/norgetråden/

Fy-faen-demokratiet-må-skrapes-utgaven

fl;li: Man MÅ ha vært i utlandet eller i nærheten av en bekreftet syk for å testes. Selvom man er syk og har symptomene. De ubrukelige hurpene i FHI er verre enn Kina på misinformasjon, mye verre. De vil ikke finne flere tilfeller fordi "muh optics", så de lar bare være å teste.

>fhi.no/nettpub/coronavirus/helsepersonell/testing-og-diagnostikk-for-nytt-koronavirus-coronavirus/
>Det anbefales [KUN] å teste personer som oppfyller kriteriene for mistenkte tilfeller.

>fhi.no/nettpub/coronavirus/helsepersonell/definisjoner-av-mistenkte-og-bekreftede-tilfeller-med-koronavirus-coronavir/
>Definisjon av et mistenkt tilfelle
>Pasienter med akutt luftveisinfeksjon med minst ett av følgende symptomer: hoste, kortpustethet, feber og som i løpet av de siste 14 dagene før symptomdebut, oppfyller minst ett av følgende kriterier:
> - Har vært i: Områder med vedvarende spredning av koronaviruset
> - Har vært i nærkontakt (se under) med et bekreftet tilfelle av koronavirus-infeksjon (SARS-CoV-2)
> - Har pleiet/behandlet en pasient, håndtert prøvemateriale fra eller på annen måte hatt tilsvarende nærkontakt med en person som er bekreftet syk med koronavirus-infeksjon (SARS-CoV-2)
De anser det som umulig at noen kan være smittet om de ikke har vært i Italia, Iran, Korea eller Kina
OG LAR DERFOR VÆRE Å TESTE DEM

>fhi.no/nyheter/2020/antall-smittede-med-koronavirus-i-norge/
>Folkehelseinstituttet har i dag fått bekreftet at ytterligere 23 personer har testet positivt på koronavirus. Alle tilfellene kan fremdeles knyttes til utbrudd i utlandet,
>ALLE TILFELLENE KAN FREMDELES KNYTTES TIL UTBRUDD I UTLANDET
Og i tillegg så skryter de av at de bare har funnet smitter som de kan spore til utlandet
når de bevisst lar være å teste folk med symptomer om de ikke har vært i utlandet


Forrige

Attached: Fy-faen-demokratiet-må-skrapes-utgaven.jpg (672x600, 271.67K)

Other urls found in this thread:

i.4cdn.org/wsg/1583309939202.webm
tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/202003/NNFA19030420/avspiller
nrk.no/norge/helsedirektoren_-_-vi-trenger-hjelp-for-a-fa-mer-smittevernutstyr-1.14928445
twitter.com/globaltimesnews/status/1235178507820347392
twitter.com/SFWRedditImages

>OBS OBS OBS
/norgetråden/ har intellektuell opphavsrett på innformasjonen i trådstarter. Det er derfor ikke lov for smyglesende Resett-bloggere å kopiere nevnte informasjon uten å akkredditere /norgetråden/ som seg hør og bør. Dette gjøres ved skrive en dedikert artikkel til hyllest av Rinnan-heltene eller ved å tillate åpen diskusjon av Hololøgnen i kommentarfeltet
>OBS OBS OBS

bra utgave, men hvorfor er banneren på høykant?

I krisetilstander vendes banneren

Det så vissnok litt distraherende ut med den hvite streken i flagget rett over den hvite teksten, så redaktøren vår tok en siste justering etter å ha fått tilsendt arbeidet av ettermiddags-skiftet. Selv tilhører jeg ettermiddags-skiftet og synes det så helt ok ut, men det er ikke jeg som tar avgjørelsen.

Bært bært.

>i.4cdn.org/wsg/1583309939202.webm
fengende sang

95% sant, men Zydrunanon er ikke innlagt, det er bare meg og Johannes. Han har det ikke så bra for tiden.
Jeg tenker at rullende hjul er finere enn gående robotben, men det får være grenser for hvor kresen en kan være.
Hun er 4WD, jeg foretrekker 2WD, men valgfriheten er som sagt begrenset.

