/danmarktråden/

youtu.be/etwIu8-FlGU

Attached: DANMARK5.jpg (743x560, 29.84K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=CzEA0_ZojIo
twitter.com/NSFWRedditImage

først for norge

Is that Danmark or Denmark?

you tell us

I like Danmark more, but dunno which is more correct

okay it's Danmark

Danes are ____

Attached: C0291632-E8C4-479A-B053-E0998FD7C6EB.jpg (652x1150, 164.29K)

D

Lev!

Har altid haft lyst til at torturere kvinder. Straffen for det er bare urimeligt hård

hvorfor skal de tortureres?

Give Greenland

youtube.com/watch?v=CzEA0_ZojIo

Det er PET. Du skal lige komme med mig.

Hvor bor du?

Attached: chipshandon.jpg (400x400, 17.48K)

Attached: micki3.jpg (1919x1439, 739.04K)

mine pøller lugter lidt gæret

hjemmebrænderi?

det tror jeg det bliver til
de skal jo ikke gå til spilde

Attached: smoerrebroed.jpg (1000x1000, 176.93K)

>dfn du har brevet i en død /skanditråd/ hele formiddagen fordi du er vant til at /danmarktråden/ er uddød og som sædvanlig bare bruger command+f5:"ska" for at finde dine højtuddannede og egalitære landsmænd i dette hav af tilbagestående udlændinge med afstumpede kulture hvis værdier om individuel frihed fremfor kollektivisme unægteligt vil komme og bide dem i røven i disse Coronatider, hvilket er årsagen til at Madrid og New York modsat Skejby og Rigshospitalet har store køle/frysetælte til opbevaring af lig.

Attached: arrig_animepige_knalder_ølglas_i_bordet.gif (438x360, 3.31M)

Attached: wavecolored.png (1645x1545, 271.39K)

Känner detta. Jag är glad att se en ny /danmarktråden/ då /skandi/ håller på att bli hemsökt av s*Erigetråden.

I'd trade Greenland for the Virgin Islands.

I går opdagede jeg en animepige, som umiddelbart virker yderst fascinerende.
Er der nogle af jer weebs der har læst mangaen Instant Bullet? Fortæl mig om Sera. Hvad forsøger hun at udrette?

Attached: 4C283AE6-8FE9-41EB-95DF-76998A856309.jpg (1012x1081, 181.27K)

Den har jeg ikke læst, beklager

Attached: 1572776341464.png (1080x1080, 548.69K)

Læs den selv og giv os en anmeldelse

>command+f5

Attached: 1494356024857.jpg (593x663, 79.77K)

baseret

hvorfor er hun fascinerende?

Førtidspensionistanon er en æblemand
Flere nyheder klokken 7

men det vidste vi jo allerede da han brokkede sig over lukningen af en iphone fabrik

Førtidspensionisten er en samfundstaber

vi lever i et samfund

Man skal tale ordentligt om sine venner!

Det virker umiddelbart som om at hun deler den norske økofacist Peter Wessel Zapffes sortpillede syn på menneskets vilkår og Rapunzels liberale forhold til anvendelsen af kernevåben.

Jeg må i gang med at læse den.

Min nuværende telefon er fire år gammel og skærmen holdes sammen med tape! Det ender nok med at jeg må købe en iPhone 11 Pro da jeg synes iPhone 11 er for stor, men det virker godt nok tåbeligt når iPhone 9 er lige om hjørnet.

Attached: C943F9B9-842F-418F-AE01-B796CAF67566.jpg (781x548, 260.92K)

>hun deler den norske økofacist Peter Wessel Zapffes sortpillede syn
er hun ikke bare en sortseende pessimist? eller virker hun specifikt øko-fascistisk?
hendes design er meget sødt, jeg kan godt lide piger med hatte
>telefon
jeg synes også det er pisse træls at de bliver ved med at lave telefoner større og større. jeg havde engang en lg nexus 5, den havde den perfekte størrelse til en smartphone

køb en google pixel eller oneplus tak

hvorfor?

>der er noget om snakken; pas på eller man får en pølse i nakken

Tvivler på at hun er økofacist, men jeg havde håbet hun ville være en filosofisk berigende doomerwaifu. Efter at have læst første kapitel tror jeg dog ikke det er tilfældet - hvilket er ærgerligt.

