fl;li: Man MÅ ha vært i utlandet eller i nærheten av en bekreftet syk for å testes. Selvom man er syk og har symptomene. De ubrukelige hurpene i FHI er verre enn Kina på misinformasjon, mye verre. De vil ikke finne flere tilfeller fordi "muh optics", så de lar bare være å teste.
>fhi.no/nettpub/coronavirus/helsepersonell/definisjoner-av-mistenkte-og-bekreftede-tilfeller-med-koronavirus-coronavir/ >Definisjon av et mistenkt tilfelle >Pasienter med akutt luftveisinfeksjon med minst ett av følgende symptomer: hoste, kortpustethet, feber og som i løpet av de siste 14 dagene før symptomdebut, oppfyller minst ett av følgende kriterier: > - Har vært i: Områder med vedvarende spredning av koronaviruset > - Har vært i nærkontakt (se under) med et bekreftet tilfelle av koronavirus-infeksjon (SARS-CoV-2) > - Har pleiet/behandlet en pasient, håndtert prøvemateriale fra eller på annen måte hatt tilsvarende nærkontakt med en person som er bekreftet syk med koronavirus-infeksjon (SARS-CoV-2) De anser det som umulig at noen kan være smittet om de ikke har vært i Italia, Iran, Korea eller Kina OG LAR DERFOR VÆRE Å TESTE DEM
>fhi.no/nyheter/2020/antall-smittede-med-koronavirus-i-norge/ >Folkehelseinstituttet har i dag fått bekreftet at ytterligere 23 personer har testet positivt på koronavirus. Alle tilfellene kan fremdeles knyttes til utbrudd i utlandet, >ALLE TILFELLENE KAN FREMDELES KNYTTES TIL UTBRUDD I UTLANDET Og i tillegg så skryter de av at de bare har funnet smitter som de kan spore til utlandet når de bevisst lar være å teste folk med symptomer om de ikke har vært i utlandet
>OBS OBS OBS /norgetråden/ har intellektuell opphavsrett på innformasjonen i trådstarter. Det er derfor ikke lov for smyglesende Resett-bloggere å kopiere nevnte informasjon uten å akkredditere /norgetråden/ som seg hør og bør. Dette gjøres ved skrive en dedikert artikkel til hyllest av Rinnan-heltene eller ved å tillate åpen diskusjon av Hololøgnen i kommentarfeltet >OBS OBS OBS
Jayden Allen
bra utgave, men hvorfor er banneren på høykant?
Oliver Morales
I krisetilstander vendes banneren
Chase Harris
Det så vissnok litt distraherende ut med den hvite streken i flagget rett over den hvite teksten, så redaktøren vår tok en siste justering etter å ha fått tilsendt arbeidet av ettermiddags-skiftet. Selv tilhører jeg ettermiddags-skiftet og synes det så helt ok ut, men det er ikke jeg som tar avgjørelsen.
95% sant, men Zydrunanon er ikke innlagt, det er bare meg og Johannes. Han har det ikke så bra for tiden. Jeg tenker at rullende hjul er finere enn gående robotben, men det får være grenser for hvor kresen en kan være. Hun er 4WD, jeg foretrekker 2WD, men valgfriheten er som sagt begrenset.
Om du går på dagens dagsrevyen på nrk tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/202003/NNFA19030420/avspiller og hopper til 25:05 vil du få se hva de sier nå. Enten lyver de bevisst for å holde panikk nede, ellers så er de dumme som brød. De må jo skjønne at disse smittede har smittet folk innen de nå er satt i karantene.