Attached: 1444392560691.webm (720x405, 2.02M)

ching chang cong chang po

Om du går på dagens dagsrevyen på nrk
tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/202003/NNFA19030420/avspiller
og hopper til 25:05 vil du få se hva de sier nå. Enten lyver de bevisst for å holde panikk nede, ellers så er de dumme som brød. De må jo skjønne at disse smittede har smittet folk innen de nå er satt i karantene.

Attached: Skjermbilde 2020-03-04 kl. 21.21.16.jpg (1374x772, 122.68K)

ching chang yo la la

Apropos skifter, noe nytt om når Nattskiftet returnerer? Tror ikke jeg har fått det med meg siden april ifjor. Hørte nå at Jådd Pe fikk fiksa livet sitt og forlatt dette hølet, men noen sjangs for at noen andre tar over?

Det er nok en god kombinasjon av begge tenker nå jeg.

Kan jeg tro mine øyne? Har vi en legende i trån? Er det selveste sjakkanon som viser seg??

dette er i hovedsak bilder fra vanlig influensa eller bare øvelser

Vi kommer til å ta igjen Storbritania i korona smittede i morgen

Attached: 22d.gif (600x338, 256.8K)

det er typisk norsk å være god!

Attached: Untitled11.png (348x79, 10.75K)

Attached: Capture.png (413x318, 19.83K)

nrk.no/norge/helsedirektoren_-_-vi-trenger-hjelp-for-a-fa-mer-smittevernutstyr-1.14928445

I denne artikkelen sier de at de "har god kontroll", men at de ikke har nok tilrettelegging for mange tilfeller.

mao. de har såvidt kontroll på de foreløpig tosifra tilfellene, og alt kommer til å renne som driten i dassen når de faktiske landsmenna i befolkningen som har blitt smittet av denne håndfullen med turister har inkubert ferdig, mao. når talla blir såpass høye at faktisk kritisk syke dukker opp.

twitter.com/globaltimesnews/status/1235178507820347392
Må si jeg starter å bli mindre fornøyd med at amerikanerene lagde corona-mutasjonen. Og at kineserne stjal den og slapp den fri, men mest at amerika lagde den.

Attached: 1583352601956.png (1179x1213, 575.29K)

Les trådstarter, de har sluttet å teste i følge flere anons. Ingen testing av folk som ikke har vært i utlandet eller i nærkontakt med et bekreftet tilfelle. Så blir du syk av å møte en i hjemmekarantene mens hun er en tur på butikken så er det synd, for da blir du ikke testet.

trøste og bære!

Attached: ragnhild.jpg (1440x2560, 694.28K)

skal dabbe deg i fitta

jævlig næsty for guttene som ikke var først da. fy faen for et land vi har blitt

Er det sutrete av meg å klage over leiligheten? Den er jo helt vanvittig gudsforlatt å tørr ikke ha besøk her fordi jeg skammer meg så

Attached: 1583354085669[1].webm (640x360, 2.79M)

dette er grunne til at man prepper så man har litt mat liggende i tilfelle

Attached: 1582140254538.png (601x548, 15.08K)

>Fy-faen-demokratiet-må-skrapes-utgaven
Og erstatte det med hva?

En sterk leder. Quisling.

Quisling var Tyskland sin tispe

noen her som har forsøkt å ta livet sitt før?
fortell om din opplevelse.

nassene har fått det for seg at demokrati er dårlig og at de ville vært blant de herskende makter dersom det var diktatur

Quisling er den mest baserte mannen Norge har hatt

Fy flåbbe, får vel skulke i mårn så jeg heller kan gå å preppe alt jeg trenger mens sprengerne er å slaver for Ervin. Først når alt er klart skall de bli gått å såve fremover.

Det er fordi de i Storbritannia også kun tester folk som har vært på ferie i utlandet, og at de tester færre enn oss

Ja for vi enkeltindivider er jo virkelig herskere her i demokratiet hvor vi betaler vår skatt med stor glede for å verne om mangfoldet, byråkratiet og vær varsom plakaten

er demokrati det eneste alternativet?