Lovecraft skrev:

>Popular authors do not and apparently cannot appreciate the fact that true art is obtainable only by rejecting normality and conventionality in toto, and approaching a theme purged utterly of any usual or preconceived point of view. Wild and “different” as they may consider their quasi-weird products, it remains a fact that the bizarrerie is on the surface alone; and that basically they reiterate the same old conventional values and motives and perspectives. Good and evil, teleological illusion, sugary sentiment, anthropocentric psychology—the usual superficial stock in trade, and all shot through with the eternal and inescapable commonplace…. Who ever wrote a story from the point of view that man is a blemish on the cosmos, who ought to be eradicated? As an example—a young man I know lately told me that he means to write a story about a scientist who wishes to dominate the earth, and who to accomplish his ends trains and overdevelops germs… and leads armies of them in the manner of the Egyptian plagues. I told him that although this theme has promise, it is made utterly commonplace by assigning the scientist a normal motive. There is nothing outré about wanting to conquer the earth; Alexander, Napoleon, and Wilhelm II wanted to do that. Instead, I told my friend, he should conceive a man with a morbid, frantic, shuddering hatred of the life-principle itself, who wishes to extirpate from the planet every trace of biological organism, animal and vegetable alike, including himself. That would be tolerably original.... Only a cynic can create horror—for behind every masterpiece of the sort must reside a driving demonic force that despises the human race and its illusions, and longs to pull them to pieces and mock them.

Attached: 22E329EA-5027-4EA0-B8F0-481A55926C22.jpg (1536x2048, 413.57K)

Næh, det ikk' så'n.

>normier kan ikke lave kunst
baserede lovecraft
>kun kyniske mennesker kan lave gysere
jamen det er da sikkert rigtigt nok. er instant bullet en gyser eller hvad?

Se du hellere Serial Experiments Lain!

Attached: 1555743160132s.jpg (1520x1080, 103.98K)

ja det var så endnu en dag

>han bruger ordet samfundstaber uden ironi

Attached: 1525928764601.png (443x627, 247.2K)

Nej, det vil jeg ikke kalde den, men jeg synes Seras destruktive adfærd kunne have brugt noget mere substans.
Men bortset fra det synes jeg hun er sød. Jeg har lige dyrket imaginær elskov med hende. Det tog en evighed, for af en eller anden grund oplevede jeg et jag af smerte i højre side af pikken hver gang jeg nærmede mig klimaks.

så er jeg ikke sikker på hvad citatet havde med noget at gøre

Det var til dit spørgsmål om hvorvidt IB er en gyser.
Den har dog nogle gyseragtige elementer i form a de paranormale uhyrer Sera kæmper i mod. Så vidt jeg har forstået får hun en stærkere modstander hver gang hun besejre et af disse uhyrer, og det virker til at det er hele hendes motivation: at møde en fjende der kan give hende modstand til trods for hendes arsenal af alverdens sprænghoveder.

Der er dog folk der nævner at der kommer et plot twist på et tidspunkt, så det er måske værd at læse videre.

Attached: 1570C031-2ED4-4DC7-85D2-65D78655417E.jpg (800x1148, 190.21K)

when speaking do you guys skip over 'er' and other small words? listening to examples on memrise and they seem to leave them out

no
like if i say neger I'd say ne er
the g wouldn't be pronounced

i meant as in "den er til dig" sounding like "de til dig"

men det spurgte jeg først om efter du havde brevet citatet
hvad havde citatet med mangaen at gøre

then they're just skipping the word er

er is used alot

Maybe he's refering that "er" is almost contracted or barely pronounced in spoken Danish. It's not emphatized as a non-native speaker would do.

>Det eA fint
>de-e fint.

only retarded people like sandniggers would say det fint

a normal person would say ",Det er fint"

Fuck. Jeg misforstod dit første brev - jeg troede du hentydede til mit citat af dit brev.

Jeg synes Lovecrafts pointe om at skrive en karakter der spreder død og ødelæggelse med et personligt motiv om ære eller erobring eller lignende er lidt kedeligt i forhold til hvis dette var motiveret af en følelse af, at ikke-eksistens er at foretrække frem for at være til. Jeg synes i særdeleshed at dette gør sig gældende i Instant Bullets tilfælde fordi hovedpersonerne beskrives som forskruede nihilister, og der var med den mandlige hovedkarakters weltschmerz fra starten lagt op til noget dybere end disse Pokémondyste.

Attached: B7B5C9AC-6749-417E-B5B7-5132F2FFF8E4.jpg (1920x1541, 144.86K)

Attached: IMG_20200329_214802.jpg (4160x3120, 3.26M)

okay, det giver god mening så
jeg kender ikke manga'en, så kendte ikke hendes motiv i forvejen
det må være svært at finde noget faglitterært du kan lide hvis de ikke må have et lidt generisk motiv

that other guy is trying to trick you

Det fint med dig du.