omöjligen skada att ha öppet fler timmar, förra gången jag var där råkade jag sätta igång larmet och blev utskälld av securitas

in kuk är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ LÅNGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

ånej vilken nybög, vet inte ens hur man svarar på ett brev.

tfw önskar jag hade en flickvän ;(

Natali jag ska doxxa dig och söka upp dig och sniffa och suga på dina tår när du sover

Hade hemska tonår, gjorde ingenting, fick höra om hur mina gamla kompisar festade och började få flickvänner och skit. Jag satt hemma hela tiden, gick knappt till skolan, fick gå om 8an för att jag hade skolkat så mycket, fortsatte skolka efter det och sen var man fri att hoppa av och det gjorde man så klart.

Första 12 åren av mitt liv var iallafall rätt kul. Men det är över, kan lika gärna hoppa framför ett tåg, tänker på självmord varje dag

>Tycker synd om han.
*Tycker synd om honom.

Attached: IMG_20200305_010356_477.jpg (716x546, 76.29K)

määä, förlåt för att jag inte hänger här dag in och dag ut!!!

Fan jag drack en monster för att kunna vara uppe och plugga nu kan jag inte gå och lägga mig men jag pallar inte se på film/serier, pallar inte kolla youtube (jag har sett allt roligt), pallar inte spela spel, ända jag vill göra är att runka men jag har bestämt mig för att sluta i några dar.

År du förvånad att jag är dum?