Kjeks. Og hvordan ville livet ditt vært bedre under Quisling?

Nei! Vi trenger Rødt! Mer likestilling for kvinner! Mer luftbroer til små Aylans og "ikke" Al-Qaeda!

Attached: rø.jpg (1125x1369, 305K)

du har mer makt og kontroll nå enn hva du ville hatt under et diktatur ja, se deg rundt i verden, mann.

Hadde ikke måtte sett en eneste nigger, pakkis eller polakk

Demokrati har igjen og igjen vist seg å være den beste styreformen ja, perfekt er den ikke, men den er bedre enn samtlige andre styreformer for folket

Une bastholm, for ei dum fitte

nei fy faen!
.gif relatert, meg om jeg møter bjørnie (bare tuller pst)

Attached: nå smeller det.gif (540x498, 3.75M)

Så du støtter Quisling pga. irrasjonell rasisme

Attached: 1514370937404.png (625x773, 127.11K)

Bilde er deg ja, hvis du tror at du ville hatt det bedre i et diktatur

Kjeks, dumme faen

jepp, nasser er som kjent irrasjonelle. bra at de utgjør mindre enn 1000 innbyggere i norge

Hei, dette er PST
Det var ikke krystallklart om dette var tull eller ikke. Du blir anmeldt.

du er som resten av klassen min da jeg gikk på videregående. demokrati=bra fordi vi får velge selv. diktatur=dårlig fordi hitler!

Men nå har vi Erna, som er Merkels tispe. Same skitn, slutt å klag nå, homseniggere!

Attached: 1577105734445.jpg (522x522, 79.7K)

Hva hvis flertallet stemmer for en diktator og diktatur?

Attached: file.png (600x400, 59.65K)

>det er en sutreanon later som han er både kokovenstre og kokohøyre og argumenterer med seg selv igjen-episode
Glad jeg har snudd døgnet og skal legge meg snart.

Attached: how I feel about bugs.jpg (640x622, 52.47K)

Erna kan stemmes vekk ved neste valg, en dårlig diktatur kan kun fjernes med makt

Har du fint soverom?

Både kokohøyre og kokovenstre misliker demokrati, fordi i et demokrati kan folket velge dem vekk noen år senere

Byttes ut med hva? Enda en landsforræder av en karrierepolitiker som voldtar Norge og nordmenn over en lav sko slik at vedkommende kan få toppjobb i jøde EU? Dra til helvete

Rart hvordan flyktninger ønsker å flykte til demokratier, men nesten ingen ønsker å flykte til diktaturer

Tenk om han hadde fått 30 ved makten. Tenk hvor vi hadde vært nå. Mars? Pluto? Alpha Centauri?

Attached: folket.jpg (720x1033, 435.46K)

Opposisjonen. Å tro at du ville hatt det bedre under diktatur er bare dumskap.

Mord finnes ikke, vi har funnet det opp.

Ikke vær fjern. Ekte nordmenn hadde trivdes med et diktatur ledet av ekte nordmenn.

Attached: 1482781807824.jpg (833x980, 675.93K)

For en basert mann.

hva er det du innbiller deg? tror du ikke de hadde flyktet til qatar, Saudi arabia, UAE hvis de hadde tatt dem imot? grunnen til at de kommer til europa er fordi vi er noen hanreier som gir alt gratis. det er ikke fordi de har et ønske om å stemme ved valg.

dette.

Så hvilken hendelse i livet var det som gjorde at du ble en sånn nasse?

er folk i tråden uironisk redde for corona? Er bare influensa lissom

Attached: 1579380511939.png (719x792, 308.71K)

Navnet hennes er Silje...... Hun valgte å bli sammen med iranske Mohammed istedenfor meg, norske Ola.........
Hadde det ikke vært for innvandring så hadde jeg hatt ei jentevenn nå!!!!!

Fire år på kanalen kombinert med total sosial isolasjon IDVL.

>du

Attached: Nasjonal_Samling_Plakater20.jpg (1191x1757, 397.04K)

Min erfaring med utlendinger på skolen osv har gjort meg til en sånn rasist. Og et åpent sinn til at Hitler kanskje ikke var så slem som de sa på TV og skolen gjorde meg til en nasse fåvæ. Eller i hvert fall en som sympatiserer med dem

>animebrever kommer med mening
forkastet.

Attached: 1573180310412.png (166x166, 36.18K)

pleide å være en sånn nazist som hatet innvandrere og lgbt folk, men så flytta jeg til tromsø og ble kjent med begge gruppene. innså at hatet mitt var barnslig og irrasjonelt.

Anime?
A N I M E ?

BREV ANIME GUTTA

Attached: giphy.gif (500x280, 351.84K)

Forkynneren 1:17

Jeg la meg på hjertet å lære
hva som er visdom,
og hva som er dårskap og uforstand.
Da fant jeg at også dette er som å gjete vinden.

chin poo yo doo taoo
ayun tadju whaa ohoa cholang

Attached: 1580308134206.jpg (1042x1280, 131.22K)

Når du ligger rett på gulvet under ett par gamle jakker på gymsalen og hoster opp lungene dine om 3 uker, tenk da på at feltsengene og madrassene kom bedre til nytte et annet sted:
> Det dreier seg i første omgang om 500 køyesenger, 1500 madrasser og ti telt. Det fra Sivilforsvarets lager.

Attached: C2194578-3BCF-4A89-9D22-7315ABB4493A.jpg (1876x1047, 977.3K)

>hoster opp lungene
Tror du at hele tråden er i faresonen liksom?

>det brevet
>på 4ちゃんねる

Attached: chidori.png (810x608, 551.86K)

burde heller sendt ammo til hellas fåvæ

Attached: fire-emblem-three-houses-hilda.jpg (1200x675, 44.6K)

Har ikke 80% av tråden diabetes og eller blodtrykkstilstander da? Pluss en håndfull sprengere.

Så SJW videoer på degrøret og etter det så har det bare gått en vei

Du er på et bildebrett med fokus på anime. Liker du ikke anime så får du dra til en annen nettside

Attached: 1581539422109.gif (500x500, 312.87K)

Jeg liker feller og sånne hun-hanner jeg da.

Attached: 1532353400429.jpg (369x387, 35.47K)

*skyter dere alle*

Attached: 1572924924397s.jpg (125x95, 2.51K)

Hvilken av sidene sender de det til?

Attached: ESSHX3LX0AACyjS[1].jpg (750x838, 179.71K)

Har du fin leilighet du kan invitere de hjem til?

849/5000
Til tross for at han er et kunstig blad, har Poppi en fullstendig menneskelig personlighet og er i stand til å føle følelser, selv om hun snakker som en Nopon.
Poppi, som bekjenner det barnslige utseendet, har mye uskyld og nysgjerrighet på barndommen.
Imidlertid irriterer dette av og til Tora, da Poppi ikke har den sosiale bevisstheten når han deler noe som ville forvirre Tora.
Som Toras opprettelse er hun veldig lojal mot ham, selv om hun av og til gir uttrykk for en snarky oppfatning av Toras vaner fra tid til annen.
Poppi kommer også veldig godt overens med resten av festen.
Spesielt viser hun tristhet når et annet partimedlem lider, og når hun er bekymret for at hun vil slå på vennene sine. Hun beundrer Rex og Pyra, og ønsker at Tora og seg selv skal være som duoen.
Dette er så mye at hun er hjertebrodd når hun ser Rex gi seg etter at Pyra blir tatt til fange.

Attached: Poppi-a-portrait.png (693x618, 612.71K)

*slår deg med en fisk*

Attached: tenor (5).gif (498x155, 142.71K)

Vet ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt. Tiden sakker ut. Jeg har aldri visst. Jeg er bare her alene, uten noen dragning til noe sted, og nå er jeg NAVer for livet også.